Super, ale jeden serwis jest na razie w Polsce. Drugi dopiero otwierają. Nikt się tego tykać nie chce.kolego a moze infiniti? http://otomoto.pl/in...7-C5435532.html kopa to ma na pewno wiekszego niz 2.4:) sedan tez jest wiec problemu nie ma:) choc ten tyl mi sie srednio podoba ale ogolnie samochod super.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
R20A3 rzeczywiście taki straszny?
#16
Napisano 21:36, 09.09.2010
kiedyś, 2.4 VII Tourer: http://www.accordklu...opic.php?t=6710
teraz: Impreza GL: http://www.accordklu...ic.php?p=546557
i E61 530d http://www.accordklu...pic.php?t=26226
#17
Napisano 21:42, 09.09.2010
#18
Napisano 21:49, 09.09.2010
kiedyś, 2.4 VII Tourer: http://www.accordklu...opic.php?t=6710
teraz: Impreza GL: http://www.accordklu...ic.php?p=546557
i E61 530d http://www.accordklu...pic.php?t=26226
#19
Napisano 22:00, 09.09.2010
#20 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:15, 10.09.2010
rafal66, 6 bieg chyba byl odpowiednikiem mojej 5 czyli nieco powyzej 70 bylo 2000rpm.
sprawdzałem dziś i na VI przy 70 jest niecałe 1700rpm więc różnica spora.
to nie chcą w nisanie robić tych infinity, których w polsce nie ma w oficjalnej sprzedarzy
G jest już we wszystkich wersjach w salonach, chyba że mówicie o poprzedniej generacji. A tam też serwis nie powinien być problemem, nawet poza ASO. Silnik to zwykły 350/370Z nissana, reszta też pewnie pokrewna. Tak jak kiedyś serwisowało się lexusy u toyoty (lub na częściach eksploatacyjnych toyoty) jak jeszcze nie było oficjalnie przedstawicielstwa.
W temacie infinity jeszcze - wchodzi własnie model M - coś odpowiednik E-klasy/BMW serii 5 jeśli chodzi o wielkość. Ma nawet diesla, może moc nie imponuje bo tylko 23x koni, ale moment 550Nm nie pozostaje obojętny. Z wad jak zwykle cena (choć w porównaniu do innych, np. mercedesa czy bmw, to z tym wyposażeniem wychodzi pół darmo)
#21
Napisano 09:28, 10.09.2010
Chodzilo mi o to ze na allegro G37 jest tylko coupe. bo nie wiem czy wchodzi w gre calkiem nowe auto, a jezlei kolega alu mowil ze ma okazje kupic VIIIgena 2.0 to raczej auto ma kosztowac kolo stowy, tu niestety raczej w gre nie wchodzi ani piatka a ni e-klasa;) a infiniti szczegolnie te z usa maja dobre ceny.
#22
Napisano 09:38, 10.09.2010
Zrobiłem już moim autem ponad 36 kkm i:
- do tej pory nie przyzwyczaiłem się do sprzęgła, choć robię postępy;
- jak tu już napisano, totalny brak zrywności, tu mój stary poczciwy Escort 1,3 jest lepszy;
- biegi rzeczywiście długawe - niby fajna jedynka do 60 km/h ale jak się wrzuci dwójkę zbyt wcześnie to nie ma czym odjechać bo zbyt niskie obroty ma;
- za to dwójka i trójka na długość bardzo fajne - większość wyprzedzania to 2 i 3, ta ostatnia kończy się coś koło 145 km/h;
- dla mnie również trochę za miękkie zawieszenie - bardziej mi pasuje to z Civica UFO;
- trochę mały bagażnik gdy trzeba wozić gondolę.
Autor wątku ma teraz 2,4 automat, tak? Ja w manual raczej bym nie poszedł po automacie, co najwyżej w jakiś lepszy automat, lub większy silnik żeby z kijowym automatem sobie radził (Legend?). Trochę jednak w warszawskich korkach mi ten manual przeszkadza, choć 2,0 z automatem jeździłem i tego zestawu to nie chciałbym mieć.
Spalanie auta można sobie zobaczyć w moim podpisie. Patrząc na spalanie i średnią prędkość można sporo wywnioskować.
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey
#23 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:17, 10.09.2010
a nie wiesz czy kombi a sedan w VIIIgen tez nie maja nico innych przelozen
chyba nie, ale jak już to kombi by miał krótsze, na pewno nie dłuższe. Z resztą na VI nie dokręcisz do odcinki, V-max praktycznie osiąga na V, potem VI można wbić i utrzyma prędkość ale z rozpędzaniem ciężko jest.
dla mnie również trochę za miękkie zawieszenie
to akurat da się rozwiązać
#24
Napisano 11:09, 10.09.2010
Po prostu są do wzięcia teraz nowe VIII 2.0 Elegance za 92k pln. Uważam, że to bardzo rozsądna cena w porównaniu do konkurencji. Jakieś badziewia Opla czy Forda są droższe.kolega alu mowil ze ma okazje kupic VIIIgena 2.0
Ale, rzeczywiście rozstanie się z automatem może być bolesne, więc po wypowiedziach chyba zarzucę temat VIII, bo na 2.4 VIII mnie nie stać.
kiedyś, 2.4 VII Tourer: http://www.accordklu...opic.php?t=6710
teraz: Impreza GL: http://www.accordklu...ic.php?p=546557
i E61 530d http://www.accordklu...pic.php?t=26226
#25 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:52, 10.09.2010
bo na 2.4 VIII mnie nie stać.
a na 2.4 nie ma takiej promocji? Bo 92kzł to bardzo dobra cena za 2.0 - sam dałem pomimo upustu o wiele więcej.
Wiesz, zawsze można przy takiej różnicy brać 2.0 i modować (chińczyki przetarły szlak dla R20A3 i to z automatem - ponad 200 koni jest) - i tak wyjdzie taniej niż 2.4 z cennika. Ale skoro cena jest dobra na 2.0 to i na 2.4 powinno chyba być coś ciekawego?
#26
Napisano 12:14, 10.09.2010
Z dobrą gadką może wyciągniesz za 125k rocznik 2009, ale to nadal za dużo.Ale skoro cena jest dobra na 2.0 to i na 2.4 powinno chyba być coś ciekawego?
kiedyś, 2.4 VII Tourer: http://www.accordklu...opic.php?t=6710
teraz: Impreza GL: http://www.accordklu...ic.php?p=546557
i E61 530d http://www.accordklu...pic.php?t=26226
#27
Napisano 14:10, 10.09.2010
#28
Napisano 14:24, 10.09.2010
#29
Napisano 16:16, 10.09.2010
Bo z 2 dzieci w sedanie będzie tragicznie tzn zależy jeszcze w jakim wieku dzieci... w kombi też tragicznie ale przynajmniej po dach można załadować no chyba że bagaże kurierem wysyłasz na urlop czy jakieś wyjazdy
Może CRV
92tyś za 2010
#30
Napisano 17:42, 10.09.2010
200992tyś za 2010
[ Dodano: 2010-09-10, 18:42 ]
edit:
Ale tak jak pisze. Temat raczej zarzuciłem.
kiedyś, 2.4 VII Tourer: http://www.accordklu...opic.php?t=6710
teraz: Impreza GL: http://www.accordklu...ic.php?p=546557
i E61 530d http://www.accordklu...pic.php?t=26226
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych