Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

R20A3 rzeczywiście taki straszny?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
44 odpowiedzi w tym temacie

#16 alu

alu
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:WK
  • Silnik:3.0
  • Wersja:zwykła ;)
  • KM:218
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:36, 09.09.2010

kolego a moze infiniti? http://otomoto.pl/in...7-C5435532.html kopa to ma na pewno wiekszego niz 2.4:) sedan tez jest wiec problemu nie ma:) choc ten tyl mi sie srednio podoba ale ogolnie samochod super.

Super, ale jeden serwis jest na razie w Polsce. Drugi dopiero otwierają. Nikt się tego tykać nie chce.
  • 0

#17 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:42, 09.09.2010

infiniti to nissan. poza tym macie w wawie salon wiec serwis chyba tez:) ja bym sie zastanowil i do tego naped na tyl:) same pozytywy a kosztuje mniej niz beemka 3 nawet w sedanie.
  • 0

#18 alu

alu
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:WK
  • Silnik:3.0
  • Wersja:zwykła ;)
  • KM:218
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:49, 09.09.2010

Dokładniej, to nie chcą w nisanie robić tych infinity, których w polsce nie ma w oficjalnej sprzedarzy. Ponadto, ja mam dwójkę dzieci i nie będę ich wkładał na tył przez przednie drzwi :lol:
  • 0

#19 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:00, 09.09.2010

ale jest tez wersja 4drzwiowa:) niestety na allegro 4drzwiowe sa tylko G35 czyli starszy model... 300km to juz robi swoje:)
  • 0

#20 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:15, 10.09.2010

rafal66, 6 bieg chyba byl odpowiednikiem mojej 5 czyli nieco powyzej 70 bylo 2000rpm.


sprawdzałem dziś i na VI przy 70 jest niecałe 1700rpm więc różnica spora.

to nie chcą w nisanie robić tych infinity, których w polsce nie ma w oficjalnej sprzedarzy


G jest już we wszystkich wersjach w salonach, chyba że mówicie o poprzedniej generacji. A tam też serwis nie powinien być problemem, nawet poza ASO. Silnik to zwykły 350/370Z nissana, reszta też pewnie pokrewna. Tak jak kiedyś serwisowało się lexusy u toyoty (lub na częściach eksploatacyjnych toyoty) jak jeszcze nie było oficjalnie przedstawicielstwa.

W temacie infinity jeszcze - wchodzi własnie model M - coś odpowiednik E-klasy/BMW serii 5 jeśli chodzi o wielkość. Ma nawet diesla, może moc nie imponuje bo tylko 23x koni, ale moment 550Nm nie pozostaje obojętny. Z wad jak zwykle cena (choć w porównaniu do innych, np. mercedesa czy bmw, to z tym wyposażeniem wychodzi pół darmo)
  • 0

#21 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:28, 10.09.2010

rafal66, a nie wiesz czy kombi a sedan w VIIIgen tez nie maja nico innych przelozen? bo z tego co pamietam to przy tych 70paru na 6 bylo 2krpm. co prawda bylo to jakis rok temu ale pamietam ze mowilem ze szostka to jak moja piatka...

Chodzilo mi o to ze na allegro G37 jest tylko coupe. bo nie wiem czy wchodzi w gre calkiem nowe auto, a jezlei kolega alu mowil ze ma okazje kupic VIIIgena 2.0 to raczej auto ma kosztowac kolo stowy, tu niestety raczej w gre nie wchodzi ani piatka a ni e-klasa;) a infiniti szczegolnie te z usa maja dobre ceny.
  • 0

#22 ntgale

ntgale
  • Forumowicz
  • 122 postów
  • Skąd:SC/WB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:38, 10.09.2010

Dwójka w R20A3 ciągnie do ok. 100 km/h - bardziej 10x niż poniżej. Do 110 km/h nie dojdzie na pewno, przynajmniej moje auto, do samej odcinki oczywiście.
Zrobiłem już moim autem ponad 36 kkm i:
- do tej pory nie przyzwyczaiłem się do sprzęgła, choć robię postępy;
- jak tu już napisano, totalny brak zrywności, tu mój stary poczciwy Escort 1,3 jest lepszy;
- biegi rzeczywiście długawe - niby fajna jedynka do 60 km/h ale jak się wrzuci dwójkę zbyt wcześnie to nie ma czym odjechać bo zbyt niskie obroty ma;
- za to dwójka i trójka na długość bardzo fajne - większość wyprzedzania to 2 i 3, ta ostatnia kończy się coś koło 145 km/h;
- dla mnie również trochę za miękkie zawieszenie - bardziej mi pasuje to z Civica UFO;
- trochę mały bagażnik gdy trzeba wozić gondolę.
Autor wątku ma teraz 2,4 automat, tak? Ja w manual raczej bym nie poszedł po automacie, co najwyżej w jakiś lepszy automat, lub większy silnik żeby z kijowym automatem sobie radził (Legend?). Trochę jednak w warszawskich korkach mi ten manual przeszkadza, choć 2,0 z automatem jeździłem i tego zestawu to nie chciałbym mieć.
Spalanie auta można sobie zobaczyć w moim podpisie. Patrząc na spalanie i średnią prędkość można sporo wywnioskować.
  • 0
C4 Grand Picasso 2.0 Hdi Exclusive automat 2011 brun hickory
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey

#23 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:17, 10.09.2010

a nie wiesz czy kombi a sedan w VIIIgen tez nie maja nico innych przelozen


chyba nie, ale jak już to kombi by miał krótsze, na pewno nie dłuższe. Z resztą na VI nie dokręcisz do odcinki, V-max praktycznie osiąga na V, potem VI można wbić i utrzyma prędkość ale z rozpędzaniem ciężko jest.

dla mnie również trochę za miękkie zawieszenie


to akurat da się rozwiązać :mrgreen:
  • 0

#24 alu

alu
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:WK
  • Silnik:3.0
  • Wersja:zwykła ;)
  • KM:218
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:09, 10.09.2010

kolega alu mowil ze ma okazje kupic VIIIgena 2.0

Po prostu są do wzięcia teraz nowe VIII 2.0 Elegance za 92k pln. Uważam, że to bardzo rozsądna cena w porównaniu do konkurencji. Jakieś badziewia Opla czy Forda są droższe.
Ale, rzeczywiście rozstanie się z automatem może być bolesne, więc po wypowiedziach chyba zarzucę temat VIII, bo na 2.4 VIII mnie nie stać.
  • 0

#25 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:52, 10.09.2010

bo na 2.4 VIII mnie nie stać.


a na 2.4 nie ma takiej promocji? Bo 92kzł to bardzo dobra cena za 2.0 - sam dałem pomimo upustu o wiele więcej.

Wiesz, zawsze można przy takiej różnicy brać 2.0 i modować (chińczyki przetarły szlak dla R20A3 i to z automatem - ponad 200 koni jest) - i tak wyjdzie taniej niż 2.4 z cennika. Ale skoro cena jest dobra na 2.0 to i na 2.4 powinno chyba być coś ciekawego?
  • 0

#26 alu

alu
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:WK
  • Silnik:3.0
  • Wersja:zwykła ;)
  • KM:218
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:14, 10.09.2010

Ale skoro cena jest dobra na 2.0 to i na 2.4 powinno chyba być coś ciekawego?

Z dobrą gadką może wyciągniesz za 125k rocznik 2009, ale to nadal za dużo.
  • 0

#27 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:10, 10.09.2010

ale ten 2.4 to jest type s:) wieksze kola, ksenony, sportowe zawieszenie, wieksze tarcze:) wg mnie warto, moze maja kredyt 50/50 nie zastanawiales sie nad tym? ja tak kupilem hyundaia pomimo ze mialem gotowke na caly samochod ale troche zaryzykowalem zainwestowalem i jeszcze zarobilem na tym kilka k:) jak dla mie przesiadanie sie z automatu na manuala, z wiekszego silnika na mnijeszy, z lepszego wyposazenia na gorsze to troche porazka:) tym bardziej ze jakos ogromnie sie nie roznia te accordy. moja dziewczyna powiedziala ze z zewnatrz sa takie same, no moze gril lekko sie rozni i troche w srodku ale nie widzi roznicy:D:D
  • 0

#28 kuzek

kuzek
  • Forumowicz
  • 205 postów
  • Skąd:Wawa okolice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:24, 10.09.2010

mam w kombiaku 2.0 i juz 20k km i jestem zadowolny. Sczególnie trasy - wygodnie i cicho. Do codziennej jazdy wystarcza. Jednak teraz zamiast brac nowe 2.0 , chyba jednak bym sie zdecydował na 1-2 letnie 2.4
  • 0

#29 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:16, 10.09.2010

Ty planujesz kombi czy sedana :?:
Bo z 2 dzieci w sedanie będzie tragicznie tzn zależy jeszcze w jakim wieku dzieci... w kombi też tragicznie ale przynajmniej po dach można załadować :mrgreen: no chyba że bagaże kurierem wysyłasz na urlop czy jakieś wyjazdy :mrgreen:
Może CRV :?:

92tyś za 2010 ??
  • 0
F1

#30 alu

alu
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:WK
  • Silnik:3.0
  • Wersja:zwykła ;)
  • KM:218
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:42, 10.09.2010

92tyś za 2010 ??

2009

[ Dodano: 2010-09-10, 18:42 ]
edit:
Ale tak jak pisze. Temat raczej zarzuciłem.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq