Panowie, udało mi się zdobyć relingi do mojego samochodu (i to nawet z listwami), ale w zestawie brak dwóch uszczelek pod łapy relingów (na jedną stronę na przód i tył, środkowa jest). Ciężko to dostać, także wolałbym nie odsyłać i wykorzystać. Pytanie czy bez tych uszczelek można w ogóle zamocować relingi (wtedy zdjąłbym wszystkie)? Nie pytałem jeszcze w ASO, ale w innym temacie widziałem, że bez kompletu nie chcą sprzedawać. Będę wdzięczny za info, bo nie chciałbym przy montażu się zdziwić .
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#17
Napisano 16:12, 31.05.2015
Dla potomnych - do relingów przedliftowych (akcesoryjne) nie można dokupić uszczelek i nakrętek. Można tylko cały komplet (ok. 2 tys.) lub te plastikowe maskownice. Dla poliftowych są już dostępne wszystkie elementy.
A kiedyś będzie:
#18
Napisano 20:21, 28.06.2015
A jednak więcej nie będzie, bo jakiś limit jest . Jak ktoś by chciał to podeślę.
A JEDNAK SĄ:
1 - podwójne śruby, do których mocuje się uchwyty relingu
2 - cała rynienka z różowym zatrzaskiem, z którym trzeba bardzo uważać - listwę demontuje się ściągając ją w kierunku dachu (delikatnie podważając z drugiej strony), pozostałe są na wcisk
3 - elementy montażowe przy oknie (x4) - do nich wchodzą te kolorowe zatrzaski na listwie - demontaż cieńkim płaskim śrubokrętem (standardowy gruby nie wejdzie i można szybę uszkodzić), odchylamy listwę i wciskamy po kolei plastikowe "łapki" - zaczynamy od strony maski
4 - listwa do okna (tylko zdjęcie odwrotne) - szary zacisk zatrzaskuje się o karoserię przy masce, pozostałe wchodzą w elementy montażowe ze zdjęcia nr 3
5 - ostatni element montażowy listwy przy klapie - to jest wsuwka - także listwę trzeba zsunąć w kierunku klapy - nie ciągnąć do góry
6 - uchwyt relingu przedni - widać na nim metalową blaszkę, w którą wsuwa się plastikową maskownicę - to jest tylko przypasowanie, montaż na dachu dopiero na założonych listwach
7 - uchwyt ze zdjęcia 6 wraz z maskownicą - widać otwór przez który odgina się metalową blaszkę i wtedy można bezpiecznie zsunąć maskownicę (nie łamiąć przy tym zaczepów)
8 - i wreszcie są
A kiedyś będzie:
#19
Napisano 21:39, 02.07.2015
Przepraszam, że to tak długo trwało, ale wreszcie dodałem Twoje fotki z opisem (może dobrze byłoby zrobić z tego posta temat w dziale Zrób to sam)
Pozdrawiam
Tomek
#21
Napisano 13:00, 04.07.2015
Dzięki. I nic nie połamałem . Jak się komuś przyda to super.
A kiedyś będzie:
#22
Napisano 23:53, 03.02.2016
Właśnie jestem po montażu relingów w przedlifcie. Zazdroszczę wszystkim którym poszło gładko.
Odpięcie listew na wysokości szyby - masakra i czarna rozpacz. Ponieważ zaczepy za nic
nie chciały puścić, nawet te szare najniżej, zrobiłem jak napisano w ESM - demontaż plastikowych
boczków pod maską, wycieraczek i podszybia, to wszystko poszło gładko.
Przy odpinaniu tych spinek na wysokości szyby należy przestrzegać kolejności wciskania haczyków
(2 grupy po 4 szt w każdej spince) to bardzo ułatwia pracę bo wyhaczanie następuje według ustalonej kolejności.
Jest to opisane w ESM.
paka - dzięki za fotorelację, bardzo mi pomogła.
Nie mogę dodać swoich zdjęć bo mam wyczerpany limit kb tutaj na forum
Listwy docinałem ze swoich starych.
Relingi udało mi się kupić w ładnym stanie, nie wymagają lakierowania, kompletne, ze wszystkimi gumami i śrubami
ale tylne zaślepki mają pourywane po jednym z dwóch dolnych haczyków. To jest spory problem bo trzymają się
niepewnie i mogą odpadnąć a nowe w ASO ponoć kosztują sporo ponad sto zł za sztukę.
Może ktoś ma na to jakiś pomysł ? Będę wdzięczny za sugestie
Ogólnie jestem trochę rozczarowany jakością wykonania. Jak na przedmiot fabryczny spasowanie elementów powinno być lepsze.
Mam na myśli połączenie poprzeczki i obydwóch łap. Inni jak widzę na zdjęciach mają podobnie.
Przy ok. 120 km/h na pewno jest głośniej. Co prawda dziś duło jak w kieleckiem ale ewidentnie słyszałem wiatr na dachu -
do sprawdzenia jak będzie spokojniej.
#23
Napisano 17:43, 07.02.2016
Ja u siebie złożyłem jeden z dwóch kompletów. Zaślepki mi zostały, ale też mają pourywane haczyki (widać pzy demontażu powyrywane) i stan taki sobie (te lepsze użyłem). Proponuję taśmą przeźroczystą zabezpieczyć. Może nie będzie jej widać. Na szczęście nie miałem takich problemów z zaczepami przy szybie. A i potwierdzam, że spasowanie kompletu takie sobie. I reling trochę krótki, przy polifcie już sensowna długość jest. Zwiększonego hałasu nie odczuwam.
A kiedyś będzie:
#24
Napisano 15:57, 09.02.2016
Otrzymałem informację z serwisu :
Koszt zaślepki 159,72 zł brutto, część dostępna jest na zamówienie, czas oczekiwania 2 dni robocze.
Jak za kawałek plastiku to cena jest kosmiczna.
Planuję podkleić silikonem punktowo aby można było oderwać w razie potrzeby.
Teraz jest oklejone dokoła paskiem srebrnej taśmy i wygląda obleśnie
#25
Napisano 08:35, 14.04.2016
Jaki koszt takiej operacji jeśli można spytac
#26
Napisano 19:59, 14.04.2016
Jaki koszt takiej operacji jeśli można spytac
Ale czego konkretnie?
A kiedyś będzie:
#27
Napisano 20:20, 14.04.2016
Jaki koszt takiej operacji jeśli można spytac
Ja swoje do przedlifta wyrwałem za 350 + przesyłka na Alledrogo ale jest mała dostępność bo nie były w standardowym wyposażeniu. Do polifta nie ma problemu.
Ty masz sedana więc chyba nie potrzebujesz
#28
Napisano 20:29, 14.04.2016
No ładnie kuźwa. Jak ja szukałem to nikt nie miał a teraz proszę
#29
Napisano 20:06, 20.05.2016
Mala ciekawostka z mojej strony: mi montowali w Hondzie, chcialem auto wciagnac w system po zakupie, itd.
Relingi z allledrogo - 2 klapki z wylamanymi noskami oczywiscie - standard. Szczesliwie patrzylem, jak to montowali, bo 2 sekundy i mialbym jedna listwe scieta o 20cm za bardzo. Glupi blad, zwlaszcza panu bylo glupio na moj okrzyk "Stoj piiiip!"
Ogolnie zostala mi jedna zaslepka - nowa, tylnia lewa zdaje sie. Dostalem w Hondzie za symboliczne pare zl, bo im co nieco z kompem pomoglem w biurze Czasem ma sie troche szczescia
Z religami auto wyglada o niebo lepiej, a i dla mnie funkcjonalnie: Szwecja - Polska 2 razy do roku. Tylko na wage trzeba uwazac, Szwedzi lubia przed promem wazyc auta.
I moim zdaniem srebrne w przelifcie wygladaja lepiej niz czarne w polifcie - ot subiektywna opinia
#30
Napisano 09:04, 20.12.2016
Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy jest jakaś różnica między relingami pomiędzy kombi a sedanem. Dokładnie chodzi mi o VIII generacje, potrzebuje kupić a wszędzie wystawione do sprzedaży od kombi i nie wiem czy brać.
Pozdrawiam
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, zaślepka, relingi
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych