Jak używasz wtrysków niskorezystancyjnych obd1 bez rezystor boxa to długo twój ECU nie pociągnie
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 17:39, 26.12.2016
#17
Napisano 19:18, 26.12.2016
Jak używasz wtrysków niskorezystancyjnych obd1 bez rezystor boxa to długo twój ECU nie pociągnie
Tak jak pisałem wcześniej, miałem silnik f20 z górą od h22 ( z obd1) czyli pewnie z pralki 4 gen .
Smigalem na tym 5 lat i nigdy nie było problemu. .
Teraz zmieniałem silnik na h22a i stąd te problemy.
H22a kupiłem z prelude5 gen i nie wiedziałem jak to sensownie poskładać.
No ale teraz wygląda to tak :
Słupek i głowica z H22a -5gen
Ssacy i osprzęt z 4 gen
Wydechowy z H22a -5 gen
ECU p13 g01
Całość ładnie pali ale nie jeździłem jeszcze za duzo
#18
Napisano 20:12, 27.12.2016
Czyżby wtryski z obd2 gruzly się z obd1? ?
No raczej, ECU masz pod wtryski 310cc a założyłeś mu 280cc to za dobrze to nie mogło banglać, do tego pewnie zostawiłeś resistor-box i był zbyt duży opór.
A jak myślicie? Moge aparat td 60 zamienić na 89u
Musiałbyś przerobić wtyczkę bo ten z Preli 5 ma jedną dużą wtyczkę zamiast dwóch mniejszych ale bebechy są takie same ...
Happy Owner Never Drives Anything else.
#19
Napisano 21:18, 27.12.2016
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, h22
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych