XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wypadanie zaplonu, szarpanie, drgania
#16
Napisano 20:53, 18.03.2010
#17
Napisano 21:19, 18.03.2010
#18
Napisano 22:37, 18.03.2010
od dołu to raczej sie nie da popsikać
#19
Napisano 21:07, 21.03.2010
#20
Napisano 21:49, 21.03.2010
Koleś nie strasz mnieMasz takie same objawy jak ja miałem. Poczytaj http://www.accordklu...opic.php?t=6218
#21
Napisano 18:02, 22.03.2010
No dobra nie takie same......IDENTYCZNEKoleś nie strasz mnie
#22 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:07, 22.03.2010
- zakręciłem zawór od butli ( żeby uniknąć przepuszczania przez reduktor gazu mimo że ma dopiero jakieś 40 tyś)
- zalałem bak do pełna (2 razy) i tak jeździłem jakieś 3 dni (około 700 km)
oczywiście przez cały czas mimo kręcenia silnika w zasadzie nic się nie zmieniało, no i któregoś dnia obroty mi zaczęły tak spadać i silnik drżeć że praktycznie jazda po mieście stała się niemożliwa bez trzymania nogi na gazie podczas postoju na światłach. Silnik nie gasł lecz tak drżał że myslałem że wyskoczy z pod maski, nie wywalało też żadnych błędów.
Zjechałem na parking zgasiłem silnik, podniosłem maske i srubokrętem podgiołem to kowadełko które ukazuje się nam jeśli maksymalnie pociągniemy linke gazu i które opiera sięo śróbke na kolektorze. Po zapaleniu silnik oczywiście miał obroty koło 2 tyś więc już na zapalonym wziołem śrubokręt i młotek delikatnie klepiąc zbiłem na jakiś 1000 obr. Reset komputera No i tak se jeździłem już z 2 dni spokojniej ale na wyższych obrotach. Po 2 dniach wymyśliłem sobie ustawianie zaworów, które to okazały się praktycznie dobrze ustawione. Wtedy też postanowiłem jeszcze kilka razy delikatnie trącić z góry w to kółko do którego jest przymocowana linka gazu tak aby wrócić to wcześniejsze podgięcie ( oczywiście w kierunku zamykania przepustnicy) i okazało się że obroty spadły na kreskę ponizej 1000 i są równe. Więc reset kompa, uczenie obrotów i już 4 dni jest idealnie bez drżenia i szarpania.
Podsumowując: myśle że problemem są albo nieprawdziwe dane które pochodzą z czujnika otwarcia przepustnicy w pozycji zamkniętej i minimalne przekręcenie to poprawiło, lub minimalna nieszczelność na styku przepustnicy i kolektora ssącego która została dociśnięta po kilku delikatnych "puknięciach"
Oczywiście już pomijam fakt ze wcześniejsze wymiany kabli, świec ,czyszczenie przepustnicy i silniczka krokowego nic nie dały.
Mam nadzieje że to Wam pomoże bo wcześniejsza jazda była okropna. W razie pytań chętnie odpowiem!
#23
Napisano 13:15, 23.03.2010
Masz takie same objawy jak ja miałem. Poczytaj http://www.accordklu...opic.php?t=6218
dzieki za linka...
u mnie tez mechanik powiedzial, ze to moze byc juz tylko glowica...wszystko inne sprawdzone.
#24
Napisano 14:44, 23.03.2010
#25
Napisano 19:24, 23.03.2010
#26
Napisano 12:40, 24.03.2010
pytanko w takim razie czy do skrzyni automatycznej w accordzie MDJ4 jesli byl silnik 2.0 VTEC to mozna wrzucic jakis inny silnik? jesli tak to jakie?
[ Dodano: 2010-03-24, 12:47 ]Wymiana silnika: http://www.accordklu...p=115292#115292
#27
Napisano 15:54, 24.03.2010
Ja dzisiaj odpaliłem i zrobiłem z 35km, zgasiłem i odpalilem ponownie po jakichs 5 min i chodzil jak zegarek na jałowym, po dodaniu gazu obroty spadły poniżej normy wróciły na miejsce i znow zaczeły sie drgania
#29
Napisano 21:36, 24.03.2010
Chwilami jest lepiej.
Dziś wieczorem zdejmowałem przewody podcisnienia te które są w miarę dostępnych miejscach.
lobuz52, a Tobie tez na wolnych tylko byly takie objawy czy w całym zakresie obrotów?
#30
Napisano 21:44, 24.03.2010
O te dłubanie pytałem. Robiłeś głowicę czy coś innego?wielkim dłubaniu
Tak tylko na wolnych. Mówię o szarpaniu. Oczywiście w całych obrotach jest wypadanie zapłonów ale tego nie czuć. Czuć jedynie brak mocy. W czasie ostrego pałowania kontrolka check nie tylko się świeciła. Zaczynała mrugać tak jakby motor chciał powiedzieć "człowieku zobacz! Umieram!". "Umieram i idę tam gdzie mój poprzedni właściciel pójdzie...". A skoro już mowa o piekle to mój 666post
Sory ale nie mogłem się powstrzymać. Ale ze mnie dzieciak
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych