Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wypadanie zaplonu, szarpanie, drgania


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
70 odpowiedzi w tym temacie

#46 lobuz52

lobuz52
  • Forumowicz
  • 433 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:50, 02.04.2010

Uważaj na czujnik spalania stukowego
  • 0

#47 accord20es

accord20es
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Kraków
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:54, 02.04.2010

Uważaj na czujnik spalania stukowego


to do mnie?;) co to jest i z czym to sie je...i na co mam uwazac (a raczej mechanik)? mozesz przyblizyc?
  • 0

#48 lobuz52

lobuz52
  • Forumowicz
  • 433 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:02, 02.04.2010

tak bo przy wymianie silnika pewnie będzie kolektor ssący wyciągany. Już kilka razy o tym pisałem poczytaj dokładnie
http://www.accordklu...lania stukowego
http://www.accordklu...opic.php?t=6521
  • 0

#49 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Podlasie/BHA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:06, 02.04.2010

Ja juz nie ma pomysłów :-|
Jak znajdę odpowiednio duzo czasu i naprawie drugie auto to zabieram sia na wykrecenie kolektora o ile nie przerośnie mnie to :-(
Ale jeszcze dokopię się może do obiegu EGR, moze gdzieś tu cos jest nie tak.
A starego silnika nie rozbierasz? Jestem ciekaw bardzo czy wszystko w nim jest ok.
Może komp coś *cenzura* :evil:
  • 0
Vin Diesel says, "VTEC just kicked in, yo!"

#50 Damiano

Damiano
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Coupe
  • KM:286
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Świnia
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:48, 03.04.2010

Aero87 trzeba by wałki rozrządu sprawdzić. Ok. 4 koła w ASO z wymianą, ale w przypadku H22 jest to opłacalne.
  • 0

#51 lobuz52

lobuz52
  • Forumowicz
  • 433 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:55, 03.04.2010

w przypadku H22 jest to opłacalne.

Pod warunkiem że to napewno wałki :-/
  • 0

#52 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Podlasie/BHA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:57, 03.04.2010

To nie są wałki, bo problem zaczal sie w jednej chwili, nie mogły sie wytrzec w ulamku sekundy.
A nawet gdyby to by wpadly jakies kunk2 a nie OEM :-P
  • 0
Vin Diesel says, "VTEC just kicked in, yo!"

#53 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:21, 08.04.2010

Nie mialem siły czytać wszystkich postów, ale powiem tyle. Miałem podobny problem. Obroty silnika spadały za nisko, przez to tworzyły się takie wibracje, że cholery można było dostać. Często też gasł silnik i wzrosło spalanie. Problem się rozwiązał po wymianie przedniej sondy lambda. Koszt 500zł wraz z oryginalną sondą w serwisie Japan Auto w Warszawie.
  • 0

#54 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:17, 08.04.2010

Nie mialem siły czytać wszystkich postów, ale powiem tyle. Miałem podobny problem. Obroty silnika spadały za nisko, przez to tworzyły się takie wibracje, że cholery można było dostać. Często też gasł silnik i wzrosło spalanie. Problem się rozwiązał po wymianie przedniej sondy lambda. Koszt 500zł wraz z oryginalną sondą w serwisie Japan Auto w Warszawie.

To ile jeździłeś z tym błędem i jaki miałeś?
  • 0

#55 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:41, 08.04.2010

to było ponad rok temu. Jeździłem z tym błędem około tygodnia. Nie pamiętam jaki błąd w warsztacie na komputerze im wyskoczył. Z kolei w fiacie którym kiedyś jeździłem miałem podobne objawy i wymieniłem czujnik położenia wału.
  • 0

#56 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:49, 08.04.2010

Nie pamiętam jaki błąd w warsztacie na komputerze im wyskoczył.

A nie uważasz, że to ma znaczenie? kolegom wywala konkretnie wypadanie zapłonu. Mechanik chyba mógłby sprawdzić czy to sonda
  • 0

#57 lobuz52

lobuz52
  • Forumowicz
  • 433 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:35, 08.04.2010

Dokładnie. Jeśli nawet sonda w ogóle nie działa to nie wyskoczy błąd wypadanie zapłonu. Poza tym sondę można sprawdzić u dobrego mechanika to kwestia kilku minut. Ale nawet jeśli nie działa w odpowiednim zakresie napięciowym to na pewno nie będzie powodowała wypadania zapłonów, wyższe spalanie owszem
  • 0

#58 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Podlasie/BHA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:34, 08.04.2010

Mi to chyba pali troche wiecej... 12,7 (zrobione 120km do pomiaru) przy spokojnej jezdzie (2 razy zapiety VTECna 2 i 3 a tak to do 3,5krpm) 60/50 trasa/miasto, trasa legalnie do 90 :-P , miasto bez korkow.

[ Dodano: 2010-04-08, 15:55 ]
Ktoś może wie gdzie sie znajdują CKP sensor i CYP sensor?
  • 0
Vin Diesel says, "VTEC just kicked in, yo!"

#59 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 06:57, 09.04.2010

tu

Dołączona grafika

i tu

Dołączona grafika
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#60 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Podlasie/BHA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:53, 09.04.2010

Dzieki ;-)
A kto wiez autopsji gdzie one sa umieszczone?
CKP to jest pewnie pod obudowa pasków rozrządu... :roll:
A ten CYP :-?
Już wiem :) w aparacie, więc CYP odpada, zostaje CKP i sonda.
  • 0
Vin Diesel says, "VTEC just kicked in, yo!"




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq