Moja rada - wymień olej w skrzyni. Jak zauważysz choćby małą poprawę wymień jeszcze raz.
Miałem podobny problem do niedawna, a zaczął się właśnie od 1 wymiany oleju po zakupie auta. Borykałem się z problemem, aż końcowa diagnoza padła na skrzynie. Spece od skrzyń proponowali regeneracje konwertera - koszt 2,5 do 3,5k, do rozbierania generalki skrzyni - wtedy koszt do 8 tys. zł (mechanik powie ile dokładnie jak rozbierze skrzynie). Dla mnie słabe rozwiązanie. Każdy z nich twierdził, że to NAPEWNO, ALE TO NAPEWNO nie wina oleju. Uznałem, że wole stracić 250 zł za kolejną wymianę oleju niż kilka kafli. I o dziwo pomogło... nie wiem jak to działa ale działa. Może mocno stary olej zmieszał się z nowym i zmieniła się jego jakość. Po kolejnej wymianie problem ustał w 99% tzn b. rzadko potrafi zadrgać autem ale to zdecydowanie nie to co wcześniej. Ponoć czasem trzeba wymienić olej 2-3 razy żeby było OK. W obu przypadkach stan na bagnecie był prawidłowy. Wymiany statyczne ok. 2,7l.
Kupuj olej w haparts i wymieniaj zanim dasz rozgrzebać sobie skrzynie.
Użytkownik Dacc edytował ten post 22:50, 20.04.2017