XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Reflash - zbiór faktów
#16
Napisano 22:57, 23.01.2018
Ciekawe jak pozostali Panowie podsumuja swoje "reflash'e" i ta odplatna poprawke.
Ps. Dla mnie w sumie tu nie chodzi o kase tylko o sam fakt, ze jest cos sprzedawane i nie do konca w 100% dopracowane...
#17
Napisano 23:25, 23.01.2018
#18
Napisano 05:15, 24.01.2018
Myślę że jest dość tematów w których opisywane były różne kwestie i kto chce, ten sam się wybroni. Sam jestem po reflashu Sashy i czekam teraz na sposobność wgrania tej poprawki, bo słyszałem że daje dobre rezultaty. Co nie zmienia faktu, że poprawka sama w sobie rodzi znaki zapytania. Z drugiej jednak strony - być może Sasha znalazł kolejne, lepsze rozwiązania różnych kwestii, potrzebował czasu na kolejne testy i wszystko jest bardziej dopracowane. Dobrze, jeśli jest progress i aktualizacja jest wynikiem rozwoju możliwości i umiejętności. I nie ma co ukrywać... Pierwszy reflash u Sashy kosztował nas 100$. Także.. No.. Było tanio. O Ralfie słyszałem same superlatywy, i pewnie skorzystałbym z jego usługi gdybym wcześniej nie zrobił reflasha u Sashy. Głównie aby wspierać polska przedsiębiorczość choć tutaj też pojawia się kwestia kolegi muzyczka - który też robi świetna robotę. Ale mnie np zniechecila konieczność wysyłki ECU itp. Na tamten czas nie miałem ochoty i możliwości na takie zabawy.
Każdy z chłopaków oferuje coś innego i w innej cenie. Trzeba mieć to na uwadze. Zadzwoń, pogadaj z każdym i wyciagniesz potrzebne wnioski.
Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka
Użytkownik tarjei86 edytował ten post 06:08, 24.01.2018
#19
Napisano 08:45, 24.01.2018
wiesz każdy moze interpretowac to jak chce, wg mnie spłaszczyles to dosc mocno,
ja uwazam ze skoro ludzie oglaszaja sie na forum, maja nadane jakies tam statusy/kolory, to ich oferty powinny byc zebrane w temacie razem z najbardziej waznymi informacjami w jednym miejscu, powinno byc jasno napisane co jest robione, plus najwazniejesze zagadnienia,
dla mnie grzebanie w ecu to dosc powazna sprawa i wierze ze potrafia przedstawic to w merytoryczny sposob, bez obrazania sie, a nie kazdy bokami gdzies cos dopyta na pw, czy przeczyta pare zdawkowych zdan w jakims regionalnym temacie, z reszta wydaje mi sie ze to lezy w ich interesie, a jak na to zareaguja i sobie z tym poradza , zalezy tylko od ich profesjonalismu i kultury osobistej,
p.s. nawet przyklad ktory sam podajesz w poscie powyzej na temat porpawki, wydaje mi sie ze potwierdza moje slowa
#20
Napisano 08:59, 24.01.2018
#21
Napisano 09:28, 24.01.2018
Jeżdżę na sofcie Sashy od 13 miesięcy i jest bardzo dobrze. Samochód jest zupełnie inny, spalanie spadło a przepustnica nie szarpie i rusza się normalnie i płynnie, a nie tak jak pisze Ralfi. Oczywiście pedał gazu jest bardziej responsywny Ale bez przesady...
#22
Napisano 10:44, 24.01.2018
A ja mam inne pytanie, Ralfi pisałeś że dowalasz zapłonem, i ciągniesz blisko do granicy stukowego, rozumiem że każdy nasz specjalista w podobny sposób będzie próbował uzyskać lepsze parametry i optymalizować pracę auta. Tu wszystko jasne.
Tylko teraz tak, na jakie paliwo są przygotowane mapy? Bo jak wiadomo na 98 jest mniejsza tendencja do stukowego i można więcej dołożyć zapłonem, ryzyko jest takie, że jeśli komputer nie potrafi rozpoznać liczby oktanowej paliwa i później sobie sam zmniejszyć wyprzedzenia, to po zalewaniu pb95, możemy wpaść w spalanie stukowe. LPG ma chyba jeszcze wyższą liczbę oktanową (100-110?), więc czy dla LPG można by jeszcze bardziej powalczyć kątem wyprzedzenia zapłonu? Wychodzi, że dla bezpieczeństwa zawsze dobrze jest dostroić auto pod 95, ale dla efektów wypadałoby zadeklarować dożywotnią jazdę na 98 i tam próbować ugrać jakieś kolejne wzrosty krzywej?
#23
Napisano 10:51, 24.01.2018
Tak a na jak powoli jedziesz na parkingu to nie s2zarpie na jedynce? Nawet mój szwagier co nie umie jeździć mówi że. Coś szarpie.. Jestem w czasie pewnego doświadczenia.. a propos reflashu więc niedługo się wypowiem na ten temat:) w taki sposób aby nikogo mocno nie urazić...:oŹle podchodzicie do słowa poprawka jeśli chodzi o nowy soft. Jest to po prostu nowa wersja, która daje więcej. Stara wersja jest też dobra ale ma inne parametry. Można na niej jezdzic icnic się nie stanie. Ba, można również wrócić do stocka. W ASO taka przyjemność kosztuje 100zl. Pytanie tylko po co?
Jeżdżę na sofcie Sashy od 13 miesięcy i jest bardzo dobrze. Samochód jest zupełnie inny, spalanie spadło a przepustnica nie szarpie i rusza się normalnie i płynnie, a nie tak jak pisze Ralfi. Oczywiście pedał gazu jest bardziej responsywny Ale bez przesady...
Użytkownik awadam edytował ten post 10:52, 24.01.2018
#24
Napisano 11:01, 24.01.2018
Źle podchodzicie do słowa poprawka jeśli chodzi o nowy soft. Jest to po prostu nowa wersja, która daje więcej. Stara wersja jest też dobra ale ma inne parametry. Można na niej jezdzic icnic się nie stanie. Ba, można również wrócić do stocka. W ASO taka przyjemność kosztuje 100zl. Pytanie tylko po co?
Jeżdżę na sofcie Sashy od 13 miesięcy i jest bardzo dobrze. Samochód jest zupełnie inny, spalanie spadło a przepustnica nie szarpie i rusza się normalnie i płynnie, a nie tak jak pisze Ralfi. Oczywiście pedał gazu jest bardziej responsywny Ale bez przesady...
U mnie poszarpuje od czasu reflasha. Czyscilem przepustnice itp - ale to nic nie dało. Więc coś tam można poprawić co nie zmienia faktu, że jestem zadowolony i tak.
Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka
Użytkownik tarjei86 edytował ten post 11:09, 24.01.2018
#25
Napisano 12:58, 24.01.2018
Reflash czy chiptuning, moim zdaniem to jak one działają jest tajemnicą twórców i nie wiem czemu mają zdradzać co jak ustawili. Co do poprawek, zawsze coś można poprawić, rozumiem że lepiej jak by nie ruszali kodu tylko jak zrobili raz tak mają zostawić... bez sensu... Liczy sie efekt końcowy, zróbcie sobie porównanie na hamowni przed i po, najlepiej na tej samej bez odpinania auta i będzie widać efekt. To że wasza dupohamowania czuje przyrosty kilku koni to już tajemnica twórców. Strojenie jest pod silnik bo każdy jest inny wersja oprogramowania z ASO im nowsze tym silnik gorzej idzie, czujki pokazuja inaczej np jednemu MAP pokazuje idealne 255kpa jako 250 i ma ecu jak może podbija do realnego 260 odczytywanego jako 255 i tak dalej. Zgaduje większość rzeczy bo nie mam wiedzy w temacie.
Użytkownik Bartlomiej edytował ten post 12:59, 24.01.2018
W poszukiwaniu mocy...
#27
Napisano 13:46, 24.01.2018
Dokładnie tak jak napisał kolega Bartlomiej
Panowie modowie - może zamknijcie ten temat bo dyskusja płynie w nie koniecznie pożądanym kierunku.
#28
Napisano 13:53, 24.01.2018
Panowie o czym wy mowicie, jakie tajemnice?
to sa podstawowe informacje, co zostanie zrobionie w twoim ecu i jak to wplynie na silnik sorry ale nie macie pojecia o czym piszecie,
na dowod ze nie jest to zadna tajemnica dzieki ktroej kazdy z nas stanie sie nadwornym tunerem mozna przytoczyc post Ralfiego, ktory jak widac bez zadnych ogrodek odpowiedzial na kazde pytanie, a jeszcze wiecej widac w linku od wlodara,
i tu pojawia sie moje pytanie wlasnie do wlodara, to jest oferta od tego sashy, tak? troche ciezko sie to czyta, ale rozumiem ze to jest jego oferta?
a z reszta, widze ze zamiast poprzec inicjatywe zeby czegos wiecej sie dowiedziec, to sami sobie ludzie wola szkodzic, dla mnie moze isc do Kosza, swoje sie juz dowiedzialem
Użytkownik crony edytował ten post 14:05, 24.01.2018
#29
Napisano 13:58, 24.01.2018
Nic nie szarpie. Jedzie jak trzeba.Tak a na jak powoli jedziesz na parkingu to nie s2zarpie na jedynce? Nawet mój szwagier co nie umie jeździć mówi że. Coś szarpie.. Jestem w czasie pewnego doświadczenia.. a propos reflashu więc niedługo się wypowiem na ten temat:) w taki sposób aby nikogo mocno nie urazić...:o
#30
Napisano 14:12, 24.01.2018
Efektem końcowym rozmowy tutaj bedzie konkluzja - bedzie Pan zadowolony - mapy które macie w aucie są kluczem a promile informacji jakie są przekazywane większości mówią że będzie lepiej.
Nawet w 44tuning widze że coś wgrywaja do silnika 2.4...
Porównania z hamowni na tym samym aucie i tak nigdy nie zobaczycie to o czym tu dywagowac. Wiekszość ludzi ocenia te chipy po dupohamowni...
A czy to bezpieczne... co mają powiedzieć?
update:
Ecu performance też widze coś robiło.
http://ecu-performan...odyfikacja-ecu/
a tu nawet porównanie na mojej ulubionej hamowni:
http://ecu-performan...8/honda-accord/
Po takich modach można mieć 149 koni na asfalcie nie no zacnie...
Użytkownik Bartlomiej edytował ten post 14:22, 24.01.2018
W poszukiwaniu mocy...
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, reflash, k24, k20, zwiekszenie mocy
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych