Witam , mam problem z temperatura silnik , może ktoś miał podobny przypadek i mnie naprowadzi gdzie szukać . Zawsze wskazówka zatrzymywała się kreskę niżej niż połowa skali , teraz bardzo często jest 2 kreseczki powyżej , a ostatnio zauważyłem że rośnie nawet do 75% skali , po czym zejdę trochę z obrotów silnika to trochę opadnie , ale dalej powyżej połowy , ostatnio ciągnąłem przyczepkę temperatura wzrosła jakieś 75%-80% skali , dojechałem powoli do domu , zgasiłem silnik , wskazówka spadła do zera , włączyłem zapłon wskazówka się podniosła do poziomu jaki powinien być cały czas czyli kreska niżej połowy , wiatraki się włączają , płyn chłodniczy jest , żadnych ubytków , wycieków nie widzę... i pytanie czy to może być czujnik od temperatury płynu , czy może czujnik od wskazówki temperatury , czy może coś innego??
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 15:06, 26.06.2017
#2
Napisano 17:30, 26.06.2017
#3
Napisano 17:56, 26.06.2017
Kiedy wymieniales płyn chłodniczy?
Nikt nie zalał wody?
Na początek tak jak vova pisze bo najtaniej. Później pasuje sprawdzić chłodnicę.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
#4
Napisano 19:41, 26.06.2017
#5
Napisano 09:09, 27.06.2017
no to prawie na 100% termostat, tak jak Vova napisał
#6
Napisano 17:34, 29.06.2017
na 100% to był termostat, już zrobione , dzięki za pomoc
#7
Napisano 19:27, 29.06.2017
Użytkownik vova777 edytował ten post 19:27, 29.06.2017
#8
Napisano 21:50, 29.06.2017
ja założyłem gdzieś miesiac temu Calostat. Jest okej miałem ten sam problem że mi jeszcze skakał raz na jakiś czas całkiem na maksa i po kilku minutach sspadało.
#9
Napisano 21:54, 13.07.2017
ja założyłem bodajże firmy Vernet, póki co działa ok
#10
Napisano 10:44, 14.07.2017
Panowie, u mnie W H22A podobny problem. Trasa z Wrocławia do Gliwic, caly czas 160km/h + i temp poniżej połowy, potem 20 minut korek na bramkach i temperatura poleciała na 3/4 wskaźnika. Szybko włączyłem nawiewy na maxa do środka i spadła bardzo szybko, potem się już to nie powtórzyło.
Przyznam się, że dolałem trochę wody bo zabrakło mi płynu + wskazywało, że temp. drogi to 44 stopnie. Mogło to być to ? Termostat wydaje się ok, przy każdych innych warunkach wentylatory chodzą, oba węże gorące.
Vesuvio Red by Hymphh --- klik
CAR.aliexpress - grupa FB z dodatkami i zabawkami do naszych samochodów
#11
Napisano 20:17, 14.07.2017
#12
Napisano 11:08, 16.07.2017
Nie mogło być. Ne zależnie od warunków zewnętrznych temperatura silnika powinna utrzymywać się w normie. Może trochę oscylować w momencie otwarcia termostatu/ włączenia wentylatorów ale nie może przekroczyć 100°
to co w takim wypadku ? termostat ? wentylatory się nie włączyły ? jak to najlepiej sprawdzić u siebie ? mogło się coś silnikowi przez tą chwilę stać ?
Vesuvio Red by Hymphh --- klik
CAR.aliexpress - grupa FB z dodatkami i zabawkami do naszych samochodów
#13
Napisano 11:16, 16.07.2017
Taka jest moja teoria...
A dla czego zabrakło płynu? Masz gdzieś wyciek?
Nie wydaje mi się żeby mogło się coś stać silnikowi przez ten moment. . .
Użytkownik vova777 edytował ten post 11:18, 16.07.2017
#14
Napisano 12:50, 16.07.2017
W momencie jak zabrakło płynu , czujnik temperatury odpowiedzialny za włączenie wentylatora nie był zanurzony w płynie i nie włączył w odpowiednim momencie wentylatora.
Taka jest moja teoria...
A dla czego zabrakło płynu? Masz gdzieś wyciek?
Nie wydaje mi się żeby mogło się coś stać silnikowi przez ten moment. . .
płyn jest w takim stanie jak był wcześniej ..
Vesuvio Red by Hymphh --- klik
CAR.aliexpress - grupa FB z dodatkami i zabawkami do naszych samochodów
#15
Napisano 14:21, 16.07.2017
Pisałeś ze zabrakło płynu wiec pytam dla czego?
Sprawa w tym , że ja masz nie szelny układ to nie utrzymuje się w nim odpowiednie ciśnienie, i wtedy też układ nie będzie pracował jak należy. . .
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, temperatura, silnik, czujnik
VIII
Mechanik →
Silniki →
Czarny dum z wydechuNapisany przez Marek21 , 16 maj 2024 VIII, Silnik |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
WnÄ™trze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych