XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 08:39, 20.06.2017
Ciekaw jestem jak takie H22 jeździ poniżej vteca.
Jaka skrzynia?
#17
Napisano 08:59, 20.06.2017
Skrzynia bez rewelacji U2N4 z Acco VI F23Z5.
Jak jeździ jeszcze nie wiem bo nie odpala na benzynie a tylko na LPG. Podejrzewam, że wtryski się zapiekły bo długo silnik nie odpalany.
Poza tym jeszcze czeka mnie strojenie. Swap robiłem dosłownie kilka dni temu.
Użytkownik h1tman edytował ten post 09:01, 20.06.2017
#18
Napisano 13:15, 20.06.2017
Dzisiaj odezwal sie do mnie chlop z silnikiem 2.3 z accorda 98 rok. Ma ktos jakis pomysl co to moze byc za silnik? F23Z5? Silnik jest z skrzynia automatyczna, wiec nie powienien byc zajechany. Da sie to wlozyc do piatki?
#19
Napisano 13:50, 20.06.2017
#20
Napisano 13:58, 20.06.2017
Troche szperajac po forum natknelem sie na pewien problem. F23 ma zaupelnie inna wiazke elektryczna
#21
Napisano 14:15, 20.06.2017
No na pewno ma inną wiązke bo ma OBD2 a twoja buda ma OBD1. Bez przerabiania wiązki się nie obejdzie.
#22
Napisano 21:56, 20.06.2017
Zalezy z jakiego acco. Eu czy usaDzisiaj odezwal sie do mnie chlop z silnikiem 2.3 z accorda 98 rok. Ma ktos jakis pomysl co to moze byc za silnik? F23Z5? Silnik jest z skrzynia automatyczna, wiec nie powienien byc zajechany. Da sie to wlozyc do piatki?
Bo sa rozne miedyz kontynentami
#23
Napisano 00:25, 21.06.2017
Tego juz nie wiem i raczej sie nie doweim. A troche za daleko zeby jechac to ogladac tak sobie ooo. Chyba swap odloze na zime. Bo w sezonie byc bez auta to tak slabo
#24
Napisano 16:44, 21.06.2017
Odnośnie swapa H22 za kilka tysi to raczej nie ma co liczyć.
Abstra*cenzura*ąc od tego, że na szrocie takiego silnika nie znajdziesz, to nawet jeśli jakimś cudem jeśli by się trafił, to tylko dlatego, że nadaje się prawdopodobnie tylko do kapitalnego remontu.
Koszty remontu "po kosztach" masz poniżej
Siemka Panowie,
Ostatnio swapowałem do siebie H serie H23A i robiłem remont.
Dla zainteresowanych poniżej koszta części:
zestaw uszczelniaczy dołu silnika AJUSA – AJU54094300 95 zł
pierścienie NPR SWH30433ZZ 155 zł
uszczelniacze zaworowe SuperTech 130 zł
panewki korbowodowe King Racing CR4033XP 230zł
panewki główne Clevite MS-1804P 105 zł
panewki oporowe TW140AM 45zł
łapa pompy wspomagania 50zł
pompa wody DOLZ H127 131 zł
rolka paska rozrządu GMB 75 zł
rolka paska balansowego GMB 75zł
szpilki głowicy ARP ARP 208-4304 757 zł
pasek wałków balansowych DAY94212 50 zł
pasek wspomagania 4PK1035 35 zł
pasek rozrządu CONTITECH – CT 1102 80 zł
filtr oleju KNECHT 20 zł
kopułka zapłonowa JC AUTO – K14011JC 30 zł
palec rozdzielacza YEC – K24011 25 zł
uszczelka pod głowice PAYEN – AG5760 230 zł
uszczelka kolektora wydechowego AJUSA – AJU13110410 28 zł
uszczelka kolektora ssącego termoizolacyjna Hondata 145zł
portki z kolektorem wydechowym od TypeR 400zł
bandaż termoizolacyjny na wydech 110 zł
płyn chłodniczy Borygo 5L 45 zł
olej silnikowy Valvoline VR1 5W50 6l 130 zł
wiązka silnika 30 zł
komputer P06 + przerobienie 200 zł
sonda szerokopasmowa Innovate LC-2 888 zł
czujnik cianienia oleju Honneywell PX3AG1BH010BSAAX 106 zł
simmeringi wałków rozrządu CORTECO – CO19026016 26 zł
czujnik temperatury spalin 75zł
Sam silnik kosztował mnie - 2700zł.
Do tego planowanie głowicy ok - 50zł.
Obicie tarczy sprzęgła kevlarem, splanownaie docisku i zamachu - 250zł
Suma około 7500zł
Wszystko robiłem sam.
Nie wszystkie części z listy są potrzebne do remontu ale można mniej więcej zobaczyć jakie to są koszta.
Powiem Ci tak - nigdy, przenigdy, nawet jakby miał nowe ZA DARMO, nie wsadziłbym uszczelek do silnika jakiegoś Ajusa, Corteco... UPG jakieś Payen to już jest zbrodnia i proszenie się o kłopoty... a OEM uszczelka kosztuje 300zł, Pasek rozrządu... serio?
Nie chcę Ci źle wróżyć, ale niedługo będziesz szukał miejsca wycieków...
#25
Napisano 17:26, 21.06.2017
Chwali się chęci wymiany możliwie wszystkiego póki silnik wyjęty. Czy wycieki się pojawią to się okaże. O ile dobrze pamiętam to przy swapie u mnie wpadły uszczelniacze wałków corteco i nie leci po dwóch latach.
#26
Napisano 22:03, 21.06.2017
Lista rzeczy, która może się posypać jest długa (UPG, prawie wszystkie uszczelki, panewki główne, a nawet pompa wody - czujnik ciśnienia jaki by nie był i tak już nic nie pomoże... jak kontrolka się zaświeci to już jest koniec tego silnika najczęściej)
A dziwne, bo z drugiej strony są graty z wyższej półki zupełnie zbędne do seryjnego silnika (ARP, sonda za 800zł gdzie można kupić sprawną używaną OEM za 150zł i będzie działać dłużej niż ta kupiona, uszczelka termo kolektora ssącego, która nic nie daje - wiem bo sam mam...).
Dla mnie to podejście dziwne, bo kosztem podstawowego remontu zostały dołożone rzeczy, które mają nieco usprawnić to H23.
A na oszczędzaniu na podstawowych rzeczach traci się dwa razy.
Obym się mylił.
#27
Napisano 23:32, 21.06.2017
OEM śruby były wyciągnięte i co miałem kupować nowe OEM? Za 200 zł więcej wziąłem szpilki ARP i to wielokrotnego użytku.
Sonda za którą dałem 800 zł to sonda szerokopasmowa z kontrolerem. Będę sam stroił maszynę więc jest mi niezbędna.
Co do uszczelek to cóż takie założyłem i czy będzie ciekło to czas pokaże, na razie jest sucho
Wszytko robię sam więc nawet jak padnie UPG (w co bardzo wątpię) to się zrobi po cenie nowej uszczelki i planowania.
#28
Napisano 01:12, 22.06.2017
H1tman , ja tutaj również wstawię się za chłopakami , nie ma co tkać żadnych uszczelko zamienników - tak się nie robi po prostu w tym kunszcie .
Fajny silnik Ci się trafił - odchudź zamach , dodaj kolektor wydechowy z a7, włóż u2q7 i daj ostre wałki z A7 ( wiadomo nie małe pieniądze , ale uwierz przechodziłem każdą modyfikacje po kolei i jechałem i było czuć po każdym modzie , że to lepiej idzie )
H23a spokojnie zrobi każdą H serię w budzie o podobnej wadze . Ostatnio nawet nie strojona jednostka nie targana do jakichś chorych obrotów porobiła k24a3 w VII genie ...
P.S Mylę się czy to ten silnik co był wystawiony na FB na jakiejś giełdzie w ostatnim czasie ?
#29
Napisano 05:05, 22.06.2017
Fakt faktem że i K seria w pełnej serii nie trzyma fabrycznych parametrów.
#30
Napisano 09:44, 22.06.2017
W serii to i owszem , jednak potrafi zaskoczyć
ale po w/w modyfikacjach robi naprawdę dobrą robotę
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V
V
Mechanik →
Silniki →
Schemat instalacji elektrycznej do Accord VNapisany przez Monster96 , 03 lut 2024 V |
|
|
||
V
Mechanik →
Układ wydechowy →
Wydech Accord V CC7Napisany przez RestomodAccord , 12 wrz 2023 V |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
dziwne odgłosy F22B5Napisany przez Rzymeg , 04 sie 2023 V, f22b5, accord, panewki |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
Wałek rozrządu do F22Z2 - z czego pasuje?Napisany przez Dave8888 , 25 lip 2023 V, wałek rozrządu, f22z2, f20b6 i 1 więcej |
|
|
||
V
Mechanik →
Układ elektryczny →
Accord V Aerodeck - dolozenie centralki zamka centralnego na pilotNapisany przez gti69 , 19 lip 2023 V, centralny zamek pilot |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych