XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
migająca kontrolka świec - brak mocy
#1
Napisano 22:02, 20.12.2009
Miałem wczoraj problem z samochodem.
Jadąc przez niemcy na autostradzie podczas przyspieszania w pewnym momencie zaczęła mi się palić (migać) kontrolka świec żarowych (żółta spiralka) i auto straciło moc jakby turbina przestała działać.
Ja zbladlem - środek nocy, środek niemiec, temp -15. Zatrzymałem się zaraz na parkingu, zgasiłem silnik. Spojrzałem pod maskę (oczywiście nic nie znalazłem). Odpaliłem znowu i problem znikł. Kontrolka zgasła, auto przyspiesza jak poprzednio, turbo gwizda.
Po kilkudziesięciu km to samo. Znowu zatrzymanie się, odpalenie od nowa i jazda dalej.
I tak z 6 czy 7 razy. Po czym ustało. Całą Polskę - 500km przejechałem bez problemów.
Gdy te cuda zaczęły się dziać jechałem 120 - 150 km/h, temp silnika ok. Na zewnątrz temp -15.
Ma ktoś pommysł co to mogło być? Albo przydażylo się to komuś? Jutro jadę do serwisu ale lepiej wcześniej popytać.
Pozdrawiam
#2
Napisano 22:07, 20.12.2009
ktos dzis juz te objawy opisywal
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#3
Napisano 22:26, 20.12.2009
Byłem w serwisie. Komputer wykazał błąd - za małe ciśnienie we wtryskach paliwa.
Tak więc prawdopodobnie letnia ropa w Niemczech.
Widać kantują wszędzie - zachód nie jest wyjątkiem.
Pozdrawiam
#4
Napisano 22:51, 21.12.2009
ale trochę wymagająca, nie robi fochów
o inne kobiety i pojedzie ze mną na koniec świata...
#5
Napisano 23:46, 21.12.2009
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#6
Napisano 09:43, 22.12.2009
sczytać bąd, rozkodować jego znaczenie i zapytać w ASO co zrobić i kiedy, po czym powiedzieć, że oooj to za późno i jechać do swojego mechanika
Właśnie problem już rozwiązany - to wina ropy. Po prostu podczas mrozu zamarza. Wczoraj mojemu bratu tak zamarzła ze przez dwie godziny nie mógł odpalić. W końcu zaciągnął do garażu znajomego, farelka pod silnik i puściło.
Na stacjach benzynowych można kupić ulepszacz do ropy - leje się tego 50ml/ bak i zwiększa on odporność ropy na mróz. Więc na większe mrozy trzeba go chyba stosować. Bo naszym rafineriom to bym raczej nie ufał.
A i raczej nie trzeba czekać aż 1,5h - u mnie wystarczyło się zatrzymać i poczekać z minutę. Wtryski podgrzeją się od silnika i wio, jedziemy dalej. Przez półtorej godziny silnik zamarznie ci na kość i nic już go nie rozgrzeje.
Pozdrawiam
#7
Napisano 09:57, 22.12.2009
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#8
Napisano 11:45, 22.12.2009
Ja nic nie dolewam i nic nie zamarza. Tankuje V-power diesel i Ultimate diesel.
Nic tylko się cieszyć. Ja też zatankowałem ostatnio na Shell i wszystko ok. Jednak nigdy nie wiadomo na co się trafi.
W niemczech zatankowałem trefne paliwo na Westfalen Tankstele. Stacja na której mój wujek zawsze tankuje i nigdy nie miał problemów.
#9
Napisano 19:26, 22.12.2009
pogratulowac, mnie diesel z shell w niemczech zalatwilJa nic nie dolewam i nic nie zamarza. Tankuje V-power diesel i Ultimate diesel
dodam jeszcze ze jak autko zaczyna tracic moc, to dobrze sie zatrzymac, wtedy mniej przechlodzony jest filtr oleju i troche odpuszcza, choc czasami nie pomaga juz nic
klilka acco z niemieckiego forum dokladnie z takimi objawami stanelo, niestety ropa letnia jest tansza niz zimowa (dla wlasciciela stacji ) a prognozy pogody nie wskazywaly ze bedzie zima (po ktorej juz nie ma sladu )
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#10
Napisano 19:30, 22.12.2009
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#11
Napisano 20:04, 22.12.2009
#12
Napisano 10:08, 24.12.2009
ale trochę wymagająca, nie robi fochów
o inne kobiety i pojedzie ze mną na koniec świata...
#13
Napisano 13:12, 24.12.2009
Oczywiście zaraz ktoś powie że mu ciszej chodzi, lepiej przyspiesza, mniej dymi itp. Ja mam takie same odczucia jak dobrze umyje samochód:) a tankuje zawsze zwykłe ON.
Tym bardziej przy takich mrozach tankując tą droższą ropę masz większą szansę że trafisz letnią. Ludzie kupują jej mniej - dłużej też zalega w zbiornikach stacji benzynowej.
#14
Napisano 14:27, 24.12.2009
Pamietacie moze takie paliwo jak U-95 na orlenie??
Ze niby do starszych aut itd.
Jedna wielka sciema - to byla zwykla Pb-95 tylko przed nalaniem jej do cysterny dosypywali "wiaderko" proszku (potas czy cos takiego - nie pamietam juz) i jechalo to na stacje jako super paliwo do starszych samochodow.
Pracowalem 8 lat na ORLENie i widzialem rozne rzeczy.
#15
Napisano 17:08, 24.12.2009
- odpornosci oleju napedowego na mroz, i temp. krzepnieca (wydzielania sie) parafiny
- dodanych dodatkow np. substancji czyszczacych uklad paliwowy, czy syntetyczny komponent GTL wystepujacy w tzw. paliwach premium
proponuje wymiane filtra paliwa+ dolewanie do paliwa dodatkow (tzw. depresatorow) i mozna spokojnie czekac na kolejna fale mrozow
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych