Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

migająca kontrolka świec - brak mocy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
37 odpowiedzi w tym temacie

#16 mar_kow

mar_kow
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:Mazury
  • Silnik:2,2
  • Wersja:i-CTDi
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:56, 28.12.2009

[...]Jedna wielka sciema - to byla zwykla Pb-95 tylko przed nalaniem jej do cysterny dosypywali "wiaderko" proszku (potas czy cos takiego - nie pamietam juz) [...]


Tlenek ołowiu lub jego pochodne... Gratuluję tylko tym którzy to wiaderkiem dosypywali... Można dostać ołowicy, wypadną zęby lub kompletny paraliż...

Odnośnie paliwa - jak na razie tankuję na Orlenie Vervę (oczywiście olej) i odpukać jeszcze się nie zawiodłem. I może to wrażenie ale wydaje mi się że silnik pracuje lepiej i jest bardziej oszczędny.
  • 0
Jak na razie zadowolony...:)

#17 Iron

Iron
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Radom PL / Hove UK
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:54, 06.01.2010

Miałem podobną sytuację, trasa UK - Polska. Wszystko było ładnie do momentu wjazdu już na Polską autostradę, gdzie samochód mi zgasł na środku drogi. Zapalony CHECK migająca kontrolka od świec. Zjechałem na pobocze, poczekałem chwilę. Auto odpaliło i w drogę. Po kilku km to samo. Mróz, ciemna noc zjechałem na parking, odpaliłem laptopa podłączyłem do OBD, błąd P0087 - Zbyt niskie ciśnienie w listwie paliwowej, szok, skasowałem błąd, poczekałem chwilę i wszystko OK. Jazda dalej. Za kilka km znów przymusowy zjazd na parking. Traf chciał że było tylko 3 latarnie i kibel :-) Nikogo, żywej duszy, odpalam znowu kompa a tu podjeżdża bus z jakimiś dresami, na szczęście tylko poszli się odlać i pojechali dalej. Błąd ten sam co wcześniej Zbyt niskie ciśnienie w listwie paliwowej, szybko instrukcja serwisowa co robić - odpowietrzyć układ paliwowy. Podpompowałem ręczną pompką paliwa do oporu. Włączyłem silnik CHECK zgasł, błędy się skasowały. Jazda dalej. Auto odżyło, dolałem V-Power Diesel na Shellu. Dojechałem do domu po 61 godzinach jazdy i staniu w korkach - kto jechał wtedy z UK 19 grudnia wie co się działo :-) Auto na parking i myślałem, że wszystko jest z głowy. Po kilku dniach - historia lubi się powtarzać, koniec roku, gdzie znaleźć wolnego mechanika, zjeździłem wszystkich większych mechaników w Radomiu i każdy mnie odsyłał z kwitkiem - po Nowym Roku, w końcu znajomy taksówkarz dał mi wizytówkę do dobrego gościa, pojechałem - mały garaż, ale samochodów na podwórku jak w salonie. Powiedział krótko, to nie wina pompy ani wtryskiwaczy i nie ma co jeździć po innych mechanikach bo zaczną coś grzebać i będzie jeszcze gorzej, tylko serwis. Na drugi dzień jazda do ASO i co? Po Nowym Roku :-) Jakoś mnie wcisnęli na 31 grudnia na 9 rano. Mechanik sprawdził komputer, znany mi już błąd P0087 i zaczęło się szukanie co jest. Zrobił wszystkie możliwe testy listwy paliwowej, wszystko OK. Rozłożył ręcę, ale zaczął coś głośno myśleć o filtrach, mówię mu, że przed wyjazdem wszystko wymieniałem, filtr paliwa, powietrza, czyściłem EGR. Doszedł do wniosku, że zatankowałem badziewne paliwo, a że filtr był wymieniany niedawno to tylko mi go odwodni... Wyszedłem z warsztatu posiedzieć w Biurze Obsługi za 15 min podjeżdża serwisant moją Hanią na parking. Wychodzi i mówi że już wszystko OK, że w filtrze paliwa było ok 150ml wody! Poszedłem do kasy 100zł badanie silnika, 30zł odwodnienie filtra i sprawa załatwiona. W sumie można to zrobić samemu, w instrukcji serwisowej wszystko jest opisane :-) ale cóż, to tak na przyszłość jeżeli ktoś by miał coś podobnego.
  • 0

#18 andref24

andref24
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140 KM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:50, 06.01.2010

W planie serwisowym piszą że wodę z filtra paliwa trzeba spuszczać co 20 tys. a pewnie większość tego nie robi. Ja na swoim obecnie przejechałem już 30 tys. więc za 10 tys. wymiana, a wody też jeszcze nie spuszczałem. Ostatnio miałem taką samą sytuację jak Ty, tylko na szczęście jeden raz. Wydaje mi się, że też gorszej jakości paliwo powoduje, że w filtrze zbiera się więcej wody, a paliwa typu premium mają jakieś dodatki wypierające wilgoć z układu paliwowego.
  • 0

andref


#19 mar_kow

mar_kow
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:Mazury
  • Silnik:2,2
  • Wersja:i-CTDi
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:10, 06.01.2010

[...] a paliwa typu premium mają jakieś dodatki wypierające wilgoć z układu paliwowego.


Dlatego staram się tankować Verwę na Orlenie i jak na razie nie miałem problemów...
  • 0
Jak na razie zadowolony...:)

#20 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:05, 06.01.2010

W planie serwisowym piszą że wodę z filtra paliwa trzeba spuszczać co 20 tys. a pewnie większość tego nie robi.

mnie serwis zapewnial ze to zrobil, na rece nie patrzalem, zapobiec temu mozna lejac dodatki do diesli, ja po ostatnich przejsciach (tez lipne paliwo) sporo ich dodaje

pozdr :mrgreen:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#21 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:23, 07.01.2010

-hej
-a slyszeliscie o laniu benzyny do ropniaka w zimie?
-mi tez dzis Hania przymarzla i mialem podobne hocki klocki co koledzy
-jakby turbo siadlo
-nie chce sie zakrecic wiecej niz powyzej 2000obr
-koles mi doradzil, zebym na 20 litrow ropy lal 1l benzyny
-hmmmmm
-co myslicie?
-szkoda silnika, co?

-chociaz jak jezdzilem kiedys firmowym transitem to rozne cuda robilismy, zeby palil lepiej....
:-P
  • 0

#22 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:27, 07.01.2010

-a slyszeliscie o laniu benzyny do ropniaka w zimie?

w stare diesle to sie i benzyne i denaturat lalo, w nowe kazdy ze strachu leje tylko specjalne dodatki, osobiscie nie mam zdania ;-), od kiedy jezde dieslami na CR leje tylko drogie dodatki ;-)

pozdr :mrgreen:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#23 albundy

albundy
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:KATOWICE
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:39, 22.01.2010

wlaśnie wróciłem z aso,wymiana oleju silnikowego i filtra paliwa + diagnostyka silnika zwiazna z problemem w tym temacie,wyskoczyl błąd niskie cisnienie na listwie paliwowej,skasowali i narazie nie powrócil,byc moze byl spowodowany zlym zamontowaniem starego filtra paliwa,mechanik stwierdzil ze byl zle zamontowany i to mogla byc przyczyna.koszt tego wszystkiego w aso honda auto kopex w k-ce 830 zł :cry:
  • 0
Jest cały czas przy mnie, zawsze mogę na nią liczyć, nie jest zazdrosna,
ale trochę wymagająca, nie robi fochów
o inne kobiety i pojedzie ze mną na koniec świata...

#24 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:44, 22.01.2010

nieźle 830zł za wymianę oleju i dwóch filtrów... ja mam taki serwis do samego oleju i filtrów w sumie zapłaciłbyś nie więcej jak 350zł oczywiście z filtrami, olejem i obsługą. Olei mają pełną gamę co chcesz to sprowadzą filtry tak samo co chcesz to sprowadzą,(jak nie ma na półce) ceny na oleje lepsze niż w makro i różnych takich molochach, np płacę za filterek mana 20zł do tego 4L Mobil 1 5W50 za ok 130zł i mam wymianę oleju za 150zł... oczywiście jak potrzeba to F-Vat na taką kwotę bez dopłacania Vat-u
  • 0
F1

#25 albundy

albundy
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:KATOWICE
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:52, 23.01.2010

samo podpięcie pod kompa kosztuje u nich 170 zł :k
  • 0
Jest cały czas przy mnie, zawsze mogę na nią liczyć, nie jest zazdrosna,
ale trochę wymagająca, nie robi fochów
o inne kobiety i pojedzie ze mną na koniec świata...

#26 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:57, 23.01.2010

albundy, to chyba najdrozsze ASO w Polsce. W wawie w Honda plaza 110, a w Autowest 100
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#27 adiplo

adiplo
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Leeds, UK
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:14, 23.01.2010

W ASO w Markach za podpięcie chcieli 80zł ale ostatecznie zeszło na 50zł.

[ Dodano: 2010-01-23, 18:17 ]

... mechanik stwierdzil ze byl zle zamontowany i to mogla byc przyczyna...


A ciekawe kto go źle zamontował?
  • 0
"optymista myśli, że świat stoi przed nim otworem, pesymista wie co to za otwór"

#28 albundy

albundy
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:KATOWICE
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:04, 24.01.2010

A ciekawe kto go źle zamontował?


poprzedni wlasciciel serwisowal auto w aso w rudzie slaskiej,choc podobno ta stacja to juz nie aso i pewnie tam zle zamontowali,chyba pomyli wejscie z wyjsciem
  • 0
Jest cały czas przy mnie, zawsze mogę na nią liczyć, nie jest zazdrosna,
ale trochę wymagająca, nie robi fochów
o inne kobiety i pojedzie ze mną na koniec świata...

#29 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:47, 24.01.2010

A słyszeliście o czymś takim (a sam widziałem) Koleś przyjechał Skodą Superb i mrugała mu kontrolka świec żarowych.Okazało się,że awarii uległ włącznik świateł stopu.Po jego naprawie światła stopu zaczęły działać,a kontrolka przestała mrugać.Gdybym tego nie widział to bym nie uwierzył.
  • 0

#30 adiplo

adiplo
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Leeds, UK
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:43, 24.01.2010

A słyszeliście o czymś takim (a sam widziałem) Koleś przyjechał Skodą Superb i mrugała mu kontrolka świec żarowych.Okazało się,że awarii uległ włącznik świateł stopu.Po jego naprawie światła stopu zaczęły działać,a kontrolka przestała mrugać.Gdybym tego nie widział to bym nie uwierzył.


No normalne przecież. Ja pierwsze co zrobiłem gdy mi się kontrolka świec zapaliła to światła stopu sprawdziłem :mrgreen:
  • 0
"optymista myśli, że świat stoi przed nim otworem, pesymista wie co to za otwór"




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq