Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Reperaturka tylnego nadkola tourer VII

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
129 odpowiedzi w tym temacie

#76 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:27, 07.09.2018

temu z ktorym gadalem beddie sie chcialo, ale musi ogarnac to co ma juz u niego opoznienie i powinno opuscic jego warsztat. No nic auto lada moment znowu wystawiam na sprzedaz a jesli w miedzyczasid znajde fachure doprowadze to do ladu i skladu. Jak widac nie jest latwo :)

Użytkownik lakatus edytował ten post 13:28, 07.09.2018

  • 0

#77 misiek80

misiek80
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:28, 07.09.2018

Pytanie tylko czy takim specom będzie się chciało pierdzielic z takimi nadkolami, kiedy ten czas mogą poświęcić grubszej robocie w klasyku. Ja teraz muszę oddać drugie nadkole do mojego blacharz, bo też już wylazi Rudolf. Pierwsze które mi zrobił rok temu póki co ok.

Wysłane z mojego P20 przy użyciu Tapatalka

Chodzi właśnie o to,że to są pasjonaci i dla nie jednego będzie satysfakcją i niezbyt wielkim wyzwaniem zrobić takie nadkole jak należy by pokazać,że można ,a co do ceny to już inna sprawa.Ja osobiście byłbym w stanie wyłożyć przysłowiowe ''parę złotych'' by było to zrobione jak trzeba.


  • 0

#78 Sir_Mauser

Sir_Mauser
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:54, 11.09.2018

Cześć,

Słuchajcie mam podobny problem w swoim Acc, prawe nadkole wygląda już słabo, lewe podobno do odratowania plus dziura w progu właśnie zaraz przy prawym nadkolu.

 

Znalazłem u siebie w Białymstoku, podobno bardzo ogarniętego blacharza. Przyznam po wizycie, że jestem pod wrażeniem wiedzy na temat tego modelu Accorda.

Wiedział od razu, że nie ma reperaturek i jego propozycja za wykonanie prawego nadkola już na błysk (wycięcie z blachy i uformowanie elementu, lakierowanie i zabezpieczenie itd.) plus próg plus ogarnięcie lewego nadkola - wycenił mi na około 3000 zł.... dosyć grubo. Gość jest znany z chociażby renowacji starych aut, znalazłem u niego na fb zdjęcia z renowacji Austina z 1951 roku, zrobił to genialnie.

Z tym, że cena powalająca, 2 blacharzy nie chce się nawet podjąć tematu, a jeden proponował poszukanie ćwiartki i wycięcie odpowiednich elementów, z tym, że też zrobienie tego wycenił mi na 1500 zł (samego nadkola).

 

Co sądzicie o takiej cenie? Ma to sens, czy szukać ćwartki :)


  • 0

#79 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 17:24, 11.09.2018

Kosmos. Ja u siebie za nadkole lewe płaciłem ok 900 zł razem z lakierowaniem tylnej lotki.

Wysłane z mojego P20 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#80 misiek80

misiek80
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:59, 11.09.2018

Ja nawet bym się nie zastanawiał,dwa nadkola+próg .Wiadomo cena nie jest niska ale cóż takie są realia i masz prawdziwego fachmana.Z ćwiary osobiście bym zrezygnował,poza tym zostanie Ci jeszcze lewe nadkole co się moim zdaniem nie kalkuluje.Osobiście chciałbym mieć taką możliwość,mnie ''partacz'' jak się potem dowiedziałem z opinii  krzykną 2 tysie za 2 nadkola,na szczęście w porę się wycofałem,co nie zmienia faktu,iż nadal jestem w potrzebie. :-) 


  • 0

#81 Sir_Mauser

Sir_Mauser
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:27, 11.09.2018

Będę musiał się z tym przespać :) z tym, że nawet najbliższy termin ma na koniec listopada i z tego co popytałem, to podobno facet jest pasjonatem.


  • 0

#82 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 11:38, 12.09.2018

w uj siana 3 tys jak za taką robotę nawet jak dla pasjonata.

Normalne ceny oscyluja w granicach 700-800pln za nadkole na gotowo z malowaniem i konserwacją.


  • 0

#83 Sir_Mauser

Sir_Mauser
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:10, 12.09.2018

No sporo, ale chyba się zdecyduję, byłem dzisiaj u niego i właśnie brał innego Acc VII, to samo nadkola + lakierowanie zderzaka.

Rozmawiałem z chłopakiem i mówił, że naprawdę warto.

 

3 tyś za nadkole całe do zrobienia, musi sam wyciąć reperaturkę + drugie nadkole tam obejdzie się bez takiej operacji + dziura w progu,

dogadałem się, że w tej cenie + 2 stówy zrobi mi na koniec ochronę antykorozyjną we wszystkie elementy konstrukcyjne (progi, drzwi itd.)

Bo jak sam stwierdził i tak mi sporo wychodzi za całość.

Ponadto mówił, że robi zdjęcia w czasie prac, tak żebym wiedział co po kolei było robione w samochodzie, tzn. pełna dokumentacja blacharki.

 

Wrzucę wam później zdjęcia jak wygląda nadkole, jak je zrobi to wrzuce efekt po robocie.


  • 0

#84 misiek80

misiek80
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:04, 12.09.2018

No sporo, ale chyba się zdecyduję, byłem dzisiaj u niego i właśnie brał innego Acc VII, to samo nadkola + lakierowanie zderzaka.

Rozmawiałem z chłopakiem i mówił, że naprawdę warto.

 

3 tyś za nadkole całe do zrobienia, musi sam wyciąć reperaturkę + drugie nadkole tam obejdzie się bez takiej operacji + dziura w progu,

dogadałem się, że w tej cenie + 2 stówy zrobi mi na koniec ochronę antykorozyjną we wszystkie elementy konstrukcyjne (progi, drzwi itd.)

Bo jak sam stwierdził i tak mi sporo wychodzi za całość.

Ponadto mówił, że robi zdjęcia w czasie prac, tak żebym wiedział co po kolei było robione w samochodzie, tzn. pełna dokumentacja blacharki.

 

Wrzucę wam później zdjęcia jak wygląda nadkole, jak je zrobi to wrzuce efekt po robocie.

:ok


  • 0

#85 LK90

LK90
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 00:19, 13.09.2018

Nawet bym się nie zastanawiał. 3200 zł za kompletną robotę kogoś kto się zna wraz z zabezpieczeniem to dobra cena. Nie słuchaj, że to jest drogo. Jak coś ma być zrobione porządnie i na lata to kosztuje.

 

Policz sobie ile to jest godzin pracy z wycinaniem, formowaniem, spawaniem, szlifowaniem. Specjalista nie zarabia 15-20 zł na godzinę...

 

Nie uwierzę, że ktoś to zrobi porządnie za 800 zł. Samo lakierowanie 350 zł, cieniowanie ze 150 zł. Czyli co, 300 zł kosztuje materiał, roboczogodziny i zysk tego gościa...? 


  • 0

:diabelgrin: BLACK TOURER TYPE S  :diabelgrin:

http://www.accordklu...-lk90/?p=982930

 

 


#86 misiek80

misiek80
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:01, 13.09.2018

Nawet bym się nie zastanawiał. 3200 zł za kompletną robotę kogoś kto się zna wraz z zabezpieczeniem to dobra cena. Nie słuchaj, że to jest drogo. Jak coś ma być zrobione porządnie i na lata to kosztuje.

 

Policz sobie ile to jest godzin pracy z wycinaniem, formowaniem, spawaniem, szlifowaniem. Specjalista nie zarabia 15-20 zł na godzinę...

 

Nie uwierzę, że ktoś to zrobi porządnie za 800 zł. Samo lakierowanie 350 zł, cieniowanie ze 150 zł. Czyli co, 300 zł kosztuje materiał, roboczogodziny i zysk tego gościa...? 

Zgadzam się w 100%-ach.


  • 0

#87 kristof

kristof
  • Forumowicz
  • 246 postów
  • Skąd:Kln
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:limuzyna
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:18, 13.09.2018

ja kiedyś wstawiłem reperaturki w civicu za jakieś grosze i po roku rdza była spowrotem.... wiec nie radze takich za 800zł


Użytkownik kristof edytował ten post 18:18, 13.09.2018

  • 0

VTEC PIJE VTEC ŻYJE


#88 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 22:07, 13.09.2018

Ja mam ceny od goscia ktory robil mi Logo ponad 2 lata temu, civica z 8 lat temu i nie mam nawrotow korozji. W logo sam formowal blache. W cenie byla konserwacja tego co robil. Tylko to taki metaloplastyk Hobbista i kontakt sredni
  • 0

#89 kryniek

kryniek
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:Węgrów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:02, 25.09.2018

No sporo, ale chyba się zdecyduję, byłem dzisiaj u niego i właśnie brał innego Acc VII, to samo nadkola + lakierowanie zderzaka.

Rozmawiałem z chłopakiem i mówił, że naprawdę warto.

 

3 tyś za nadkole całe do zrobienia, musi sam wyciąć reperaturkę + drugie nadkole tam obejdzie się bez takiej operacji + dziura w progu,

dogadałem się, że w tej cenie + 2 stówy zrobi mi na koniec ochronę antykorozyjną we wszystkie elementy konstrukcyjne (progi, drzwi itd.)

Bo jak sam stwierdził i tak mi sporo wychodzi za całość.

Ponadto mówił, że robi zdjęcia w czasie prac, tak żebym wiedział co po kolei było robione w samochodzie, tzn. pełna dokumentacja blacharki.

 

Wrzucę wam później zdjęcia jak wygląda nadkole, jak je zrobi to wrzuce efekt po robocie.

Działałeś coś ?

Jeśli nie i ci się nie śpieszy to mogę ci załatwić reperaturki takie jak moje - poczytaj wcześniej moje posty w tym temacie.

Może być potrzebny szablon z blachy kopiujący krzywiznę nadkola - przypuszczam że w sedanie jest inna, trzeba by to sprawdzić.

Do odebrania byś miał pod P.B. bo młody czasami autem śmiga na uczelnię.

W mojej ocenie te 3 tys. które ci majster krzyknął to po to żebyś się od niego odpiepszył albo wyczuł że może cię skroić.

U siebie spokojnie znajdę majstra za połowę tej kwoty. W najgorszym wariancie zostaje minimum 1 tys w kieszeni


  • 0
Stag 300 Premium, KME Silver, Hana Gold, wlew pod klapką, zb. 55 l

#90 Marecki

Marecki
  • Forumowicz
  • 531 postów
  • Skąd:Ełk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Z dokładkami
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:03, 26.09.2018

Tak wygląda prawe nadkole mojego szrota, po 4 latach od pierwszego ratowaniaf4e002c769cc0f1fdbb8e15cbb641176.jpg29bafc43731884d5285b3cd52fc41f66.jpg1d37b4520b33c40c99de63503d6c5850.jpgbf3415a5ffe7c0a81eb42741dc0f475e.jpg6524c59b07114b8adfbc1197b4897cff.jpgc3475010fb349bc61dfbf456cf45b071.jpg4b3553779956cbff5d798c1037135dd3.jpg
Rudy przy zderzaku wyszedł przez lenistwo, bo przy pierwszej interwencji zderzak nie był ściągany

Użytkownik Marecki edytował ten post 11:07, 26.09.2018

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq