Użytkownik lakatus edytował ten post 13:28, 07.09.2018
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#76
Napisano 13:27, 07.09.2018
#77
Napisano 13:28, 07.09.2018
Pytanie tylko czy takim specom będzie się chciało pierdzielic z takimi nadkolami, kiedy ten czas mogą poświęcić grubszej robocie w klasyku. Ja teraz muszę oddać drugie nadkole do mojego blacharz, bo też już wylazi Rudolf. Pierwsze które mi zrobił rok temu póki co ok.
Wysłane z mojego P20 przy użyciu Tapatalka
Chodzi właśnie o to,że to są pasjonaci i dla nie jednego będzie satysfakcją i niezbyt wielkim wyzwaniem zrobić takie nadkole jak należy by pokazać,że można ,a co do ceny to już inna sprawa.Ja osobiście byłbym w stanie wyłożyć przysłowiowe ''parę złotych'' by było to zrobione jak trzeba.
#78
Napisano 16:54, 11.09.2018
Cześć,
Słuchajcie mam podobny problem w swoim Acc, prawe nadkole wygląda już słabo, lewe podobno do odratowania plus dziura w progu właśnie zaraz przy prawym nadkolu.
Znalazłem u siebie w Białymstoku, podobno bardzo ogarniętego blacharza. Przyznam po wizycie, że jestem pod wrażeniem wiedzy na temat tego modelu Accorda.
Wiedział od razu, że nie ma reperaturek i jego propozycja za wykonanie prawego nadkola już na błysk (wycięcie z blachy i uformowanie elementu, lakierowanie i zabezpieczenie itd.) plus próg plus ogarnięcie lewego nadkola - wycenił mi na około 3000 zł.... dosyć grubo. Gość jest znany z chociażby renowacji starych aut, znalazłem u niego na fb zdjęcia z renowacji Austina z 1951 roku, zrobił to genialnie.
Z tym, że cena powalająca, 2 blacharzy nie chce się nawet podjąć tematu, a jeden proponował poszukanie ćwiartki i wycięcie odpowiednich elementów, z tym, że też zrobienie tego wycenił mi na 1500 zł (samego nadkola).
Co sądzicie o takiej cenie? Ma to sens, czy szukać ćwartki
#79
Napisano 17:24, 11.09.2018
Wysłane z mojego P20 przy użyciu Tapatalka
#80
Napisano 17:59, 11.09.2018
Ja nawet bym się nie zastanawiał,dwa nadkola+próg .Wiadomo cena nie jest niska ale cóż takie są realia i masz prawdziwego fachmana.Z ćwiary osobiście bym zrezygnował,poza tym zostanie Ci jeszcze lewe nadkole co się moim zdaniem nie kalkuluje.Osobiście chciałbym mieć taką możliwość,mnie ''partacz'' jak się potem dowiedziałem z opinii krzykną 2 tysie za 2 nadkola,na szczęście w porę się wycofałem,co nie zmienia faktu,iż nadal jestem w potrzebie.
#81
Napisano 18:27, 11.09.2018
Będę musiał się z tym przespać z tym, że nawet najbliższy termin ma na koniec listopada i z tego co popytałem, to podobno facet jest pasjonatem.
#82
Napisano 11:38, 12.09.2018
w uj siana 3 tys jak za taką robotę nawet jak dla pasjonata.
Normalne ceny oscyluja w granicach 700-800pln za nadkole na gotowo z malowaniem i konserwacją.
Moje szybsze wozidło: EG9+ http://www.accordklu...sc-urban-green/
jest CN2 http://www.accordklu...00/#entry443813
Jest i trzecia Honda>> LOGO http://www.accordklu...2054-honda-logo
#83
Napisano 14:10, 12.09.2018
No sporo, ale chyba się zdecyduję, byłem dzisiaj u niego i właśnie brał innego Acc VII, to samo nadkola + lakierowanie zderzaka.
Rozmawiałem z chłopakiem i mówił, że naprawdę warto.
3 tyś za nadkole całe do zrobienia, musi sam wyciąć reperaturkę + drugie nadkole tam obejdzie się bez takiej operacji + dziura w progu,
dogadałem się, że w tej cenie + 2 stówy zrobi mi na koniec ochronę antykorozyjną we wszystkie elementy konstrukcyjne (progi, drzwi itd.)
Bo jak sam stwierdził i tak mi sporo wychodzi za całość.
Ponadto mówił, że robi zdjęcia w czasie prac, tak żebym wiedział co po kolei było robione w samochodzie, tzn. pełna dokumentacja blacharki.
Wrzucę wam później zdjęcia jak wygląda nadkole, jak je zrobi to wrzuce efekt po robocie.
#84
Napisano 15:04, 12.09.2018
No sporo, ale chyba się zdecyduję, byłem dzisiaj u niego i właśnie brał innego Acc VII, to samo nadkola + lakierowanie zderzaka.
Rozmawiałem z chłopakiem i mówił, że naprawdę warto.
3 tyś za nadkole całe do zrobienia, musi sam wyciąć reperaturkę + drugie nadkole tam obejdzie się bez takiej operacji + dziura w progu,
dogadałem się, że w tej cenie + 2 stówy zrobi mi na koniec ochronę antykorozyjną we wszystkie elementy konstrukcyjne (progi, drzwi itd.)
Bo jak sam stwierdził i tak mi sporo wychodzi za całość.
Ponadto mówił, że robi zdjęcia w czasie prac, tak żebym wiedział co po kolei było robione w samochodzie, tzn. pełna dokumentacja blacharki.
Wrzucę wam później zdjęcia jak wygląda nadkole, jak je zrobi to wrzuce efekt po robocie.
#85
Napisano 00:19, 13.09.2018
Nawet bym się nie zastanawiał. 3200 zł za kompletną robotę kogoś kto się zna wraz z zabezpieczeniem to dobra cena. Nie słuchaj, że to jest drogo. Jak coś ma być zrobione porządnie i na lata to kosztuje.
Policz sobie ile to jest godzin pracy z wycinaniem, formowaniem, spawaniem, szlifowaniem. Specjalista nie zarabia 15-20 zł na godzinę...
Nie uwierzę, że ktoś to zrobi porządnie za 800 zł. Samo lakierowanie 350 zł, cieniowanie ze 150 zł. Czyli co, 300 zł kosztuje materiał, roboczogodziny i zysk tego gościa...?
#86
Napisano 16:01, 13.09.2018
Nawet bym się nie zastanawiał. 3200 zł za kompletną robotę kogoś kto się zna wraz z zabezpieczeniem to dobra cena. Nie słuchaj, że to jest drogo. Jak coś ma być zrobione porządnie i na lata to kosztuje.
Policz sobie ile to jest godzin pracy z wycinaniem, formowaniem, spawaniem, szlifowaniem. Specjalista nie zarabia 15-20 zł na godzinę...
Nie uwierzę, że ktoś to zrobi porządnie za 800 zł. Samo lakierowanie 350 zł, cieniowanie ze 150 zł. Czyli co, 300 zł kosztuje materiał, roboczogodziny i zysk tego gościa...?
Zgadzam się w 100%-ach.
#87
Napisano 18:18, 13.09.2018
ja kiedyś wstawiłem reperaturki w civicu za jakieś grosze i po roku rdza była spowrotem.... wiec nie radze takich za 800zł
Użytkownik kristof edytował ten post 18:18, 13.09.2018
VTEC PIJE VTEC ŻYJE
#88
Napisano 22:07, 13.09.2018
Moje szybsze wozidło: EG9+ http://www.accordklu...sc-urban-green/
jest CN2 http://www.accordklu...00/#entry443813
Jest i trzecia Honda>> LOGO http://www.accordklu...2054-honda-logo
#89
Napisano 20:02, 25.09.2018
No sporo, ale chyba się zdecyduję, byłem dzisiaj u niego i właśnie brał innego Acc VII, to samo nadkola + lakierowanie zderzaka.
Rozmawiałem z chłopakiem i mówił, że naprawdę warto.
3 tyś za nadkole całe do zrobienia, musi sam wyciąć reperaturkę + drugie nadkole tam obejdzie się bez takiej operacji + dziura w progu,
dogadałem się, że w tej cenie + 2 stówy zrobi mi na koniec ochronę antykorozyjną we wszystkie elementy konstrukcyjne (progi, drzwi itd.)
Bo jak sam stwierdził i tak mi sporo wychodzi za całość.
Ponadto mówił, że robi zdjęcia w czasie prac, tak żebym wiedział co po kolei było robione w samochodzie, tzn. pełna dokumentacja blacharki.
Wrzucę wam później zdjęcia jak wygląda nadkole, jak je zrobi to wrzuce efekt po robocie.
Działałeś coś ?
Jeśli nie i ci się nie śpieszy to mogę ci załatwić reperaturki takie jak moje - poczytaj wcześniej moje posty w tym temacie.
Może być potrzebny szablon z blachy kopiujący krzywiznę nadkola - przypuszczam że w sedanie jest inna, trzeba by to sprawdzić.
Do odebrania byś miał pod P.B. bo młody czasami autem śmiga na uczelnię.
W mojej ocenie te 3 tys. które ci majster krzyknął to po to żebyś się od niego odpiepszył albo wyczuł że może cię skroić.
U siebie spokojnie znajdę majstra za połowę tej kwoty. W najgorszym wariancie zostaje minimum 1 tys w kieszeni
#90
Napisano 11:03, 26.09.2018
Rudy przy zderzaku wyszedł przez lenistwo, bo przy pierwszej interwencji zderzak nie był ściągany
Użytkownik Marecki edytował ten post 11:07, 26.09.2018
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych