XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Szarpanie po odjęciu gazu na pierwszym i drugim biegu
#31
Napisano 08:16, 17.05.2016
#32
Napisano 19:16, 17.05.2016
To jeszcze ja dodam cos od siebie, mam cos podobnego, w dodatku jest tez taka przypadlos,c ze pedal gazu jest mega czuly, podczas jazdy trzeba wciskac doslownie na milimetry i auto juz wyrywa hehe. Jest to troche meczace jezdzac po miescie. Ma ktos podobne objawy? Powiem tylko ze mam druga honde z k20a6 i tam jest normalnie. Bledow brak, wszystkie parametry w normie, korekty dlugoterminowe na poziomie 4%.
#33
Napisano 19:58, 17.05.2016
Ja mam dokladnie tak samo u siebie
#34
Napisano 06:15, 18.05.2016
Moje spostrzeżenia :
Podczas jazdy na tempomacie też czasem szarpie, lecz mniej i słabiej,
Po zmianie z gazu na benz i znowu na gaz, szarpanie jest dużo mocniejsze
Zawory wyregulowane, sprzęgło z tuleją zmienione, świece maja 30 kkm, korekty długoterminowe w porządku.
Czasem przy odpalaniu auta obroty najpierw są w okolicach 1.2krpm, a po sekundzie rosną do 1.5, jakby komputer nie lapal od początku ile ma dać paliwa. Może to ma jakiś związek?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#35
Napisano 08:15, 18.05.2016
Czasem przy odpalaniu auta obroty najpierw są w okolicach 1.2krpm, a po sekundzie rosną do 1.5, jakby komputer nie lapal od początku ile ma dać paliwa. Może to ma jakiś związek?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ja mam to w k20A6 i łączy nas LPG. Może wtrysk lub reduktor puszcza gaz do kolektora. Zwłaszcza jest to po nocy.
#36
Napisano 08:45, 18.05.2016
#37
Napisano 18:03, 18.05.2016
Tutaj byl temat walkowany http://www.accordklu...eszenia/page-21 rozwiazania brak ale moze cos pomoze
#38
Napisano 18:13, 05.09.2016
Mam podobny problem, dosyć częste szarpania na światłach aż wstyd (trzeba dużo operować sprzęgłem żeby auto nie skakało), to samo na progach zwalniających, poza tym jeździ mułowato do 2-3 tys obrotów, czasem podszarpuje też lekko jak jadę jazdą ciągłą na jednym biegu, czy na trasie, na tempomacie również. Pierwsze co wymieniłem świece i nic. Z kablami na razie się wstrzymam, bo idę najpierw po taniości. Na dniach będę czyścił przepustnicę i napiszę czy jakieś zmiany nastąpiły. W dalszej kolejności w planach (jeśli to nie pomoże) jest wymiana kabli, a potem sprzęgła Pozdro!
#39
Napisano 18:54, 08.09.2016
Macie moze jakis schemat gdzie znajduja sie wszystkie poduszki silnika i skrzyni?
#40
Napisano 11:47, 12.09.2016
#41
Napisano 15:57, 12.09.2016
Użytkownik krzysztof324 edytował ten post 15:58, 12.09.2016
#42
Napisano 19:06, 12.09.2016
Proponuje sprawdzić potencjometr gazu.
#43
Napisano 20:47, 17.10.2016
Panowie
Ja również do niedawna miałem problem z szarpiącym samochodem. Bardzo irytująca była jazda w korku bardzo delikatnie wciskając pedał gazu, a nie raz przy przyspieszaniu wciskając 1/4-1/3 był mocny efekt żabki (wstyd na dzielni i przy pasażerach :P). Z doświadczeń z poprzednim samochodem (wiem, że Fabia nie ma nic wspólnego w zawieszeniu z Accordem) postanowiłem szukać przyczyny w luzach przedniego zawieszenia. Przez pół roku kilku diagnostów mówiło mi, że wszystko jest poprawnie. Jedna osoba się znalazła, która powiedziała, że mam miękką poduszkę przednią prawego dolnego wahacza przedniego. Mimo, że wiele osób mówiło, że to nie ma nic wspólnego bo nie jest zerwana postanowiłem wymienić poduszki w obu wahaczach bo nie dawało mi to już spokoju - pojawił się problem z jazdą na wprost 100 km/h bez delikatnego nadrabiania kierownicą.
Podczas naprawy po demontażu mechanik zadzwonił i powiedział, że poduszki są dobre, natomiast tuleje tylne, oraz te łączące amortyzator są mocno wybite, czego nie było widać ani czuć na szarpakach...
Od momentu wymiany mogę w dowolny sposób na I i II biegu dodawać gaz bez szarpania, nie czuję wibracji na progach zwalniających oraz dziurach na których wcześniej było czuć pływanie samochodu (wtedy myślałem, że to normalna praca zawieszenia). Samochód stał się również sztywniejszy i stabilniejszy, lepiej reaguje na każdy ruch kierownicą. Nawet przy hamowaniu inaczej karoseria się zachowuje.
Luzy przedniego zawieszenia mogą powodować poruszanie się kół do przodu i do tyłu, co będzie skutkowało szarpaniem całej karoserii przy ruszaniu, przyspieszaniu, zmianie biegów i hamowaniu. Jeśli inne metody Wam nie pomagają, a problem dokucza, to proponowałbym sprawdzić pod tym kątem, ponieważ sam długo z tym walczyłem i to pomogło w przypadku dwóch samochodów.
#44
Napisano 21:36, 17.10.2016
Panowie
Ja również do niedawna miałem problem z szarpiącym samochodem. Bardzo irytująca była jazda w korku bardzo delikatnie wciskając pedał gazu, a nie raz przy przyspieszaniu wciskając 1/4-1/3 był mocny efekt żabki (wstyd na dzielni i przy pasażerach :P). Z doświadczeń z poprzednim samochodem (wiem, że Fabia nie ma nic wspólnego w zawieszeniu z Accordem) postanowiłem szukać przyczyny w luzach przedniego zawieszenia. Przez pół roku kilku diagnostów mówiło mi, że wszystko jest poprawnie. Jedna osoba się znalazła, która powiedziała, że mam miękką poduszkę przednią prawego dolnego wahacza przedniego. Mimo, że wiele osób mówiło, że to nie ma nic wspólnego bo nie jest zerwana postanowiłem wymienić poduszki w obu wahaczach bo nie dawało mi to już spokoju - pojawił się problem z jazdą na wprost 100 km/h bez delikatnego nadrabiania kierownicą.
Podczas naprawy po demontażu mechanik zadzwonił i powiedział, że poduszki są dobre, natomiast tuleje tylne, oraz te łączące amortyzator są mocno wybite, czego nie było widać ani czuć na szarpakach...
Od momentu wymiany mogę w dowolny sposób na I i II biegu dodawać gaz bez szarpania, nie czuję wibracji na progach zwalniających oraz dziurach na których wcześniej było czuć pływanie samochodu (wtedy myślałem, że to normalna praca zawieszenia). Samochód stał się również sztywniejszy i stabilniejszy, lepiej reaguje na każdy ruch kierownicą. Nawet przy hamowaniu inaczej karoseria się zachowuje.
Luzy przedniego zawieszenia mogą powodować poruszanie się kół do przodu i do tyłu, co będzie skutkowało szarpaniem całej karoserii przy ruszaniu, przyspieszaniu, zmianie biegów i hamowaniu. Jeśli inne metody Wam nie pomagają, a problem dokucza, to proponowałbym sprawdzić pod tym kątem, ponieważ sam długo z tym walczyłem i to pomogło w przypadku dwóch samochodów.
dzieki za pomysl ale ja podchodze do tego sceptycznie bo to nie jest taki ruch jak dodajesz odejmujesz gaz ze zawiesznie sie spoznia i sprawia wrazenie luzu.. to jest efekt opoznienia apbo wtrysku albo otwarcia przepustnicy ze silnik samoistnie kangurzy.. ja zawiozlem ja do kokotowa do adama bo nie mam sily juz, jak nie zrobi mi z tym porzadku na wiosne idzie do zyda i tak bardzo chcialem miec ta honde zawsze byla moim marzeniem a teraz marze o tym zeby sie jej pozbyc, to przykre...
#45
Napisano 08:25, 24.01.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, szarpanie, żabki, kangurki, szarpanie na pierwszym, szarpanie na jedynce
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 maj 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 maj 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych