Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Szarpanie po odjęciu gazu na pierwszym i drugim biegu

VII szarpanie żabki kangurki szarpanie na pierwszym szarpanie na jedynce

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
60 odpowiedzi w tym temacie

#46 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 13:26, 24.01.2017

u mnie po wymianie sprzegla, regulacji zaworow i czyszczeniu czujnika linki gazu troche lepiej, ale zamierzam jeszcze sprawdzic porzadnie uklad zaplonowy, i poduszki pod silnikiem bo mam dziwne wrazenie ze ta tylna moze dawac takie bujniecie motorem ze robi taki skok maly
  • 0

#47 pale

pale
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:32, 21.06.2017

Mam dokładnie ten sam efekt. Accord przed liftem. Silnik K24A3 w manualnu z poprawioną lekko mapa silnika w dolnym zakresie obrotów bez odblokowania vtec. Sprzęgło wymienione 3tys km temu bo tulejka piszczała przy ruszaniu to zrobiłem od razu całe sprzęgło (exedy). Wkładke filtra K&N wyczyściłem. Jeżdżę główie po mieście i na pierwszym biegu trzeba ogromnie uważnie operować gazem jadąc w korku bo albo auto gwałtownie przyspiesza przy dotknięciu gazu albo masakrycznie przychamowywuje silnikiem po odjęciu nogi z gazu i zaczyna się szarpanie lub bujanie. Przy wysprzęglaniu z jedynki z odjętym gazem w granicach obrotów tak mi się wydaje 700-1000 przy wysprzęglaniu czuć szarpnięcie jakby silnik przypomniał sobie że musi teraz sam dawkować ilość paliwa na biegu jałowym. Przy dociążeniu silnika klimatyzacją efekt się zmniejsza ale sumując cały problem jest irytujący.
  • 0

#48 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 11:18, 22.06.2017

pale - nie jestes sam, kazdy to ma niestety i nie wiadomo czego;D


  • 0

#49 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 09:07, 04.11.2017

przy przejsciu z 12v na 16V w naszych accordach co występuje w okolicach ok 3tyś obrotów dość często w tym przedziale zmienia się bieg i wydaje nam sie ze jest szarpnięcie, przynajmniej u mnie tak czasami jest jak pojade troche mocniej tj, ok 4tys zmienie bieg nic nie szuć a przy ok 3 czasami czuść przejscie z 12 na 16, odpowiadać za to może vtc https://www.youtube....h?v=OtRlQrAc5IY. Dokłanie o samo dzieje się przy wejściu na obroty jałowe wtedy kiedy auto samo zwalnia i pojawia się tzw. kangurek;)


  • 0

#50 Bartas15

Bartas15
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:45, 04.11.2017

Zaliczam się się radosnego grona zabkujacych accordow, ale cieszę się ze znalazłem temat który idealnie opisuje to co dzieje się u mnie, mam nadzieje, ze w końcu uda się znaleźć rozwiązanie problemu, ale powiem Wam ze w poprzednim accordzie CG8 działo się to samo, identyczny temat, czyściłem przepustnice, krokowce, egry, popuszczalem linke gazu i noc nie pomogło, nie mam pojęcia co to może być
  • 0

#51 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 23:41, 04.11.2017

kolega ma civica 5gen i teraz 8 i w obu ma to samo, prawdopodobnie jest to zbyt czuła przepustnica, reflash oraz zmiana czułosci przepustnicy podobno w dużej mierze niwelują cały efekt kangura;)


  • 0

#52 pawel84

pawel84
  • Forumowicz
  • 277 postów
  • Skąd:Devizes .UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:52, 05.11.2017

Ja to miałem w każdej hondzie,także nauczyłem się z tym żyć. A jeżdżę hondami już chyba 15lat i sporo ich było.

I wam też to zaproponuję :)


  • 0

#53 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 21:47, 05.11.2017

mnie to irytuje po dziś dzień;D 


  • 0

#54 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 08:45, 06.11.2017

Nie tylko Ciebie ;) Ale Ralf pisał mi na PW że można tę przepustnicę u niego wyregulować i ponoć jest o wiele lepiej....


  • 0

#55 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 373 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 16:41, 06.11.2017

Też to mam. Może sprzęgło trochę już nie pewnej świeżości, ale widzę że to raczej nie tego przyczyna. Kolejny argument na to żeby zrobić reflash :D


  • 0

#56 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 18:21, 06.11.2017

Ja mam nowy komplet sprzęgła i nic nie zmienilo

Wysłane z mojego ONEPLUS 3T
  • 0

#57 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 373 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 22:29, 06.11.2017

Na początku stawiałem na sondę, myślałem że zbyt szybko/agresywnie przechodzi w cutoff'a. U mnie najbardziej występuje to na 1szym biegu, na 2gim już mało odczuwalne. Najbardziej właśnie jak się odpuszcza gaz na jedynce, albo go dodaje. Trzeba mieć naprawdę dobre wyczicue. Efekt żabka. Mało przyjemne i trochę siara żeby tak się działo w takim samochodzie :)


  • 0

#58 Bartas15

Bartas15
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:51, 06.11.2017

A jakieś typy odnośnie tej drugiej dolegliwości czyli delikatne podbicie/brak natychmiastowego spadania obrotów podczas zmiany biegów? Tą żabke to jestem jeszcze w stanie przezyć, najgorsze dla mnie jest własnie to zmienianie biegów ponieważ zwyczajnie występuje straszne szarpanie, tymbardziej przy jakimś gwałtowniejszym przyspieszaniu przez pierwsze trzy biegi.. kierując się tym, że miałem już tak w poprzedniej Hondzie pomyślałem hm.. "ten typ tak ma?"  :om:


  • 0

#59 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 15:09, 11.11.2017

chodzi Ci ze jak zmieniasz bieg i wysprzęglasz to lekko obroty idą do góry?


  • 0

#60 Bartas15

Bartas15
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:29, 11.11.2017

Dokładnie, i w momencie puszczania sprzęgła obroty nie zdążą spaść i jest szarpaniecie, trzeba wooolno zmieniać biegi, a przy dynamicznej jeździe to szkoda gadać..
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, szarpanie, żabki, kangurki, szarpanie na pierwszym, szarpanie na jedynce

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq