XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Szarpanie po odjęciu gazu na pierwszym i drugim biegu
#46
Napisano 13:26, 24.01.2017
#47
Napisano 18:32, 21.06.2017
#48
Napisano 11:18, 22.06.2017
pale - nie jestes sam, kazdy to ma niestety i nie wiadomo czego;D
#49
Napisano 09:07, 04.11.2017
przy przejsciu z 12v na 16V w naszych accordach co występuje w okolicach ok 3tyś obrotów dość często w tym przedziale zmienia się bieg i wydaje nam sie ze jest szarpnięcie, przynajmniej u mnie tak czasami jest jak pojade troche mocniej tj, ok 4tys zmienie bieg nic nie szuć a przy ok 3 czasami czuść przejscie z 12 na 16, odpowiadać za to może vtc https://www.youtube....h?v=OtRlQrAc5IY. Dokłanie o samo dzieje się przy wejściu na obroty jałowe wtedy kiedy auto samo zwalnia i pojawia się tzw. kangurek;)
#50
Napisano 12:45, 04.11.2017
#51
Napisano 23:41, 04.11.2017
kolega ma civica 5gen i teraz 8 i w obu ma to samo, prawdopodobnie jest to zbyt czuła przepustnica, reflash oraz zmiana czułosci przepustnicy podobno w dużej mierze niwelują cały efekt kangura;)
#52
Napisano 10:52, 05.11.2017
Ja to miałem w każdej hondzie,także nauczyłem się z tym żyć. A jeżdżę hondami już chyba 15lat i sporo ich było.
I wam też to zaproponuję
#53
Napisano 21:47, 05.11.2017
mnie to irytuje po dziś dzień;D
#54
Napisano 08:45, 06.11.2017
Nie tylko Ciebie Ale Ralf pisał mi na PW że można tę przepustnicę u niego wyregulować i ponoć jest o wiele lepiej....
#55
Napisano 16:41, 06.11.2017
Też to mam. Może sprzęgło trochę już nie pewnej świeżości, ale widzę że to raczej nie tego przyczyna. Kolejny argument na to żeby zrobić reflash
#56
Napisano 18:21, 06.11.2017
Wysłane z mojego ONEPLUS 3T
#57
Napisano 22:29, 06.11.2017
Na początku stawiałem na sondę, myślałem że zbyt szybko/agresywnie przechodzi w cutoff'a. U mnie najbardziej występuje to na 1szym biegu, na 2gim już mało odczuwalne. Najbardziej właśnie jak się odpuszcza gaz na jedynce, albo go dodaje. Trzeba mieć naprawdę dobre wyczicue. Efekt żabka. Mało przyjemne i trochę siara żeby tak się działo w takim samochodzie
#58
Napisano 22:51, 06.11.2017
A jakieś typy odnośnie tej drugiej dolegliwości czyli delikatne podbicie/brak natychmiastowego spadania obrotów podczas zmiany biegów? Tą żabke to jestem jeszcze w stanie przezyć, najgorsze dla mnie jest własnie to zmienianie biegów ponieważ zwyczajnie występuje straszne szarpanie, tymbardziej przy jakimś gwałtowniejszym przyspieszaniu przez pierwsze trzy biegi.. kierując się tym, że miałem już tak w poprzedniej Hondzie pomyślałem hm.. "ten typ tak ma?"
#59
Napisano 15:09, 11.11.2017
chodzi Ci ze jak zmieniasz bieg i wysprzęglasz to lekko obroty idą do góry?
#60
Napisano 22:29, 11.11.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, szarpanie, żabki, kangurki, szarpanie na pierwszym, szarpanie na jedynce
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych