Jeszcze nie robiłem, dopiero przyszedł mi płyn a robił będę dokładnie tak jak napisałeś bez odpalania.
Dziś wziąłem się za wymianę płynu u siebie (OEM Honda PSF-S), na początku podniosłem przednie koła, aby było lżej kręcić kierownicą, miałem dokładnie 1,7l płynu (1l +2x354ml) i chciałem wymienić go początkowo bez odpalania samochodu, niestety taka operacja bardzo długo trwa i wydaje mi się, że trudniej w tej sposób pozbyć się starego płynu i zdecydowałem się jednak na przelewanie tego płynu przy odpalonym silniku, taka ilość jest na styk jeśli chodzi o dokładne przepłukanie układu płynem, gdyby przepłukać układ 3 litrami płynu byłoby jeszcze lepiej.Wydaje mi się, że wymiana tego płynu z 1 litrem nowego płynu nawet grawitacyjnie nie ma sensu, bo zostaną jeszcze znaczne ilości starego płynu.
Na pewno po wyciągnięciu starego płynu warto odczepić dwa węże i wyjąc zbiorniczek, bo na dnie jest pełno syfu i warto go wypłukać i wydmuchać sprężonym powietrzem.
Użytkownik rudi0018 edytował ten post 18:04, 22.11.2019