XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 20:14, 30.11.2015
#17
Napisano 00:17, 21.03.2016
#18
Napisano 07:54, 21.03.2016
#19
Napisano 08:00, 21.03.2016
Zdejmowałeś na próbę wycieraczki ?A macie jakiś sposób na przedni wiatr? U mnie jest olbrzymia różnica jak jadę z wiatrem i pod wiatr. Co tam można sprawdzić / uszczelnić i gdzie?
#20
Napisano 23:40, 21.03.2016
carlos123 skoro szyba ori a woda nie przedostaje się do środka to jest ok. Możesz tylko sprawdzić stan osłon maskujących i podszybia czy ruda przypadkiem nie rozrabia. Natomiast często jest tak że uszczelki drzwi są zmęczone n.p. przy słupkach. Łatwo sprawdzić czy są ok za pomocą kartki papieru. Wystarczy kartkę przytrzasnąć drzwiami i spróbować ją wyciągnąć. Jak ciężko no to ok, jak wyjdzie po "maśle" no to niestety już wygniecione. Jest prosty i niezawodny sposób (sprawdzony w 1000 skuteczny) by to poprawić/doszczelnić. Wystarczy kupić elastyczny wąż techniczny(przezroczysty, w motoryzacyjnym, dobrać tylko fi) i wciągnąć w srodek wnęki uszczelek od drzwi, bagaja i.t.d. I robi się cicho i przyjemnie jak przy wyjeździe z salonu hehe.
Co do szyby przedniej, to wszystko wydaje się spasowane ok. Co do bocznych drzwi to ten patent już też robiłem, jednak u mnie mimo wszystko jest szpara tam, gdzie kończy się tapicerka, a zaczyna szyba (regulacja drzwi nic nie pomogła). Tymczasowo dokleilem tam kawałek uszczelki i jest trochę lepiej, ale cos musi być nie tak, skoro oryginalna uszczelka nie styka dobrze.
Tego nie robiłem, ale sprawdzę. Hałas generuje samo ramię, czy może też wycieraczka (mam zamontowane bezprzegubowe banany)? Czy do 6gena zakładał ktoś inne ramię, co by mniej wystawalo?Zdejmowałeś na próbę wycieraczki ?
#21
Napisano 08:31, 22.03.2016
Możesz jeszcze deko powiększyć otwory śrubowe drzwi co zwiększy Ci zakres ustawienia/spasowania. Sprwdzić trzeba by jak tam z łączeniem wewnętrznej grodzi, podłogi i boczku z wewnętrznym nadkolem czy nie popękane na spawach/łączeniach. Podłoga pod wycieraczką sucha?
Pzd.
Użytkownik NEO NFS edytował ten post 08:33, 24.03.2016
#22
Napisano 18:09, 23.03.2016
Podłoga też sucha.
#23
Napisano 08:32, 24.03.2016
#24
Napisano 12:16, 24.03.2016
W moim stary ale jarym Accordzie wyciszyłem matami profesjonalnie przednie drzwi i dało to dużą odczuwalną różnice, poza tym wyciszyłem tez podłogę z przodu i naprawde fajnie się jezdzi
#25
Napisano 13:09, 26.03.2016
Nie za bardzo kojarzę metodę 'na fasolke'. Przyblizysz?Wsadz większy przekrój rurki technicznej. Ale poczekaj jeszcze na teko większe temperatury na zewnątrz, by dobrze się dopasowała-i nie była sztywna. A jak co to o 1/2mm spoko możesz zrobić "fasolke" na mocowaniu/regulacji śrub.
@Wlodar
Wycieraczek jeszcze nie ściągnąłem, ale dzisiaj jak jechałem, to znowu szumialo, i z ciekawości włączyłem wycieraczki, żeby zobaczyć czy w położeniu pionowym zmienia się ten szum. Ale niestety nawet minimalnie się nie zmienia, wiec to raczej nie to. Ale jak będzie chwila jeszcze to ściągnę całkowicie i wtedy jeszcze sprawdzę.
Co do samego szumu to mam wrażenie, jakby powietrze wpadalo jakoś między słupek przedni a tą plastikową/gumową osłonę przy szybkie i tam sobie huczalo.
#26
Napisano 14:45, 07.04.2016
Macie w VII wyciszenie błotnika, tj. piankę umiejscowioną w szparze błotnik - buda, za zawiasami przednich drzwi? To może powodować szum wiatru niosący się do kabiny. W VI warto wykleić plastikowe nadkole od wewnątrz (od tej strony, która wchodzi w tą szparę) pianką kauczukową. Ja jeszcze dałem uszczelkę całkowicie po "zewnętrznej", czyli umiejscowioną do budy, od strony dachu, ciągnie się od dolnej wysokości przedniej szyby do tylnej, łącznie ok. 2,5 m na stronę. Ale nic to nie dało, rzecz jasna Czyli akurat problem tkwi pewnie w szybie, obstawiam boczną krawędź (przy słupku środkowym auta) i górną, szczególnie "róg" górnej i bocznej. Tam pójdzie albo uszczelka płaska 2x8mm albo właśnie pianka kauczukowa. Warto byłoby też nakleić uszczelkę/piankę na sam słupek boczny. Z wiatrem niestety jest ten problem, że zawirowania mogą wam śmiało przedostawać się najmniej spodziewanymi miejscami i nieść się poprzez otwory technologiczne praktycznie wszędzie. W Mazdach 6 był problem z otworami na słupkach bocznych od wewnątrz (wykleiłem matą bitumiczną, ale raczej nic to nie dało, więc chyba nie tyczy się to Hond) i otworami gródź silnika - kabina. Chociaż i tak spodziewam się największych efektów po zaklejeniu szczelnie komory drzwi pianką (nie będę bawił się w maty dopóki nie będzie lepszego audio), błotnika i właśnie uszczelnieniu szyby. Dużo daje do myślenia, że kiedy występuje wiatr boczny w trakcie jazdy hałas jest zdecydowanie większy, a przy bezwietrznej pogodzie praktycznie nie występuje. I serio, wyciszcie błotniki, ja teraz prowizorycznie wrzuciłem tam, o zgrozo, waty mineralnej, ale różnica jest słyszalna, szczególnie szum z nadkoli. W Astrze G takie wyciszenie znajdziecie i w tym aucie naprawdę jest cichutko (ku**a mać, kompakt z tego samego roku co Accord a lepiej wyciszony, porażka po całości Hondy). W dodatku w Astrze jest jeszcze gruuuubo pianki w trójkątach lusterek od wnętrza i ok. 5 mm pianka od zewnątrz.
#27
Napisano 06:22, 08.04.2016
Pzd.
Użytkownik NEO NFS edytował ten post 06:24, 08.04.2016
#28
Napisano 19:52, 08.04.2016
#29
Napisano 20:09, 08.04.2016
Pzd.
#30
Napisano 13:09, 10.04.2016
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, szum opon
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych