XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 19:53, 07.05.2011
gość jeszcze raz mi potwierdził że nie używał pierścieni. miał je tak przykręcone nakrętkami. w sumie jestem w stanie w to uwierzyć bo koleś to anglik także jest to możliwe
#17
Napisano 23:06, 07.05.2011
#18
Napisano 13:28, 08.05.2011
Dobrze zmierz otwór w feldze i średnicę piasty- musi być "na styk", bo inaczej to mija się z celem.
wiem ale ciężko zmierzyć dokłądnie otwór w feldze bo np suwmiarką nie można dojść do dziury a zwykłą miarą wychodzi mi około 70mm. druga sprawa jest taka że sprzedawane pierścienie są w jakiś już tam wymiarach i ten co znalazłem redukcja z 70.1na 64.1 jest najbliższa ideału. różnica może być 1-2 dziesiątne milimetra
#19
Napisano 16:46, 08.05.2011
[ Dodano: 2011-05-08, 17:51 ]
poza tym wyobraz sobie sytuacje jak nie bedzie pierscienia centrujacego a ty bedziesz musial gwaltownie depnac pedał hamulca przy V powyzej 120km/h . jak juz kiedys widzialem u kolegi efekt.
#20
Napisano 17:31, 08.05.2011
[ Dodano: 2011-05-11, 18:47 ]
Pierscienie zalożone te z linku ktory podalem i pasuja idealnie. Alusy już założone. Mam tylko pytanie czy zmiania rozmiaru kół pociaga za sobą konieczność ustawienia zbieżności?
#21
Napisano 18:19, 11.05.2011
#22 Guest_Wilu_*
Napisano 19:38, 27.05.2011
http://moto.allegro....1605515180.html
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych