XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 19:53, 07.05.2011
gość jeszcze raz mi potwierdził że nie używał pierścieni. miał je tak przykręcone nakrętkami. w sumie jestem w stanie w to uwierzyć bo koleś to anglik także jest to możliwe
#17
Napisano 23:06, 07.05.2011
#18
Napisano 13:28, 08.05.2011
Dobrze zmierz otwór w feldze i średnicę piasty- musi być "na styk", bo inaczej to mija się z celem.
wiem ale ciężko zmierzyć dokłądnie otwór w feldze bo np suwmiarką nie można dojść do dziury a zwykłą miarą wychodzi mi około 70mm. druga sprawa jest taka że sprzedawane pierścienie są w jakiś już tam wymiarach i ten co znalazłem redukcja z 70.1na 64.1 jest najbliższa ideału. różnica może być 1-2 dziesiątne milimetra
#19
Napisano 16:46, 08.05.2011
[ Dodano: 2011-05-08, 17:51 ]
poza tym wyobraz sobie sytuacje jak nie bedzie pierscienia centrujacego a ty bedziesz musial gwaltownie depnac pedał hamulca przy V powyzej 120km/h . jak juz kiedys widzialem u kolegi efekt.
#20
Napisano 17:31, 08.05.2011
[ Dodano: 2011-05-11, 18:47 ]
Pierscienie zalożone te z linku ktory podalem i pasuja idealnie. Alusy już założone. Mam tylko pytanie czy zmiania rozmiaru kół pociaga za sobą konieczność ustawienia zbieżności?
#21
Napisano 18:19, 11.05.2011
#22 Guest_Wilu_*
Napisano 19:38, 27.05.2011
http://moto.allegro....1605515180.html
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 maj 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 maj 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych