XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problem z piszczącymi hamulcami
#16
Napisano 09:02, 30.06.2011
#17
Napisano 09:17, 30.06.2011
#18
Napisano 10:08, 30.06.2011
Dlatego do diagnozy potrzebny jest czujnik zegarowy i mierzenie tarcz osobno i pias osobno. dopiero po takim badaniu mozecie pisac ze tarcze sa krzywe lub cos.
#19 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:45, 30.06.2011
#20
Napisano 13:49, 30.06.2011
#21
Napisano 15:30, 30.06.2011
Jest to możliwe by nówki ATE się skrzywiły po przejechaniu 70km?
Możliwe jak krzywe piasty były...
Brembo nie polecam
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#22
Napisano 15:32, 30.06.2011
#23
Napisano 17:23, 30.06.2011
#24 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:16, 01.07.2011
#25
Napisano 12:46, 02.07.2011
-tarcze przez pierwsze ok 500km, się dociera, mogłes za ostro ich potraktować, w skutek czego mogły sie pokrzywić, opcja równiez że klocki zle dobrane do tarczy-ich twardość
- piasta jest krzywa,
-łożysko rozwalone
-nie wyczyszczone dobrze piasty przed założeniem
-wina po prostu tarczy- posiadają gwarancje !
Rozebrać założyc na tokarke i sprawdzic bicie tarczy oraz piasty osobno. Zobaczyc też łożysko. Jak nie masz pecha tarcze można oddać na gwarancje i jesli stwierdza ze tarcze sa do d... przez jakis bład producenta to dadza ci nowe jesli nie to pozostaje je przetoczyc i mieć nadzieje że sie nie pokrzywia przy pierwszym dobrym hamowaniu.
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#26 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:37, 06.07.2011
#27 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:38, 06.07.2011
#28
Napisano 23:27, 06.07.2011
Pozdr
#29
Napisano 09:34, 23.07.2012
Odkopuję kotleta.
Mam tarcze Zimmermann standard i klocki EBC Black. Piszczą mi hamulce - jakieś pomysły.
P.s
wspomniane blaszki przełożyłem ze starych klocków, przebieg na klockach około 300km
pozdr
#30
Napisano 10:01, 23.07.2012
Witam
Odkopuję kotleta.
Mam tarcze Zimmermann standard i klocki EBC Black. Piszczą mi hamulce - jakieś pomysły.
P.s
wspomniane blaszki przełożyłem ze starych klocków, przebieg na klockach około 300km
pozdr
Smar plastilube na miejsca styku klocek - zacisk albo podkładki antywibracyjne EBC
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych