XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Rozrząd w F18B2
#1
Napisano 19:47, 02.02.2009
Pozdrowionka
-----------------------------------------------------------------
Niech będzie błogosławiony człowiek , który
nie mając nic do powiedzenia powstrzymuje się
od ubrania tego faktu w słowa
#2
Napisano 20:50, 02.02.2009
1. Odkręcenie rozrusznika i blokada koła zamachowego (tak robią mechanicy)
2. Użycie blokady koła pasowego (tak robią w ASO)
Ja biorę się do wymiany w tym tygodniu. Jak zrobię, to będzie fotorelacja w dziale "zrób to sam". Ja wykonałem blokadę koła pasowego, tzn z pomocą kolegi (dzięki Krzychu). Mam nadzieję, że dzięki pół metrowym przedłużkom i paru zaklęciom na k i ch uda się tą śrubę odkręcić.
Zerknij tutaj
http://www.accordklu...opic.php?t=1275
W tym temacie jest odnośnik do filmu pokazującego wymianę rozrządu w f18b2.
#3
Napisano 22:45, 02.02.2009
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0
#4
Napisano 00:26, 03.02.2009
Pozdrowionka
-----------------------------------------------------------------
Niech będzie błogosławiony człowiek , który
nie mając nic do powiedzenia powstrzymuje się
od ubrania tego faktu w słowa
#5
Napisano 14:45, 06.02.2009
Do zobaczenia na trasie.
#6
Napisano 15:36, 06.02.2009
#7
Napisano 19:58, 07.02.2009
Do zobaczenia na trasie.
#8
Napisano 12:27, 09.02.2009
Lewy gwint na tej śrubie jest czy co? .
O ile dobrze pamiętam, jak odkręcał to mechanik to mówił, że silniki w hondach chodzą w odwrotną stronę ( nie wiem jak inne silniki w innych markach pracują, ale chodziło o to że jak silnik np. VW pracuje w prawo to silnik Hondy w lewo ), ale teraz nie pamiętam jak jest z tym gwintem. Szkoda że jak miałeś podpięty klucz pneumatyczny to nie sprawdziłeś czy da radę odkręcić w druga stronę niż próbowałeś.
#9
Napisano 18:24, 09.02.2009
#10
Napisano 22:11, 16.02.2009
Próbowałem dziś kluczem pneumatycznym i nic z tego. Lewy gwint na tej śrubie jest czy co? Zmieniam strategię. Przerobię blokadę tak żeby się nie gięła i użyje porządnego klucza z przedłużką. Inżynierowie z Hondy przegięli pałę z tym dokręcaniem.
Jak mi mechanik robił rozrząd w HA V to jego "zwykły" pneumatyk też jej nijak nie ruszał. Podjechał do kolegi po drugi pistolet ale taki chyba do kół ciężarówki Śruba puściła w kilka sekund.
Przy pneumatyku nie trzeba nic blokować - bezwładność wału silnika stanowi wystarczające podparcie.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95