Najgorzej jest na zimowkach w deszcz, tu troche mocniej wystarczy depnac i juz szuru buru
Racja. Właśnie to ostatnio u siebie zauważyłem.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 19:00, 08.01.2012
Najgorzej jest na zimowkach w deszcz, tu troche mocniej wystarczy depnac i juz szuru buru
Napisano 21:32, 08.01.2012
Napisano 21:42, 08.01.2012
jakby samochod mial sie zaraz rozleciec.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
Napisano 22:33, 08.01.2012
Zaznaczam że mam pojecie kiedy włacza sie abs, poniewaz nie raz wciskalem pedal do konca i mi odbijalo i wtedy trzeba mimo wszystko go dalej wciskac. Natomiast na sniegu nie jest to juz takie samo odbijanie, tylko jakies zgrzyty i trzaski ktorych poprostu wczesniej nie slyszalem hamujac na normalnej suchej nawierzchni i rzeczywiscie wydaje sie wtedy jakby samochod mial sie zaraz rozleciec.
Napisano 22:40, 08.01.2012
Napisano 23:39, 08.01.2012
Z drugiej strony jedyny sensowny schemat postępowania dla osoby, która nie jest obyta z ABSem to wcisnąć pedał do dna. Kto już oswoił się z autem i wyciska z niego 110% sam dojdzie do tego, jak obchodzić się z pojazdem bez niczyjej pomocy.co do samego hamowania to nie zgodze sie z tym ze jak abs sie wlaczy to trzeba trzymac do konca, ja zawsze puszczam troche hamulec i wciskam jeszcze raz tak aby hamowalo ale abs sie nie wlaczal, to jest duzo efektywniejsze niz abs. abs to fajna sprawa i nie chcialbym samochodu bez niego bo sa rozne sytuacje, roznie czlowiek sie zachowuje i mimo iz sie nie stresuje i mam stalowe nerwy to czasami mi sie wlaczy ale jak da sie bez to trzeba hamowac bez niego.
Napisano 23:50, 08.01.2012
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
Napisano 09:37, 09.01.2012
Napisano 11:57, 09.01.2012
Napisano 14:13, 14.01.2012
Napisano 15:06, 14.01.2012
Do zobaczenia na trasie.
Napisano 15:21, 14.01.2012
Napisano 15:45, 14.01.2012
Napisano 15:48, 14.01.2012
moje oponki to maja gdzies w granicach 4, 5 mm bieznika
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych