XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
która instalacje wybrać BRC czy Elpigaz Stag ?
#31
Napisano 14:10, 13.12.2011
P.S. nie ma ciętej riposty Pabla... ale jak się pojawi będzie śmiesznie
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#32
Napisano 14:21, 13.12.2011
śrubek odkręciłem bardzo dużo
noooo pytanie ile potem znalazłeś i przykręciłeś z powrotem
A tak poważniej - się wie..doświadczenia nabyłeś przez te lata...
#33
Napisano 15:50, 13.12.2011
maciekx, jak nie wierzysz to poakz te zdjecia na lpg-forum.pl to sie przekonasz ze chlopaki od nas z forum tutaj maja racje
#34
Napisano 17:49, 13.12.2011
tutaj porobiłem fotki nawiertów i wtrysków strasznie ciężko zrobić jakąś fotę a rozbierać mi się nie chciało góry do fot. ale coś tam zawsze widać
album: http://imageshack.us...6/90757390.jpg/
#35
Napisano 18:10, 13.12.2011
#36
Napisano 18:19, 13.12.2011
#37
Napisano 18:39, 13.12.2011
#38
Napisano 20:15, 13.12.2011
powiedzcie mi Panowie z całym szacunkiem dla was bez obrazy kowal86, wojtekS, wolek, zajmujecie się montażami LPG ?. pytam ponieważ nie od dziś siedzę na różnych forach samochodowych motocyklowych i wiem że są tacy co najbardziej się udzielają a w życiu 2 śrubki odkręcili sami przy swoim pojeździe a resztę tylko wyczytali na forum i tak klepią.
Ja się zająłem tym u siebie przedewszystkim po swapie na 3.2, ponieważ miałem już dość macherów / speców / wiedzących najlepiej.
W tym celu poświęciłem kilka miesięcy na zgłebienie tematu.
A śrubek to odkręciłem trochę więcej niż 2.
Nikt Cię tu nie atakuje, ja tez dałem dupy (w dobrej wierze) montując gaz do wcześniejszego 3.0, miało być dobrze i ok (niekoniecznie najtaniej) a w efekcie przy obecnym 3.2 została mi tylko butla z poprzedniej instalacji, bo nawet wielozawór dali nie taki jak miał być, bo ten co miał być był 30 zł droższy.........
#39
Napisano 23:32, 13.12.2011
a jestem w szoku jak accordzik szybko się przełącza na gaz mam ustawione 30st a tylko co zdazylem wykrecic na parkingu przejechac moze ze 150m i juz śmigał na gazie, w takim wypadku nie potrzebny podgrzewacz który miałem sobie wstawić, na razie wyszło mi cykl mieszany 11,3L ale to 80% trasa
A kojarzysz jaka była wtedy temperatura? (na zewnatrz)
Bo coś strasznie szybko Ci się przelącza na gaz.
#40
Napisano 07:15, 14.12.2011
#41
Napisano 07:23, 14.12.2011
kabel pod USB do staga z allegro za 30 zł i sam sobie będziesz weryfikował...zweryfikuje niedługo na pierwszym przeglądzie czy aby na pewno jest tyle ustawione
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#42
Napisano 09:04, 14.12.2011
#43
Napisano 10:24, 14.12.2011
Zastanowiło mnie te 150m od wyjazdu z parkingu (czyli pewnie niecała minuta).
A teraz pytanie do tych co się znaja: czy "dłuższe" przełączanie na gaz może mieć zwiazek z walnietym/niewpełni sprawnym termostatem? (moja wskazówka nigdy nie dochodzi do połowy, jest troche poniżej)
#44
Napisano 10:27, 14.12.2011
A teraz pytanie do tych co się znaja: czy "dłuższe" przełączanie na gaz może mieć zwiazek z walnietym/niewpełni sprawnym termostatem? (moja wskazówka nigdy nie dochodzi do połowy, jest troche poniżej)
I tak ma być - to jest prawidłowe wskazanie (kreska poniżej połowy skali temperatury). I nie wnoś po tym, że coś nie tak z termostatem jest.
#45
Napisano 10:34, 14.12.2011
A teraz pytanie do tych co się znaja: czy "dłuższe" przełączanie na gaz może mieć zwiazek z walnietym/niewpełni sprawnym termostatem? (moja wskazówka nigdy nie dochodzi do połowy, jest troche poniżej)
Termostat musiałby być w pozycji otwartej i puszczać na duży obieg aby tak było. Wtedy byś miał niedogrzany motor, wskazówka raczej do tej pozycji co piszesz by nie doszła, chyba ze po ostrej jeździe.
U mnie też nie dochodzi do połowy tylko lekko poniżej.
Kwestia jaką temp. przełączania masz ustawioną.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych