XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Remont H22A7
#16
Napisano 21:21, 10.02.2011
#17
Napisano 21:26, 10.02.2011
a w głowicach jakie jeżeli można wiedzieć kurcze bo właśnie chce sobie dopieścić silnik nie chcę unieruchamiać auta. A w piwnicy mam H22A z pralki typowego jdm i myślałem że udało by się zrobić głowicę na cacy i wał i wrzucić do mojego H22A7
Do 98r był wał 50mm a później 55mm, ATR ma też inne wałki w głowicy ("ostrzejsze" z racji wyższej kompresji)
Dlaczego chcesz zmieniać wał w swoim A7 ?
Jeżeli jeszcze nic nie stuka a chcesz przedłużyć życie silnika to wrzucaj komplet nominalnych panewek
ACL Race i do tego nominalne pierścionki Teikoku Pistons lub Riken (obydwie marki są stosowane jako OEM).
[ Dodano: 2011-02-10, 21:31 ]
Ile płaciłeś za komplet panewek ACL-Race
komplet panewek ACL Race + pierścienie tłokowe to koszt ok.550 zł
do tego uszczelniacze zaworowe i uszczelkę pod głowicę obowiązkowo trzeba kupić OEM
#18
Napisano 21:39, 10.02.2011
#19
Napisano 22:17, 10.02.2011
#20
Napisano 22:19, 10.02.2011
Damiano, gdzie Ty masz w H22 aluminium poza normalna sprawa głowicą ?
#21
Napisano 22:21, 10.02.2011
[ Dodano: 2011-02-10, 22:25 ]
no ja mamDamiano, gdzie Ty masz w H22 aluminium poza normalna sprawa głowicą ?
http://www.jdmuniver...a-h-engine.html
"Type: In-line 4 cylinder, aluminum block and head"
Tłumaczyć nie muszę
#22
Napisano 22:39, 10.02.2011
#23
Napisano 18:49, 11.02.2011
#24
Napisano 22:18, 11.02.2011
Dlatego polecam konwersję na rozrząd manualny H23, jak coś mogę doradzić w tej sprawie bo mój H22 został skonwertowany
#25
Napisano 13:11, 12.02.2011
#26
Napisano 17:03, 12.02.2011
[ Dodano: 2011-02-12, 17:05 ]
ja mechanikę założyłem od razu po kupnie za dużo się na oglądałem pogiętych zaworów
[ Dodano: 2011-02-12, 17:07 ]
a czemu swój będziesz rozbierał coś z nim nie tak
#27
Napisano 17:14, 12.02.2011
a czemu swój będziesz rozbierał coś z nim nie tak
no właśnie, przecież mieści się w normie spalania oleju na 1000km
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#28
Napisano 17:23, 12.02.2011
a czemu swój będziesz rozbierał coś z nim nie tak
Bo będę wrzucał A8, a te A7 i tak jest do remontu bo olej wpieprza
#29
Napisano 18:32, 12.02.2011
Znajdziesz, zwłaszcza, że może być też A5 i A8 (czyli 55mm), sporo ludzi dba o te silniki, wymienia olej co 5-8 tys. km itp.itd. aż tu nagle po 30kkm od wymiany zakończy żywot hydrauliczny napinacz paska rozrządu - BUM i jest po głowicy ...
Dlatego polecam konwersję na rozrząd manualny H23, jak coś mogę doradzić w tej sprawie bo mój H22 został skonwertowany
Podpisuje sie Ja tez od razu przerobilem na mechaniczny z napinaczem od H23
#30
Napisano 18:46, 12.02.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych