XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Remont H22A7
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:07, 09.02.2011
Tzn mniej więcej koszty itp.
Co można zrobić przy okazji remontu aby zwiekszyć jego moc lub coś w tym stylu??
Za podpowiedzi dziękuje
#2
Napisano 21:18, 09.02.2011
#3
Napisano 21:42, 09.02.2011
#4
Napisano 21:54, 09.02.2011
Wydaje mi się, że nie. W głowicach były niewielkie zmiany. Ale na 100% pewien nie jestem co do wału.czy wały od H22A7 a H22A jdm się różnią chodzi mi o szerokość panewek czy można je zamieniać??
#5
Napisano 22:06, 09.02.2011
#6
Napisano 22:15, 09.02.2011
Czy ktoś tu z Was obecnych był zmuszony remontować swoje H22A7 - i jak to Wam wyszło??\
Tzn mniej więcej koszty itp.
Co można zrobić przy okazji remontu aby zwiekszyć jego moc lub coś w tym stylu??
Za podpowiedzi dziękuje
Ja wlasnie skonczylem robic maly remoncik swojego A7. Dolu nie ruszalem z wyjatkiem uszczelek. Nie ruszylem pierscionkow, cylindrow ani panewek. Dokladnie nie powiem ile mnie to wyszlo ale jakos w okolicach 1000-1500 z rozrzadem
Jesli musisz robic rowniez tloki, cylindry itp to tak jak chlopaki pisza... lepiej zainwestuj w nowy blok.
[ Dodano: 2011-02-09, 22:17 ]
ciężki temat kolego szczególnie z tym typem silnika H- 22A7.O zdrowe tłoki i korbowody z tego silnika tuningowcy się zabijają poza tym są dość drogie w porównaniu z pozostałymi wersjami H22A . A znależć kogoś kto dobrze wyszlifuje wał pod dobre panewki np. ACL te wzmocnione (czarne) graniczy z cudem. Więc oszczędzanie na remoncie A7 .... jest raczej nie możliwe. A pytanie z mojej strony czy ktoś wie czy wały od H22A7 a H22A jdm się różnią chodzi mi o szerokość panewek czy można je zamieniać??
Z tego co sie orientuje to w A7 jest mniejsza srednica walu a w A wieksza. Poczytajcie troszke na Prelude Team Poland a na bank znajdziecie na to pytanie odpowiedz
[ Dodano: 2011-02-09, 22:19 ]
a w głowicach jakie jeżeli można wiedzieć kurcze bo właśnie chce sobie dopieścić silnik nie chcę unieruchamiać auta. A w piwnicy mam H22A z pralki typowego jdm i myślałem że udało by się zrobić głowicę na cacy i wał i wrzucić do mojego H22A7
Wydaje mi sie ze roznice sa tylko w walkach ale tu pewny nie jestem.
#7
Napisano 22:33, 09.02.2011
#8
Napisano 00:56, 10.02.2011
#9
Napisano 07:24, 10.02.2011
ja robiłem "remont" tego typu, że wymieniłem:Czy ktoś tu z Was obecnych był zmuszony remontować swoje H22A7 - i jak to Wam wyszło??
- pierścienie (Rikken)
- panewki ACL (korby i wał)
- uszczelniacze w głowicy
- docierka zaworów w głowicy
- oczywiście wymiana uszczelki po głowicą
- delikatne planowanie (nie mam pewności czy w ogóle powinno sie robić w tej głowicy ze względu na i tak już wysokie sprężanie i nie wielką odległość tłoka od zaworów)
- uszczelki miski olejowej nie ma - trzeba kupić specjalny silikon (ok. 20 zł)
- uszczelki kolektorów
- olej, filtr, płyn chłodniczy
Części były tylko nowe i markowe (uszczelniacze OEM) i cena za wszystko (moja robocizna z pomocą brata) wyszło ok. 1200 zł.
Zależy co Ci się dzieje z silnikiem, mi po prostu dymił i wciągał olej. Po zrobieniu tego co wyżej opisałem, silnik nawet grama oleju nie brał. Niestety nie wiem na jak długo wystarczy taki zabieg odmładzający, bo nie były robione żadne szlify, części były na wymiarach nominalnych.
Pakowanie się w koszty typu szlif to naprawdę "gruba" robota, kosztowna potwornie i bardzo ryzykowna z uwagi na specyficzną konstrukcję tego silnika i zastosowane materiały i ich pokrycia fabryczne.
#10
Napisano 08:22, 10.02.2011
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:26, 10.02.2011
#12
Napisano 19:43, 10.02.2011
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:25, 10.02.2011
#14
Napisano 21:09, 10.02.2011
#15
Napisano 21:14, 10.02.2011
Jeżeli tuleje lub wał byłyby w kiepskim stanie to tylko nieliczne szlifiernie w Polsce będą umiały zająć się H22A7
(np. Nowoczesna Obróbka Silników ul.Krasnobrodzka W-wa) i słono sobie za to liczą ...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych