Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Rozpórki zawieszenia - tył


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
66 odpowiedzi w tym temacie

#31 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:14, 03.02.2011

myślę, że 2-3mm to w zupełności wystarczy,

tylko teraz sam nie wiem czy jest sens tłuc taką blachę tam, czy wystarczą
te wzmocnienia z ATRa, żeby to nie był przerost formy nad treścią :om:
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#32 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:17, 03.02.2011

moim zdaniem to za duzo zachodu:) jak juz to lepiej dac dolna ale nie taka tylko miedzy wahaczami czy czyms tam ale pod cala plyte taki prostokat to na pewno wiele usztywni.
  • 0

#33 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:31, 03.02.2011

mówisz dolna spinka? ale które wahacze? bo tam jest ich 10 8-)
i myślę że taka ilość wahaczy sprawia że tam jest ok, dlatego jest tak chwalone to zawieszenie
za jakość prowadzenia 8-)
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#34 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:33, 03.02.2011

nie mowie o spince tylko o takiej calej konstrukcji pod plyte co laczy przod auta z tylem i usztywnia cala plyte.
  • 0

#35 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:30, 03.02.2011

no to dobry pomysł i do tego zachodu mniej, niż z rozpórką tył :om:

[ Dodano: 2011-02-03, 14:30 ]
dobra, byłem, pogadałem, pomyśleliśmy, chłopak konkretny, ogarnięty w temacie

więc tak, w sprawie rozpórek tył, mamy takie możliwości:
- rozpórki OEM z ATRa będą lepsze niż te na zdjęciu, które wrzucałem, pozioma nic nie daje w tym miejscu.
Te ukośne będą za daleko od kielichów, trzeba by rzeźbić dziury pod nie. A ich rolę świetnie spełnią OEM z ATRa.

- jeśli ktoś jest chętny na małe cięcia w bagażniku to można będzie zrobić rozpórkę amor-amor, idealnie w poziomie, pod
tylną półką, ja nie chcę, choć trochę o tym myślę.

- pełny X-bar w bagażniku, co fajne w tym rozwiązaniu są otwory techniczne pod to, więc zero rzeźby. Minus, że nic większego nie
wrzucimy w bagażnik. Jedynie jakieś miększe torby/reklamówki. Cena - około 100pln pomalowane proszkowo. Istnieje możliwość
zrobienia tej rozpórki na "zawiasach", ta by ułatwić wyciąganie koła zapasowego (ale jak często to robimy?).

Na tą chwilę zakupiłem OEM z ATRa, zobaczę co się zmieni. A jak się zrobi cieplej, wejdę w tego X-Bara. 100pln nie majątek,
a to już będzie usztywnienie pro. W kufrze aż takich rzeczy nie wożę.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#36 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 14:46, 03.02.2011

to jak ta rozpórka ma iśc jak zabierze cały bagażnik?
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#37 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:53, 03.02.2011

wiesz jak wygląda X-bar?
tak, że nic dużego i sztywnego nie włożysz,

zaraz to narysuję
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#38 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 14:55, 03.02.2011

wiem jak X bar wyglada, ale jak to bedziesz szlo w bagazniku
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#39 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:04, 03.02.2011

nie mam takiej fotki bagażnika, więc pozwolę sobie bazować na tej co tu wrzucałem

Dołączona grafika

górne mocowanie będzie w takich prostokątnych dziurkach, kilka cm od górnego mocowania amora, jest dojście od strony amora,
i można tam wcisnąć nakrętkę/gwint

dolne mocowanie będzie w nagwintowanych dziurach, na wysokości wewnętrznej krawędzi lamp, blacha w miejscach
mocowania wydaje się gruba i stabilna

czyli będzie schodzić, z góry do dołu, krzyżując się po środku,
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#40 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 15:05, 03.02.2011

szczerze dziękuje :j zero bagażnika

[ Dodano: 2011-02-03, 15:07 ]
a wytłumacz jak połaczyć oba kielichy amortyzatorów rozpórką ?
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#41 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:12, 03.02.2011

to jest ten spory minus takiego rozwiązania :om:
bo wykonanie, pomysł, stabilizacja jak i cena są plusem

tak jak powiedziałem, reklamówki z zakupami wejdą, torba z narzędziami też, ciuchy i buty na trening także,
ale szafka, telewizor już nie, ale to można przewieźć na tylnej kanapie.
Na wakacje 3 osobowa rodzina może z tym już nie pojechać :bag

[ Dodano: 2011-02-03, 15:11 ]

a wytłumacz jak połaczyć oba kielichy amortyzatorów rozpórką ?


jak opierdo.ę obiad to pójdę zrobić nowe zdjęcia w bagażniku i wsio wyjaśnię :B

[ Dodano: 2011-02-03, 16:13 ]

tu masz pogląd, na początek mocowania X-barów i do tego miejsca cięcia pod poziomą

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#42 kedzier

kedzier
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:B-stok
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:25, 03.02.2011

Panowie ale dolna spinka to też chyba nie jest halo. Najlepiej pasuje tak jak na którymś wcześniejszym zdjęciu, ale tam są śruby mimośrutowe do regulacji geometrii. Wiec chyba nie powinno się na nich czepiać dodatkowego żelastwa.
  • 0

#43 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:37, 03.02.2011

dolne spinki to już wyższa szkoła jazdy i wątpię by ktoś się tu zdecydował na to,
biorąc pod uwagę polskie drogi i możliwość zostawienia takiej spinki wraz z wahaczem na
studzience, a sorry, ja już w mieście czasem o dokładkę cykam, a jak mam
jeździć z duszą na ramieniu to dziękuję postoję :bag
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#44 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 22:39, 03.02.2011

ta opcja z rzezbieniem jest ciekawa, tylko kto mi to wyrzezbi, sam tego ciął nie będę
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#45 tmc

tmc
  • Forumowicz
  • 633 postów
  • Skąd:Zakopane
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:41, 03.02.2011

też bym obstawał za tym, a wyrzeźbic może tylko blacharz.
  • 0
Moja Hańcza http://www.accordklu...p=106949#106949
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq