XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Rozpórki zawieszenia - tył
#1
Napisano 08:35, 02.02.2011
sobie nowy, odnośnie tyłu. Jestem na dniach umówiony na pomiary/oględziny/wycenę tego zamówienia.
Więc dwie ważne sprawy, które mogą się przydać.
Liczba chętnych - na razie mocno wstępnie - nie znam jeszcze dokładnej ceny.
Pomysły na rozpórkę - najlepiej fotki, żeby nikt nie wymyślał sobie linijek w paincie.
Wiadomo, chodzi o mocowanie.
Więc zasugeruję mojemu/naszemu wykonawcy taki oto model:
a tu wygląd bagażnika w VIg - sedan.
Najpierw dowiem się, jaka jest cena za samą poziomą, za skośne i za wszystko.
Co do chłopaków z liftbackiem, wrzućcie tu jakieś foto gołej blachy z bagażnika,
jeśli jesteście zainteresowani. Wtedy pokażę mu zdjęcie i on się wypowie.
Mamy w Szczecinie jednego lifta co na spoty zejeżdża, więc i pomiar też pewnie zrobi.
VII też mamy dla zainteresowanych.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#3
Napisano 09:08, 02.02.2011
#5
Napisano 09:17, 02.02.2011
plus, zresztą tak to można napisać, że każda blacha się będzie wyginać i temat do zamknięcia
W połączeniu tych dwóch rozpórek (srebrnej i niebieskiej) widzę większy sens, jak na pierwszym zdjęciu. Drugie jest tylko jako pogląd na wygląd
bagażnika.
Chciałbym żeby było to rozwiązane jak w TypeR, ale nigdzie nie mogę znaleźć fotki
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#6
Napisano 09:45, 02.02.2011
#7
Napisano 10:24, 02.02.2011
Moje nowe wozidło http://www.accordklu...t=28423&start=0
#8
Napisano 10:35, 02.02.2011
dziś jadę na oględziny, tylko kur.a znowu bagażnik wybebeszyć cały trzeba
kamil.ekonom, no niestety, okaże się jak ktoś założy, ale trzeba iść w kierunku tego jak ma
to zrobione ATR, a nie kombinować.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#9
Napisano 10:38, 02.02.2011
Jestem jak najbardziej za I dobrze by było tak to zrobić, żeby w razie czego bez problemu zdemontować jakby trzeba było bagażnika użyć...rzeba iść w kierunku tego jak ma to zrobione ATR, a nie kombinować.
Moje nowe wozidło http://www.accordklu...t=28423&start=0
#11
Napisano 10:41, 02.02.2011
macie fotkę chłopaki z lifta? to bym mu od razu pokazał
[ Dodano: 2011-02-02, 10:43 ]
Seth, znowu zaczynasz spamować?
co się martwisz, odkręcisz rozpórki, wystawisz na sprzedaż na forum i będziesz miał z tego 1/3 wartości Twojego gruzu
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#12
Napisano 10:49, 02.02.2011
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#13
Napisano 10:50, 02.02.2011
Eee, tam... Zawsze można napisać: "Auto przygotowane na tor", pokazać zdjęcia rozpórek napisać, że każda daję z 10-15KM i zawyżyć cenęjak my damy na tył te rozpórki i na przód to wystaw potem taką honde na sprzedaż to za 500zeta nikt tego nie kupi
Moje nowe wozidło http://www.accordklu...t=28423&start=0
#14
Napisano 10:56, 02.02.2011
Kwestia czy gra jest warta swieczki. Wydaje mi sie ze nie za bardzo...
nawet nie znasz ceny
a jeśli masz wątpliwość czy tył pracuje, to uwierz że pracuje bardzo (po wklejeniu szyby wiem),
więc warto go usztywnić, zwłaszcza przy obniżonym zawieszeniu, żeby się blacha nie rozłaziła
zamiast krakać, proszę o podpowiedzi na co mogę zwrócić uwagę na zakładzie jak będę,
jakieś pomysły?
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#15
Napisano 10:58, 02.02.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych