Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Korektor wydechowy w Accordzie 2.2 Ictdi problem z sewrisem

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 motorzysta95

motorzysta95
  • Klubowicz
  • 1922 postów
  • Skąd:Gorlice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 57
Wzorowa

Napisano 21:24, 31.01.2011

Witam !

Posiadam Accorda 2.2 ICTDI 2006 kupione w 2007 i wykryłem usterkę polegającą na wadzie kolektora wydechowego. Umówiłem się w serwisie pojechalem oglądneli auto zeskanowali sobie książkę serwisową. Za dwa dni otrzymuję odpowiedz że nie mogą mi zrobić wymiany ponieważ pierwszy własiciel nie zrobił pierwszego przeglądu w ciągu jednego roku ani nie przekroczył 20.000.
Lecz co to ma do rzeczy jeżeli jest to wada fabryczna i niezależna od serwisowania auta, choć auto jest serwisowane od samego początku w Aso Hondy i nawet 1miesiąc temu miało seriws w Aso. I mam pytanie czy mieliscie takie problemy i co mam teraz zrobić. Czy mam ich postraszyć czymś czy coś ? Napisąłem już do Honda Poland wysłałem skany jak prosili lecz od 2dni zero odpowiedzi. Proszę o POMOC !!!


Pozdrawiam!


  • 0

Japan forever !


#2 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:20, 31.01.2011

Witam !

Posiadam Accorda 2.2 ICTDI 2006 kupione w 2007 i wykryłem usterkę polegającą na wadzie kolektora wydechowego. Umówiłem się w serwisie pojechalem oglądneli auto zeskanowali sobie książkę serwisową. Za dwa dni otrzymuję odpowiedz że nie mogą mi zrobić wymiany ponieważ pierwszy własiciel nie zrobił pierwszego przeglądu w ciągu jednego roku ani nie przekroczył 20.000.
Lecz co to ma do rzeczy jeżeli jest to wada fabryczna i niezależna od serwisowania auta, choć auto jest serwisowane od samego początku w Aso Hondy i nawet 1miesiąc temu miało seriws w Aso. I mam pytanie czy mieliscie takie problemy i co mam teraz zrobić. Czy mam ich postraszyć czymś czy coś ? Napisąłem już do Honda Poland wysłałem skany jak prosili lecz od 2dni zero odpowiedzi. Proszę o POMOC !!!


Pozdrawiam!

Miałem to samo, tylko dotyczyło braku pieczątki przy 80 kkm - bzdura. Hondzie zależy tylko na tym, żeby auto sprzedać, potem to już się bujaj drogi kliencie. :om:
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#3 motorzysta95

motorzysta95
  • Klubowicz
  • 1922 postów
  • Skąd:Gorlice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 57
Wzorowa

Napisano 23:28, 31.01.2011

[/quote]
Miałem to samo, tylko dotyczyło braku pieczątki przy 80 kkm - bzdura. Hondzie zależy tylko na tym, żeby auto sprzedać, potem to już się bujaj drogi kliencie. :om:[/quote]

A starałeś się coś z tym zrobić lub coś ? Sam na własny koszt wymieniałes korektor ?
  • 0

Japan forever !


#4 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 23:35, 31.01.2011

auto ma wiecej jak 3 lata, a wymiana to w tym przypadku gest handlowy, wiec wlasciwie nie masz na nich nic, mozna tylko prosic.., to ze brak przegladu nie ma na to wplywu jest oczywiste dla obu stron...
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#5 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:56, 01.02.2011

[quote][/quote]
Miałem to samo, tylko dotyczyło braku pieczątki przy 80 kkm - bzdura. Hondzie zależy tylko na tym, żeby auto sprzedać, potem to już się bujaj drogi kliencie. :om:[/quote]

A starałeś się coś z tym zrobić lub coś ? Sam na własny koszt wymieniałes korektor ?[/quote]
Tak - robiłem spawanie na własny koszt. Spawy grubości palca i jak to powiedział człowiek, który to robił: "prędzej się samochód rozsypie niż te spawy. Założyłem nowe uszczelki i od 13 kkm mam spokój. Mam nadzieję, że tak pozostanie.
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#6 novi

novi
  • Forumowicz
  • 146 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:15, 02.02.2011

możesz dać namiar gdzie spawałeś? mnie też śmierdzi a Honda Plaza (Wwa) nie widzi problemu (znaczy nie chce widzieć tak jak Honda PL).

lepiej to zrobić samemu ..i na pewno na przyszłość nie polecać zakupu Hondy w "naszym" kraju. Wywalić 140tyś. to tak, ale później - spadaj (zakupiłem w H.Plaza).
  • 0

„Jeśli Amerykanie kiedykolwiek pozwolą prywatnym bankom kontrolować emisję ich pieniędzy ... to banki i korporacje, które wyrosną dookoła nich, pozbawią ludzi całego majątku do czasu, aż ich dzieci obudzą się bezdomnymi na kontynencie, który zdobyli ich ojcowie” -- Thomas Jefferson /Letter to the Secretary (1802r.)


#7 mihail

mihail
  • Forumowicz
  • 152 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2,2
  • Wersja:i-cdti
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:26, 02.02.2011

Ja podobnie jak Lepo odbiłem się od serwisu i po radach kolegów pospawałem kolektor (z wymianą uszczelek). Póki co wszystko super.
Poszukaj dobrego warsztatu tłumikarskiego ewentualnie zakładu zajmującego się obróbką metali.
  • 0

#8 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:18, 02.02.2011

możesz dać namiar gdzie spawałeś? mnie też śmierdzi a Honda Plaza (Wwa) nie widzi problemu (znaczy nie chce widzieć tak jak Honda PL).

Skorzystałem z uprzejmości zaprzyjaźnionego blacharza, który chodził po tej robocie 2 dni w okularach przeciwsłonecznych, bo naświetlił sobie oczy. Jesli chcesz to moge zapytać, czy warsztat podjąłby się jeszcze raz takiej roboty.

Może w Twoim przypadku warto pofatygować się do krakusów i tam zamontować nowy (??)
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq