Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zatarty silni kupiłem niezlego złoma


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
73 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:29, 21.01.2009

Witam wszystkich i proszę o pomoc jestem zielony w tych sprawach. Kupiłem w komisie accorda 2001 1.6 sprowadzony z włoch wszystko pięknie ładnie wyglądało pomimo paru mankamentów zwiazanych z porysowan karoseria i takie tam. Silnik chodzil bardzo fajnie do momentu przejechania nim jakiś 300 km. No i sie zaczeło zaczeła się swiecic kontrolka od oleju i jakies dziwne odgłosy z silnika po czym zgasł i kaplica cholowanie do domu. Postawiłem go do mechanika który zdiol pokrywę zaworów a tam cuda, wyglądało jakby zosto wlane jakieś cudenko które zamieniło się w bardzo gęstą substancje coś jak asfalt. No i po silniku jestem w trakcie próby dojścia do porozumienia z komisem. Prosił bym was o jakieś informacje musze to cudo uruchomić ile kosztuje silnik i gdzie najlepiej szukać i czy mogę wstawić wiekszy np 1.8 V-Tec i jak to ze strony technicznej wygląda.

#2 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 11:39, 21.01.2009

Obawiam się że 1,8 nie wstawisz bez wymiany osprzętu, komputera, skrzyni itp. bo to dwa rózne silniki.
Pozostaje sądzenie się z komisem, bo niemożliwe że poprzedni własciciel zalał to gó...o do silnika. Komis sprowadził na lawecie, zalał jakiś zagęszczacz oleju aby silnik przez kilka kilkaset km pracował normalnie a potem niech sie klient martwi. Trafiłeś na wyjątkowo nieuczciwy komis:/ Ja z komisu nigdy bym nie kupił bo wiem jak tam samochody są picowane do sprzedaży :/
Remontu silnika nie ma co robić bo koszta ogromne. No chyba że mechanik stwierdzi że tylko panewki do wymiany, ale jeśli silnik pracował na tej gęstej mazi to napewno mu to nieźle zaszkodziło.
Może kup całą przekładke z 1,8 silnik, skrzynia, osprzęt, komp wiązki i przekładaj.