Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Przegrzewa sie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#16 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:54, 26.01.2011

No wlasnie nie wiem, ja jestem totalnym laikiem. Odkrecam korek od chlodnicy, trzyma dobrze, uszczelka i tak dalej i w otworze chlodnicy jest taka sprezynka, czy ona nie powinna byc przy korku(czesc korka)?Sorry, pewnie Was rozsmieszam swoja wiedza ale coz, kazy ma swoja dyscypline.
  • 0

#17 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 22:04, 26.01.2011

Oczywiście, że sprężynka jest częścia korka. Jeśli jest w otoworze chłodnicy to znaczy, że się korek rozczęściował. Ja nie wiem czy to jest przyczyna Twoich problemów ale musisz na pewno wymienić korek od chłodnicy. Nie wiem nawet czy jakaś część tego zaworka cisnieniowego, który jest w korku nie wpadła głębiej do chłodnicy ;-(
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#18 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:04, 26.01.2011

Panowie jestem glupi jak cep,poszedlem wlasnie sprawdzic jak mam w civicu bo to przeciez zadna roznica, i tam ten korek jest w calosci czyli sprezynka i gumka sa czescia korka a w accordzie mam gorna czesc korka a reszta jest w otworze chlodnicy...czy to moze byc taki banalny powod. Jak to nie uszczelka to temu co to wymyslil z tym korkiem sie zrewanzuje...daje slowo.

[ Dodano: 2011-01-26, 22:06 ]
no zobacze jutro, bo accorda nie mam tutaj, dzis byl dzien civica :-D z tego co pamietam to bylo to w zasiegu, i moglem spokojnie wyjac...byloby pieknie jakby to byl korek :-D
  • 0

#19 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 22:09, 26.01.2011

Daj znać. Sam jestem bardzo ciekawy czy moja teoria się potwierdzi.
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#20 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:15, 26.01.2011

jak sie potwierdzi nie zapomne sie zrewanzowac bo juz mam scenariusz na 800euro z uszczelka, nie chce mi sie wierzyc w uszczelke za bardzo, silnik chodzi bardzo ladnie, rowno cicho, nie slychac przedmuchow, zbiorniczek zapasowy jest pelny a chlodnica prawie pusta.Kupilem ja od goscia ktory ma ja 3 tygodnie, zawsze moge ja oddac ale nie chce,servisowana do 120000mil w hondzie, i fajna wersja bo to ils, controla trakcji klima itd, ogolny stan igla...zarzuce fotki...a dalem za nia 800 euro wiec smiech
  • 0

#21 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 00:17, 27.01.2011

controla trakcji

A to ci nowość.

Jeżeli nowy korek ma być, to tylko z ASO.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#22 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:37, 27.01.2011

smieje się ten co Ci sprzedał uszkodzony samochód pewnie :om:

korek z ASO w PL około 100zeta, ale możesz też poszukać używki za grosze
ciśnienie otwarcia 1.1, jest na naklejce na korku
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#23 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:59, 28.01.2011

sprawa nie wyglada dobrze.Wymienilem dzis ten korek chlodnicy. Uzupelnilem plyn itd. Samochod chodzil kolo 15 minut na postoju, zagrzal sie maksymalnie do troche mniej niz polowy skali, jakies 80stopni. Pojechalem na jazde probna, po jakichs 10 kilometrach znow zaczal sie grzac. Gorny waz chlodnicy jest goracy i pecznieje, dolny zimny, zbiorniczek wyrownawczy nadal sie napelnia do pelna,po wylaczeniu silnika slysze jak plyn w ukladzie bulgocze. Nie ma oleju w plynie ani zadnych oznak plynu pod korkiem oleju.Co teraz...termostat?Wyglada jakby wogole uklad nie mial cyrkulacji.

[ Dodano: 2011-01-28, 19:10 ]
nie dymi na bialo, normalne spaliny ledwo widoczne
  • 0

#24 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 20:09, 28.01.2011

Ściągaj węże z chłodnicy i lej wodę. Jak nie będzie płynąć, to jest zapchana chłodnica.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#25 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:59, 29.01.2011

Jest winowajca, wszystko na to wskazuje.Termostat byl zamkniety calkowicie, dzis wymienilem, zagrzal sie silnik otworzyl termostat dolny waz zrobil sie goracy wlaczyly sie wentylatory...nic sie nie dzieje, nie wyrzuca wody, nie pecznieja weze. Pojezdze zobacze.Dziwna rzecz ze wskaznik temperatury nie jest calkiem poziomo, pokazuje moze 80 stopni i nie chce isc wyzej bo wiadomo wentylator wychlodzi znow do tego poziomu.Poki co moge jezdzic i sie ciesze ze to nie uszczelka. Dziekuje wszystkim za pomoc.
  • 0

#26 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:01, 29.01.2011

Dziwna rzecz ze wskaznik temperatury nie jest calkiem poziomo, pokazuje moze 80 stopni i nie chce isc wyzej


I bardzo dobrze, bo tak wlasnie powinno byc. Wskazowka w Hondach jest tak wyskalowana, ze jest ponizej polowy w optymalnych warunkach i nie powinna isc wyzej.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#27 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:52, 30.01.2011

no i tak wlasnie jest...nie wiedzialem, civic trzymal wskazowke w pionie...zrobilem wczoraj 50mil, w korkach przez dublin i nic sie nie dzieje...dzieki bardzo wszystkim za pomoc
  • 0

#28 konkam10

konkam10
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:00, 30.01.2011

a tak na marginesie chcąc sprawdzić czy to nie pompa płynu chłodzącego to okręca się korek z chłodnicy odpala silnik i patrzy czy płyn krąży ja nie krąży to pompa
  • 0

#29 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 22:34, 30.01.2011

Hmmm, jak silnik jest zimny to duży obieg jest zamknięty - jak stwierdzisz, że płyn "krąży" skoro wtedy przez chłodnicę nie krąży. No a jak się juz nagrzeje to broń Boże odkręcać korek !!! Chyba, że chcesz być pozwanym przez kliku poparzonych za udzielania takich rad.
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#30 konkam10

konkam10
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:02, 31.01.2011

no fakt warunek to by trzeba było wyciągnąć termostat
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq