Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Filtr paliwa I-CTDI


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
100 odpowiedzi w tym temacie

#31 andref24

andref24
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140 KM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:37, 11.01.2011

Ja miałem problem z filtrem Knetcha przed FL. Jak mocno przyśpieszałem autem na niskich obrotach to miałem nagłe odcięcie paliwa dużo wcześniej niż przy 4500 tys. obrotów i to nie zawsze tylko czasami. Po wymianie na oryginał wszystko wróciło do normy.
  • 0

andref


#32 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:26, 11.01.2011

Ja miałem problem z filtrem Knetcha przed FL. Jak mocno przyśpieszałem autem na niskich obrotach to miałem nagłe odcięcie paliwa dużo wcześniej niż przy 4500 tys. obrotów i to nie zawsze tylko czasami. Po wymianie na oryginał wszystko wróciło do normy.

weź mnie nie załamuj bo właśnie zamówiłem taki do siebie
  • 0

#33 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:53, 11.01.2011

Ja miałem problem z filtrem Knetcha przed FL. Jak mocno przyśpieszałem autem na niskich obrotach to miałem nagłe odcięcie paliwa dużo wcześniej niż przy 4500 tys. obrotów i to nie zawsze tylko czasami.

Miałem to samo na filtronie - bardzo rzadko (może ze 3-4 razy na ok. 10 kkm) najczęściej na 3 biegu przy dużym obciążeniu, podobnie jak u Ciebie, przy około 4000 obr. chwilowe szarpnięcie i szedł dalej.
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#34 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:58, 11.01.2011

Wymienia się go co 40000 km (wg serwisu) także trochę pojeździsz.

ksiazka mowi co 60 tys. km, oczywiscie wymienia sie takze jak Ci diesla "zakaszuja" parafina :roll:

A filtr powietrza? Obojętnie czy też najlepiej Knecht ?

dobry, ma znaczenie, marki nie bede podawal, ale mialem rozne filrty powietrza w rece, i podrobki filtrona do toyoty juz na oko wygladaja kiepsko w porownaniu z oryginalem (denso) stad do hondy dawalem knecht :mrgreen: bez proby co ma filtron w ofercie
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#35 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:52, 11.01.2011

napisałem jak wół na pierwszej stronie w drugim poście cytuję
"TYLKO ORYGINAŁ Z ASO"
jak widać nie dotarło :mrgreen: po moim poście można było dyskusję zamknąć a tu się pojawiają jakieś Filtrony w rekomendacji :k
  • 0
F1

#36 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:57, 11.01.2011

napisałem jak wół na pierwszej stronie w drugim poście cytuję
"TYLKO ORYGINAŁ Z ASO"

a ja nieco niżej jak wół napisałem ze bzdury piszesz, i ze sa dobre zamienniki zarowno przed jak i po fl, wszak honda tez gdzieś filtry kupuje, czy może myślisz ze je w fabryce hondy gdzieś miedzy spawalnia a krajalnia produkują... :roll:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#37 andref24

andref24
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140 KM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:11, 12.01.2011

Układ Common Rail jest Boscha, więc najlepiej moim zdaniem zakładać oryginalny filtr Boscha (taki sprzedają właśnie w ASO). Ja z innymi mam złe doświadczenia, kiedyś kupiłem zamiennik to wlot paliwa miał za cienką rurkę, żeby założyć przewód, więc go wywaliłem, a teraz drugi raz miałem Knechta i te niespodziewane odcinki paliwa.

[ Dodano: 2011-02-12, 10:27 ]
Jednak cofam swoją opinię o Knechcie, ponieważ okazało się, że miałem go odwrotnie wpięty w układ paliwowy stąd zapewne były te odcinki.
  • 0

andref


#38 Klimass

Klimass
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:jesteś?
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:47, 28.12.2012

Po przeczytaniu dalej nie wiem w jaki się zaopatrzyć przed pierwszą wymianą :-) 2.2 i-ctdi po FL

Witam
Odkopie troszkę temat filtra gdyż czeka mnie jego wymiana w ACCO przed liftem 2.2 I-CTDI
z tego co wywnioskowałem to nie polecane są filtrony i mann'y i inne popularne
na Anglojęzycznym TypeAccord jest podany nr oryginału taki jak tutaj czyli Honda part number 16901-S6F-E02 i jak ktoś wcześniej napisał jest to produkt BOSCH'a który w/g katalogu ma swój odpowiednik BOSCH'a
0 450 906 442 pasujący do całęj gamy innych aut VW FORD SKODA SEAT MG ROVER
więc moje pytanie CO KUPIC ten zamiennik Boscha czy zamiennik knecht KL43

Dołączona grafika
  • 0

#39 19marek76

19marek76
  • Klubowicz
  • 167 postów
  • Skąd:Morden, Surrey
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:138+
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:17, 28.12.2012

Honda part number 16901-S6F-E02
BOSCH'a 0 450 906 442
to to samo, zernij na stronkę przykładową z netu... kup Bosch'a i nawet nie kombinuj z niczym innym.

http://www.coxmotorp...0305-p-735.html
  • 0
<p>Marek<br><br><strong>H</strong>appy <strong>O</strong>wners <strong>N</strong>ever <strong>D</strong>rive <strong>A</strong>nything else</p>

#40 neo2424

neo2424
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Kirkcaldy (Brzostek)
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:53, 29.12.2012

Tylko orginał z japoni i nie ma problemów
  • 0
neo2424

#41 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:00, 29.12.2012

nie ma problemow z czym? :roll:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#42 Dexter73

Dexter73
  • Forumowicz
  • 304 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:19, 29.12.2012

Ja miałem problem z filtrem Knetcha przed FL. Jak mocno przyśpieszałem autem na niskich obrotach to miałem nagłe odcięcie paliwa dużo wcześniej niż przy 4500 tys. obrotów i to nie zawsze tylko czasami.

Miałem to samo na filtronie - bardzo rzadko (może ze 3-4 razy na ok. 10 kkm) najczęściej na 3 biegu przy dużym obciążeniu, podobnie jak u Ciebie, przy około 4000 obr. chwilowe szarpnięcie i szedł dalej.


No to chyba u mnie taz tak jest, mam filtr paliwa Knechta i tez mam takie odcinki czasami przy pelnym bucie. wczeniej mialem oryginal i takich kwiatkow nie bylo. za 5k mam przeglad i wymienie na ori i zobaczymy.
  • 0

#43 Marlon

Marlon
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:52, 30.12.2012

Filtry Knechta są bardzo gęste w porownaniu z innymi - wystarczy obejrzeć wkład ) i b. dobrze filtruja paliwo. W zimie, przy gorszym paliwie łatwiej się zatykają parafina lub innym syfem i to cała tajemnica. Dobrze jest przed filtrem zamontować podgrzewacz paliwa i problemy z zatykaniem powinny ustąpić.
  • 0

#44 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:43, 30.12.2012

Tak to prawda. Zima knecht filtruje "az za dobrze" ale generalnie to zaleta jak filtr zatrzymuje kazdy syf, bo cr źle znosi zabrudzenia. Pozdr
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#45 Kondzio

Kondzio
  • Forumowicz
  • 514 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:39, 02.01.2013

Ja osobiście aktualnie posiadam filtr firmy MANN i nie narzekam na niego i nie mam z nich żadnych problemów :)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq