XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Filtr paliwa I-CTDI
#31
Napisano 10:37, 11.01.2011
andref
#32 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:26, 11.01.2011
weź mnie nie załamuj bo właśnie zamówiłem taki do siebieJa miałem problem z filtrem Knetcha przed FL. Jak mocno przyśpieszałem autem na niskich obrotach to miałem nagłe odcięcie paliwa dużo wcześniej niż przy 4500 tys. obrotów i to nie zawsze tylko czasami. Po wymianie na oryginał wszystko wróciło do normy.
#33
Napisano 17:53, 11.01.2011
Miałem to samo na filtronie - bardzo rzadko (może ze 3-4 razy na ok. 10 kkm) najczęściej na 3 biegu przy dużym obciążeniu, podobnie jak u Ciebie, przy około 4000 obr. chwilowe szarpnięcie i szedł dalej.Ja miałem problem z filtrem Knetcha przed FL. Jak mocno przyśpieszałem autem na niskich obrotach to miałem nagłe odcięcie paliwa dużo wcześniej niż przy 4500 tys. obrotów i to nie zawsze tylko czasami.
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#34
Napisano 17:58, 11.01.2011
ksiazka mowi co 60 tys. km, oczywiscie wymienia sie takze jak Ci diesla "zakaszuja" parafinaWymienia się go co 40000 km (wg serwisu) także trochę pojeździsz.
dobry, ma znaczenie, marki nie bede podawal, ale mialem rozne filrty powietrza w rece, i podrobki filtrona do toyoty juz na oko wygladaja kiepsko w porownaniu z oryginalem (denso) stad do hondy dawalem knecht bez proby co ma filtron w ofercieA filtr powietrza? Obojętnie czy też najlepiej Knecht ?
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#35
Napisano 21:52, 11.01.2011
"TYLKO ORYGINAŁ Z ASO"
jak widać nie dotarło po moim poście można było dyskusję zamknąć a tu się pojawiają jakieś Filtrony w rekomendacji
#36
Napisano 21:57, 11.01.2011
a ja nieco niżej jak wół napisałem ze bzdury piszesz, i ze sa dobre zamienniki zarowno przed jak i po fl, wszak honda tez gdzieś filtry kupuje, czy może myślisz ze je w fabryce hondy gdzieś miedzy spawalnia a krajalnia produkują...napisałem jak wół na pierwszej stronie w drugim poście cytuję
"TYLKO ORYGINAŁ Z ASO"
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#37
Napisano 08:11, 12.01.2011
[ Dodano: 2011-02-12, 10:27 ]
Jednak cofam swoją opinię o Knechcie, ponieważ okazało się, że miałem go odwrotnie wpięty w układ paliwowy stąd zapewne były te odcinki.
andref
#38
Napisano 13:47, 28.12.2012
WitamPo przeczytaniu dalej nie wiem w jaki się zaopatrzyć przed pierwszą wymianą 2.2 i-ctdi po FL
Odkopie troszkę temat filtra gdyż czeka mnie jego wymiana w ACCO przed liftem 2.2 I-CTDI
z tego co wywnioskowałem to nie polecane są filtrony i mann'y i inne popularne
na Anglojęzycznym TypeAccord jest podany nr oryginału taki jak tutaj czyli Honda part number 16901-S6F-E02 i jak ktoś wcześniej napisał jest to produkt BOSCH'a który w/g katalogu ma swój odpowiednik BOSCH'a
0 450 906 442 pasujący do całęj gamy innych aut VW FORD SKODA SEAT MG ROVER
więc moje pytanie CO KUPIC ten zamiennik Boscha czy zamiennik knecht KL43
#39
Napisano 14:17, 28.12.2012
BOSCH'a 0 450 906 442
to to samo, zernij na stronkę przykładową z netu... kup Bosch'a i nawet nie kombinuj z niczym innym.
http://www.coxmotorp...0305-p-735.html
#40
Napisano 15:53, 29.12.2012
#41
Napisano 16:00, 29.12.2012
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#42
Napisano 21:19, 29.12.2012
Miałem to samo na filtronie - bardzo rzadko (może ze 3-4 razy na ok. 10 kkm) najczęściej na 3 biegu przy dużym obciążeniu, podobnie jak u Ciebie, przy około 4000 obr. chwilowe szarpnięcie i szedł dalej.Ja miałem problem z filtrem Knetcha przed FL. Jak mocno przyśpieszałem autem na niskich obrotach to miałem nagłe odcięcie paliwa dużo wcześniej niż przy 4500 tys. obrotów i to nie zawsze tylko czasami.
No to chyba u mnie taz tak jest, mam filtr paliwa Knechta i tez mam takie odcinki czasami przy pelnym bucie. wczeniej mialem oryginal i takich kwiatkow nie bylo. za 5k mam przeglad i wymienie na ori i zobaczymy.
#43
Napisano 14:52, 30.12.2012
#44
Napisano 18:43, 30.12.2012
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#45
Napisano 17:39, 02.01.2013
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych