Ja zmieniam filtr paliwa przed każdą zimą. Pierwszy raz założyłem Boscha z ASO, później dwa lata pod rząd Knechta, a w tym roku Boscha z Intercarsu.
Z żadnym z nich nie miałem jakichkolwiek problemów.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 21:00, 07.01.2015
Ja zmieniam filtr paliwa przed każdą zimą. Pierwszy raz założyłem Boscha z ASO, później dwa lata pod rząd Knechta, a w tym roku Boscha z Intercarsu.
Z żadnym z nich nie miałem jakichkolwiek problemów.
Napisano 15:22, 25.05.2018
Napisano 10:50, 26.05.2018
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
Napisano 10:58, 26.05.2018
Filtr tylko oryginalny ile można o tym pisać
Dlatego w poniedziałek odwiedze ASO albo złoże zamówienie na zamiennik Boscha. Tylko byłem ciekaw kwestii kierunku montażu filtra
Napisano 12:05, 26.05.2018
Tylko byłem ciekaw kwestii kierunku montażu filtra
na filtrze czasami jest wygrawerowana strzałka jak ma być zamontowany
Napisano 15:23, 28.05.2018
Napisano 17:42, 28.05.2018
Napisano 19:59, 28.05.2018
strzałka pokazuje gdzie paliwo ma wlatywać do filtra z baku (zbiornika paliwa) , po wężykach dojedziesz który wężyk idzie od zbiornika, a który do silnika.
Użytkownik Maxell edytował ten post 20:00, 28.05.2018
Napisano 20:51, 28.05.2018
Witajcie ponownie.
Wiem że moje dwa ostatnie posty wydają się być absurdalne, aczkolwiek wydaje mi się, że nie przekazałem Wam w zupełności moich wątpliwości.
Zamieszczam zdjęcie że strzałka, w które aktualnie skierowany jest filtr paliwowy. Analogicznie przewody są skierowane w ta stronę.
Po wymianie filtra miałem wcześniej opisany przypadek, gdzie przy gwałtownym dodaniu gazu i przecoagnieciu drugiego biegu auto szarpnelo, zapalił się chęci engone i mrygala kontrolka od świec sądowych. Ponownie odpalił i pracował bez zarzutu, a następnego dnia kontrolka silnika zgasła. Dokonałem trasę jadąc średnio 140km na godzinę bez gwałtownego dodawania gazu i sytuacja się nie powtórzyła.
Do czego zmierzam - komputer pokazał błąd o za niskim ciśnieniu paliwa jaki wywalił wyświetlają kontrolke, co wstępnie kwalifikuje filtr. Dlatego chce się dowiedzieć (Bo żadnych filmików nie mam ani wzorców na gumowych przewodach, gumach etc.) W jakim kierunku powinien być zamontowany ten filtr. W końcu to po jego wymianie miałem ta przygodę...
Witajcie ponownie.
Wiem że moje dwa ostatnie posty wydają się być absurdalne, aczkolwiek wydaje mi się, że nie przekazałem Wam w zupełności moich wątpliwości.
Zamieszczam zdjęcie że strzałka, w które aktualnie skierowany jest filtr paliwowy. Analogicznie przewody są skierowane w ta stronę.
Po wymianie filtra miałem wcześniej opisany przypadek, gdzie przy gwałtownym dodaniu gazu i przecoagnieciu drugiego biegu auto szarpnelo, zapalił się chęci engone i mrygala kontrolka od świec sądowych. Ponownie odpalił i pracował bez zarzutu, a następnego dnia kontrolka silnika zgasła. Dokonałem trasę jadąc średnio 140km na godzinę bez gwałtownego dodawania gazu i sytuacja się nie powtórzyła.
Do czego zmierzam - komputer pokazał błąd o za niskim ciśnieniu paliwa jaki wywalił wyświetlają kontrolke, co wstępnie kwalifikuje filtr. Dlatego chce się dowiedzieć (Bo żadnych filmików nie mam ani wzorców na gumowych przewodach, gumach etc.) W jakim kierunku powinien być zamontowany ten filtr. W końcu to po jego wymianie miałem ta przygodę...
//edit
Problem rozwiązany.
W moim przypadku ktoś poprzedniemu właścicielowi zrobil lekką plątanine przewodów. Były tak zaplątane, że podłączając zgodnie z kierunkiem podłączaliśmy go odwrotnie. Sytuacja poprawiona, nie ma monitów o uciekającym ciśnieniu po podłączeniu do komputera.
Pozdrawiam i dziękuje za każdą podpowiedź!
Użytkownik Olekx edytował ten post 18:45, 03.06.2018
Napisano 16:43, 24.11.2023
Odgrzewam temat: u siebie zaobserwowałem lekkie dławienie po dojechaniu na rezerwie i zgaśnięciu silnika. Zapomniałem, że można pompką dopompować w dieslu paliwo, a było jeszcze ponad 5L.
Dolałem ON i nadal nie chciał zapalić, dopiero sobie przypomniałem o tej pompce i wtedy po dopompowaniu odpalił. Ale, no właśnie, mam teraz odczuwalne minimalnie dławienia. Nie wiem czy to przez filtr paliwa/teraz mam Knecht KC286D=wymiana przy 120kkm (był wcześniej Millers, wymiana przy 80kkm i było OK).
Nie wiem, czy to zatkany filtr paliwa czy też filtr sitkowy w baku?
Planuję wymianę filtra paliwa i z tego co zamówiłem filtr paliwa Bosch (made in Bulgaria) różni się wagą i budową (na niekorzyść wg mnie) od tzw oryginału.
Bosch waga 380g a Toyota 470g, do tego filtr Toyoty ma super uszczelki (nasmarowane i widać, że dobre). Fotki poniżej:
https://zapodaj.net/plik-qoyNb9Y2Yq
https://zapodaj.net/plik-DhlHekI9Jp
Filtry Bosch (made in Bulgaria) i Knecht są wg mnie tożsame
https://intercars.pl...a-knecht-kc256d
https://intercars.pl...y-f-026-402-063
„Jeśli Amerykanie kiedykolwiek pozwolą prywatnym bankom kontrolować emisję ich pieniędzy ... to banki i korporacje, które wyrosną dookoła nich, pozbawią ludzi całego majątku do czasu, aż ich dzieci obudzą się bezdomnymi na kontynencie, który zdobyli ich ojcowie” -- Thomas Jefferson /Letter to the Secretary (1802r.)
Napisano 18:59, 24.11.2023
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych