Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Filtr paliwa I-CTDI


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
100 odpowiedzi w tym temacie

#91 Bażant

Bażant
  • Klubowicz
  • 460 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2013
  • Nadwozie:CW3
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:00, 07.01.2015

Ja zmieniam filtr paliwa przed każdą zimą. Pierwszy raz założyłem Boscha z ASO, później dwa lata pod rząd Knechta, a w tym roku Boscha z Intercarsu.

Z żadnym z nich nie miałem jakichkolwiek problemów.


  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCA5</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCN1</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCW3</strong></a></p>
<p> </p>

#92 Olekx

Olekx
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXECUTIVE
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:22, 25.05.2018

Cześć, mam mały problem.
Wymieniłem filtr na Cooper Fiaam od razu po zakupie i na kompie wyszło wskazanie o za niskim ciśnieniu paliwa. Konkretniej - jeżeli chodzi o strzałki montażu filtra paliwa - strzałki muszą iść w prawą stronę, tj. Do podgrzewacze paliwa (denso) czy w lewą stronę? Z pośpiechu zapomniałem zobaczyć na stary zamontowany filtr.
Ps. Mam zamiar wymienić filtr na Boschowski tylko chce się upewnić, czy ten aktualny jest dobrze zamontowany.
Zaczął mi szarpać i zgasł po gwałtownym dodaniu gazu na czwartym biegu przy 4000rpm. Teraz chodzi normalnie.
  • 0

#93 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2,301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 10:50, 26.05.2018

Filtr tylko oryginalny :( ile można o tym pisać
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#94 Olekx

Olekx
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXECUTIVE
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:58, 26.05.2018

Filtr tylko oryginalny :( ile można o tym pisać

Dlatego w poniedziałek odwiedze ASO albo złoże zamówienie na zamiennik Boscha. Tylko byłem ciekaw kwestii kierunku montażu filtra


  • 0

#95 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2,652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 12:05, 26.05.2018

Tylko byłem ciekaw kwestii kierunku montażu filtra

na filtrze czasami jest wygrawerowana strzałka jak ma być zamontowany

filtrpaliwa.jpg


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#96 Olekx

Olekx
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXECUTIVE
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:23, 28.05.2018

Tak, sa strzałki.
Tylko chodzi mi o kwestie jak on ma faktycznie pprzebiegać. Na chwilę obecną mam podłączony filtr że strzałka w lewą stronę (tj. Od podgrzewacze paliwa). Nie jestem pewny czy filtr ma być skierowany w stronę podgrzewacze paliwa czy odwrotnie od niego.
  • 0

#97 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8,890 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 17:42, 28.05.2018

Ana gruszce nie masz oznaczenia w którą stronę pompuje paliwo?
  • 0

#98 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2,652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 19:59, 28.05.2018

strzałka pokazuje gdzie paliwo ma wlatywać do filtra z baku (zbiornika paliwa) , po wężykach dojedziesz który wężyk idzie od zbiornika, a który do silnika.


Użytkownik Maxell edytował ten post 20:00, 28.05.2018

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#99 Olekx

Olekx
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXECUTIVE
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:51, 28.05.2018

Witajcie ponownie.
Wiem że moje dwa ostatnie posty wydają się być absurdalne, aczkolwiek wydaje mi się, że nie przekazałem Wam w zupełności moich wątpliwości.

Zamieszczam zdjęcie że strzałka, w które aktualnie skierowany jest filtr paliwowy. Analogicznie przewody są skierowane w ta stronę.
Po wymianie filtra miałem wcześniej opisany przypadek, gdzie przy gwałtownym dodaniu gazu i przecoagnieciu drugiego biegu auto szarpnelo, zapalił się chęci engone i mrygala kontrolka od świec sądowych. Ponownie odpalił i pracował bez zarzutu, a następnego dnia kontrolka silnika zgasła. Dokonałem trasę jadąc średnio 140km na godzinę bez gwałtownego dodawania gazu i sytuacja się nie powtórzyła.

Do czego zmierzam - komputer pokazał błąd o za niskim ciśnieniu paliwa jaki wywalił wyświetlają kontrolke, co wstępnie kwalifikuje filtr. Dlatego chce się dowiedzieć (Bo żadnych filmików nie mam ani wzorców na gumowych przewodach, gumach etc.) W jakim kierunku powinien być zamontowany ten filtr. W końcu to po jego wymianie miałem ta przygodę...
Witajcie ponownie.
Wiem że moje dwa ostatnie posty wydają się być absurdalne, aczkolwiek wydaje mi się, że nie przekazałem Wam w zupełności moich wątpliwości.

Zamieszczam zdjęcie że strzałka, w które aktualnie skierowany jest filtr paliwowy. Analogicznie przewody są skierowane w ta stronę.
Po wymianie filtra miałem wcześniej opisany przypadek, gdzie przy gwałtownym dodaniu gazu i przecoagnieciu drugiego biegu auto szarpnelo, zapalił się chęci engone i mrygala kontrolka od świec sądowych. Ponownie odpalił i pracował bez zarzutu, a następnego dnia kontrolka silnika zgasła. Dokonałem trasę jadąc średnio 140km na godzinę bez gwałtownego dodawania gazu i sytuacja się nie powtórzyła.

Do czego zmierzam - komputer pokazał błąd o za niskim ciśnieniu paliwa jaki wywalił wyświetlają kontrolke, co wstępnie kwalifikuje filtr. Dlatego chce się dowiedzieć (Bo żadnych filmików nie mam ani wzorców na gumowych przewodach, gumach etc.) W jakim kierunku powinien być zamontowany ten filtr. W końcu to po jego wymianie miałem ta przygodę...

 

//edit

Problem rozwiązany.

W moim przypadku ktoś poprzedniemu właścicielowi zrobil lekką plątanine przewodów. Były tak zaplątane, że podłączając zgodnie z kierunkiem podłączaliśmy go odwrotnie. Sytuacja poprawiona, nie ma monitów o uciekającym ciśnieniu po podłączeniu do komputera.

 

Pozdrawiam i dziękuje za każdą podpowiedź!


Użytkownik Olekx edytował ten post 18:45, 03.06.2018

  • 0

#100 novi

novi
  • Forumowicz
  • 146 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:43, 24.11.2023

Odgrzewam temat: u siebie zaobserwowałem lekkie dławienie po dojechaniu na rezerwie i zgaśnięciu silnika. Zapomniałem, że można pompką dopompować w dieslu paliwo, a było jeszcze ponad 5L.

Dolałem ON i nadal nie chciał zapalić, dopiero sobie przypomniałem o tej pompce i wtedy po dopompowaniu odpalił. Ale, no właśnie, mam teraz odczuwalne minimalnie dławienia. Nie wiem czy to przez filtr paliwa/teraz mam Knecht KC286D=wymiana przy 120kkm (był wcześniej Millers, wymiana przy 80kkm i było OK).

Nie wiem, czy to zatkany filtr paliwa czy też filtr sitkowy w baku?

Planuję wymianę filtra paliwa i z tego co zamówiłem filtr paliwa Bosch (made in Bulgaria) różni się wagą i budową (na niekorzyść wg mnie) od tzw oryginału. 

Bosch waga 380g a Toyota 470g, do tego filtr Toyoty ma super uszczelki  (nasmarowane i widać, że dobre).  Fotki poniżej:

https://zapodaj.net/plik-qoyNb9Y2Yq

https://zapodaj.net/plik-DhlHekI9Jp

Filtry Bosch (made in Bulgaria) i Knecht są wg mnie tożsame

https://intercars.pl...a-knecht-kc256d

https://intercars.pl...y-f-026-402-063


  • 0

„Jeśli Amerykanie kiedykolwiek pozwolą prywatnym bankom kontrolować emisję ich pieniędzy ... to banki i korporacje, które wyrosną dookoła nich, pozbawią ludzi całego majątku do czasu, aż ich dzieci obudzą się bezdomnymi na kontynencie, który zdobyli ich ojcowie” -- Thomas Jefferson /Letter to the Secretary (1802r.)


#101 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6,040 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 348
Wzorowa

Napisano 18:59, 24.11.2023

Zacznij od filtra paliwa (bosch), gdy dławienie będzie dalej sitko w zbiorniku.

Do tego na 15/20 litrów paliwa środek do czyszczenia wtrysków od LM z serii pro line.

Zdaj relacje później jak efekty :)
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq