XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problem z VTEC'em
#31 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:09, 12.01.2011
#32
Napisano 20:17, 12.01.2011
hondzina robi mi sie coraz wolniejsza??
a może za dużo wymagasz? to nie jest sportscar
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#33 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:23, 12.01.2011
#34
Napisano 20:27, 12.01.2011
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#35 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:30, 12.01.2011
#36
Napisano 20:39, 12.01.2011
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#37 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:41, 12.01.2011
#38
Napisano 20:48, 12.01.2011
#39 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:55, 12.01.2011
#40
Napisano 21:00, 12.01.2011
Nie powinno byc ok. I tak pewnie sie z hondzinka rozstaje wiec juz kto inny bedzie sie meczyl, niestety nie ma pracy i trzeba sie pewnie bedzie przesiac do civica albo straszej acco.
To bardzo smutne co piszesz
Przy zbyt dużym luzie zaworowym, dla wydechu jak i dolotu będą analogiczne sytuacje. Dla dolotu przy niepełnym otwarciu zaworu do komory spalanie nie zostanie dostarczona odpowiednia dawka mieszanki P-P. Dla wydechu będzie tak,że spaliny przy niepełnym otwarciu zaworu po prostu nie będą skutecznie usuwane i powstanie efekt "trzymania" silnika jak i samochodu. A filtr to jak samochód nie dostanie swojej porcji paliwa nie pojedzie bo nie będzie na czym.
Należy dodać że bardziej niebezpieczny jest za mały luz niż za duży bo niedomykanie zaworów po rozgrzaniu silnika może powodować wypalanie się zaworów i gniazd natomiast przy za dużym "gra" klawiatura i może prowadzić do deformowania końcówek zaworu i dźwigienek zaworowych.
Aby zachodziło zjawisko o którym pisze "marekm" luz musiałby być naprawdę duży. Większy wpływ ma za mały luz bo niedomykanie zaworów powoduje spadek kompresji a tym samym mocy.
Myślę jednak że regulacja zaworów niewiele zmieni chyba że są naprawdę mocno rozregulowane. Jeżeli są za ciasno to rzeczewiście poprawa może być widoczna ale jeśli za luźno to różnica będzie niewielka.
#41 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:11, 12.01.2011
#42
Napisano 21:51, 25.09.2014
Podepnę się pod temat.
W accodzie f20 mam taki problem że mam +12v na zaworze vtec po stacyjce i odpaleniu non stop, po przecięciu kabla przy samym kompie też jest +12v więc komp daje napięcie tylko czemu po stacyjce zamiast od 4300obr?
A czemu miałby dawać od 4300? VTEC załącza się już przed 3000 w tych silnikach. 4200-4300 to Ci się przełącza zawór zmieniający geometrię dolotu. W F20 jest jeszcze czujnik ciśnienia oleju na zaworze VTEC i tam jest na stałe +12V. Daj jakąś fotkę gdzie Ty mierzysz to napięcie.
#43
Napisano 15:01, 30.09.2014
Piszesz o silniku F20B5?
#44
Napisano 16:13, 30.09.2014
f20b5 i b6
#45
Napisano 18:51, 30.09.2014
Co do silnika F20B5 się nie wypowiadam. W F20B6 jest system IAB (może trochę uprościłem mówiąc o zmiennej geomertii dolotu), który załącza się przy 4200rpm w tym silniku i nie ma to nic wspólnego z VTEC. Oryginalny opis z ESM dla F20B6: "Description:
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych