Tylko co jak będziesz musiał zbyt często jeździć.Zawsze jest gwarancja i można jeżdzic na poprawke ma chodzić dobrze i to mnie interesuje.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
KME czy BRC
#31
Napisano 14:59, 04.01.2011
#32
Napisano 18:55, 04.01.2011
#33
Napisano 19:34, 04.01.2011
Podaj zakład,który to montuje-tak chciałem sobie poczytać opinie o nich,bo nie wierzę w to co zamontowali do 147 KM.Reduktor Versus do 200 KM (VR-L) ?.Mam nadzieję,że nie będzie kłopotów i będziesz zadowolonysterownik DIEGO3 wtryskiwacze czerwone waltec a delej to chyba bez roznicy a parownik jeszcze AH00283 VERSUS
#34
Napisano 20:14, 04.01.2011
#35
Napisano 20:30, 04.01.2011
Całe forum pozdrawia Cię KulawyJohn.
#36
Napisano 02:40, 06.01.2011
Eh....Jak gość to zakłada na codzień to cyba wie jak dobrać. Co z tego że mi powie co jak sie nazywa jak ja nie mam pojecia. W pewnych rzeczach trzeba polegać na kimś niestety. Zawsze jest gwarancja i można jeżdzic na poprawke ma chodzić dobrze i to mnie interesuje.
#37
Napisano 19:53, 06.01.2011
#38
Napisano 19:28, 28.01.2011
#39
Napisano 20:50, 28.01.2011
Dodam, że mam jeszcze drugi wynalazek samochód Skoda felicja 1,3 68km na LR II generacja(taki juz kupiłem z LR) i powiem że lepiej jeżdzi niż moja poprzednia Honda 2,0 2004r na stagu.Poprostu nic sie nie dzieje ale za to pali duzo jak na 1,3 bo 10-11 lpg w zimie no ale zona ma krótke podjazdy 3-4km do pracy.
#40
Napisano 21:21, 28.01.2011
Powinny być tej samej długości,a co do przełączenia na pb podczas przygazowania to kwestia regulacji na kompie.Jaka powinna być długość wężyków od gazu? muszą być koniecznie tej samej długości? Dziś dałem ostro i się przełączyła na benzyne.
Krzyś,a ja mam na Stagu problemy dasz się przejechać do odcinki na Twoim zestawie LR?Prawda jest taka ze instalacja Stag kosztuje 1300zł komplet w hurcie dla gaziarza, a same wtryski LR 1000.
#41
Napisano 21:29, 28.01.2011
#42
Napisano 22:02, 28.01.2011
#43
Napisano 22:30, 28.01.2011
Zaraz pewnie zostane pojechany ale mam kilka pytań które mnie nurtuja odnośnie instalacji. Przez pierwsze 1000km zapalił mi sie 3 razy check. Byłem na regulacji i jest jakby dobrze. Pytanie moje jest nastepujące: Jaka powinna być długość wężyków od gazu? muszą być koniecznie tej samej długości? Dziś dałem ostro i się przełączyła na benzyne. Z tego co przejrzałem forum to może być wina parownika za słaby. Dysze mam 2.5 mm (sam sprwdzałem wiertłem) Ciśnienie miałem na parowniku 1.16 podniósł mi mieszankę bo mówił ze była troche za uboga. Temperature przełaczania mam 25stopni. W tygodniu zamierzam się do niego wybrać i chce wiedzieć co ma gość mi zmienić,napewno wtryski będę naciskał niech wymieni na Magic Jet na droższe nie bardzo mam teraz kase :-/ . O valtecach już sie naczytałem aż mnie głowa boli. Głównie chodzi mi o wężyki na początek. A jeszcze jedno. Jak byłem na przeglądzie był błąd wtryskiwacze otwarte. Coś takiego.
Jednak chyba zaklad ktory zaklada Gaz ma duze znaczenie...od 4000km nic mi sie nie dzialo z Lpg, zadnych bledow, check, nic a nic, bylem tylko na regulacji po 1000Km, chyba nic nie poprawil tylko zostawil jak jest, mam Instalke KME, Wtryski ostatnio nie polecane Magic Jety, do odcinki nie krecilem ale ponad 6tys bylo pare razy. Mialem do kupienia Hanka z moich okolic nawet jest na alledrogo z LR wlasnie oto i Ona: http://otomoto.pl/ho...-C15591763.html teraz jacys komisiarze ja kupili, miala nalatane 60 tys na gazie bezdotykowo, tylko filterki wymienial i raz byl na regulacji, zakladal tam gdzie ja Moglem Ja wyrwac za 13200, a teraz jak jej ladnie cena wzrosla
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych