Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

KME czy BRC


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

#16 uledebuluzor

uledebuluzor
  • Forumowicz
  • 8 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:41, 30.12.2010

Jak widać z wypowiedzi Ci co mają KME to są zadowoleni więc nie wiem skąd ta ogólna niechęć.
Jak na razie decyzje idą w stronę założenia instalacji u sprawdzonego specjalisty.
Jak dla mnie temat można uznać za zakończony chyba że ktoś ma ochotę na dalszą dyskusję :P
Dziękuje za zainteresowanie i podpowiedzi.
Pzdr
  • 0

#17 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:03, 30.12.2010

Jak widać z wypowiedzi Ci co mają KME to są zadowoleni więc nie wiem skąd ta ogólna niechęć

Wiesz skąd ta niechęć już Tobie mówię:
Jesteś szczęściarzem,że w swoim mieście masz gazownika co potrafi "obsłużyć" KME,jak również masz to szczęście,że nie masz problemów,gdyż ta instalka ma kiepską korektę po temperaturze.Nie życzę Tobie,aby coś stało się z Twoją instalacją na jakimś dłuższym wyjeździe-niewielu gazowników potrafi to ustawić.
  • 0

#18 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 17:16, 30.12.2010

i np map sensor kosztuje x 2 niż w stagu a lubi się walnąć... a fakt KME ustawić to trzeba umieć..
  • 0

#19 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8891 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 17:27, 30.12.2010

Wtrącę o BRC - niekoniecznie potrzeba mieć zewnętrzny map sensor :mrgreen: do kalibracji.
Można użyć sensora benzyny - mam tak podpięte u siebie. Sensor wpięty na stałe. Auto inaczej się zachowuje - lepiej się zbiera niż przy użyciu map sensora zewnętrznego tylko do kalibracji.
  • 0

#20 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:08, 30.12.2010

przemkowal, zamierzam u siebie zrobić to samo... dodatkowo jakbym zakładał raz jeszcze to powiem, że założyłbym to samo, tylko wtryski Keihina zamiast BRC (w celach regulacyjno ekonomicznych są lepsze, bo BRC czerwone są dość wydajne). Instalację ustawiam sam, a skoro ja mogę to każdy może :-P
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#21 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8891 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 21:29, 30.12.2010

ToMala, a co sądzisz o żółtych BRC? Bo takie mam założone?
  • 0

#22 qmax

qmax
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Kraków,O2
  • Silnik:2,5
  • Wersja:525i
  • KM:192
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:e60
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:47, 31.12.2010

Ja mogę polecić zielone Hana2000, Stag 300-4 i reduktor Magic3. Mam to założone w Preludzie Vg 2,0 i nie narzekam, ale podstawa to dobry gazownik. Za taki komplet zapłaciłem 2500PLN i nadmienie tylko że spala tyle samo gazu co benzyny.
  • 0

#23 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:53, 02.01.2011

przemkowal, żółte BRC są najlepsze (generalnie żółte zawsze są najlepsze) i wydajności na pewno im wystarczy tyle tylko, że wciąż są 2 Ohmowe, co moim zdaniem ma wpływ na możliwości regulacji i szybkość. Można tą samą dawkę paliwa dać np wstrzykując przykładowo 3x5ml albo 5x3ml niby oto samo ale inna ciągłość, poza tym jak chce się wstrzyknąć 4x3ml to mając układ 3x5 będzie ciężko i stad moim zdaniem oszczędności w spalaniu - nie wiem czy zrozumiale to opisałem.

PS podpiąłeś cię do tej 4pinowej wtyczki z MAPem seryjnym? który to kabelek z tych 4, zapomniałem co mówił kolo
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#24 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8891 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 13:35, 02.01.2011

ToMala, Ja tego nie robiłem. Sprawdzę i dam znać - u mnie to zrobił gazownik przy regulacji i wymianie filtra fazy ciekłej :)

Pamiętam tylko, że wpinał się w przewód w którym zmieniało się napięcie przy dodawaniu gazu.
  • 0

#25 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:11, 02.01.2011

ja właśnie chciałbym uniknąc rozcinania kabli, zamawiam właśnie z Alledrogo wtyczki 3 i 4 pinowe, poza podpięciem MAPa chcę przeciągnąć kabelek regulacji spod maski do wnętrza koło OBD2 ;-)
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#26 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8891 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 21:32, 02.01.2011

Ja mam tylko rozerwaną izolację. Rdzeń został cały.
  • 0

#27 _Qba_

_Qba_
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:37, 03.01.2011

ja po duzym namyśle założyłem KME u znajomego gazownika. Wszystko działa idealnie i bezproblemowo juz prawie rok. Tez jestem zdania że najważniejszy przy zakładaniu jest dobry fachowiec który zna się na tym co robi a marka i typ osprzętu gazowego może być ważną wskazówką ale nie najważniejszą


jakie masz wtryski i reduktor???

[ Dodano: 2011-01-03, 21:41 ]
ogolnie kazdy kto ma pojecie na temat obecnych instalacji lpg nie powie ze kme diego to dobry komp.
sam mam taki i perfekcyjne jego wystrojenie (wedlug korekt z ecu pb) starcza na niezbyt dlugi czas. mapy sie po prostu rozjezdzaja, korekty sa beznadziejne...
  • 0

#28 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:47, 04.01.2011

Moja hania własnie stoi u gazownika i zakłada kme ale co i jak dokładnie to nie wiem koszt ma wyniesc niby 2200 butla 48l.
  • 0

#29 tosztotomasz

tosztotomasz
  • Forumowicz
  • 812 postów
  • Skąd:LPU
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Exe
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:10, 04.01.2011

ale co i jak dokładnie to nie wiem


... i to może być Twój największy błąd. Obyś tej wiedzy nie musiał nadrabiać post factum.
  • 0

1205_honda_023_zps89ffe2c0.jpg


#30 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:37, 04.01.2011

Jak gość to zakłada na codzień to cyba wie jak dobrać. Co z tego że mi powie co jak sie nazywa jak ja nie mam pojecia. W pewnych rzeczach trzeba polegać na kimś niestety. Zawsze jest gwarancja i można jeżdzic na poprawke ma chodzić dobrze i to mnie interesuje.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq