Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

KME czy BRC


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

#31 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:59, 04.01.2011

Zawsze jest gwarancja i można jeżdzic na poprawke ma chodzić dobrze i to mnie interesuje.

Tylko co jak będziesz musiał zbyt często jeździć.
  • 0

#32 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:55, 04.01.2011

A wiec tak sterownik DIEGO3 wtryskiwacze czerwone waltec a delej to chyba bez roznicy a parownik jeszcze AH00283 VERSUS. Na razie nie czuje roznicy po 50 km.
  • 0

#33 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:34, 04.01.2011

sterownik DIEGO3 wtryskiwacze czerwone waltec a delej to chyba bez roznicy a parownik jeszcze AH00283 VERSUS

Podaj zakład,który to montuje-tak chciałem sobie poczytać opinie o nich,bo nie wierzę w to co zamontowali do 147 KM.Reduktor Versus do 200 KM (VR-L) ?.Mam nadzieję,że nie będzie kłopotów i będziesz zadowolony :ok
  • 0

#34 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:14, 04.01.2011

Jutro postaram sie zobaczyć na reduktorze co na nim dokladnie pisze mnie tez to ciekawi bo to co na homologacji nic mi nie mowi. (PHU AUTO GAZ SERWIS Troc Halina) montuje jej mąż. Giżycko. Cena 2250zł.
  • 0

#35 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 20:30, 04.01.2011

Uuuuu zestaw raczej konfliktowy, w takim przypadku polecałby założyć zwykłą instalację (nie sekwencję).
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię KulawyJohn.


#36 Borovik

Borovik
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 02:40, 06.01.2011

Jak gość to zakłada na codzień to cyba wie jak dobrać. Co z tego że mi powie co jak sie nazywa jak ja nie mam pojecia. W pewnych rzeczach trzeba polegać na kimś niestety. Zawsze jest gwarancja i można jeżdzic na poprawke ma chodzić dobrze i to mnie interesuje.

:k Eh....
  • 0

#37 donald1972

donald1972
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:3,2
  • Wersja:Sport
  • KM:258
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:0
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:53, 06.01.2011

Jedyna bezproblemowa instalacja to LR(cena 3800 niesatety) ewentualnie stag 300 wtryski matrixy i reduktor EG200(2700)
  • 0
donald

#38 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:28, 28.01.2011

Zaraz pewnie zostane pojechany :-P ale mam kilka pytań które mnie nurtuja odnośnie instalacji. Przez pierwsze 1000km zapalił mi sie 3 razy check. Byłem na regulacji i jest jakby dobrze. Pytanie moje jest nastepujące: Jaka powinna być długość wężyków od gazu? muszą być koniecznie tej samej długości? Dziś dałem ostro i się przełączyła na benzyne. Z tego co przejrzałem forum to może być wina parownika za słaby. Dysze mam 2.5 mm (sam sprwdzałem wiertłem) Ciśnienie miałem na parowniku 1.16 podniósł mi mieszankę bo mówił ze była troche za uboga. Temperature przełaczania mam 25stopni. W tygodniu zamierzam się do niego wybrać i chce wiedzieć co ma gość mi zmienić,napewno wtryski będę naciskał niech wymieni na Magic Jet na droższe nie bardzo mam teraz kase :-/ . O valtecach już sie naczytałem aż mnie głowa boli. Głównie chodzi mi o wężyki na początek. A jeszcze jedno. Jak byłem na przeglądzie był błąd wtryskiwacze otwarte. Coś takiego.
  • 0

#39 donald1972

donald1972
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:3,2
  • Wersja:Sport
  • KM:258
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:0
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:50, 28.01.2011

A ja powiem tak miałem już Lovato,KME,brc-która kradła paliwo,staga na którym jeżdziło sie dobrze ale wystarczyło ze akumukator sie rozładował i do gazownika, a to czek bo zły gaz.A tak naprawdę jedna z najlepszych instalacji bezproblemowych i bezobsługowych jest tylko LR, ma oczywiście wadę CENĘ.Jeżeli kupuje sie auto za ok. 40 tys to jednak powinno się lpg założyc dobre a nie jak nie którzy 2200 albo 2500.Pojeżdzicie koledzy trochę to zobaczycie czy nie mam racji.Fakt najmniej upierdliwa instalacja z tych tanich jest stag ale na 20tys/km byłem u gazownika z 15 razy sory ale to bubel lepiej chyba disla.A na LR na 20tys/km raz na wymiane filterka za 45zł i tyle.Kazdy zrobi jak uważa.Z czasem raczej będziecie jeżdzic do gazownika bo panie znowu czek a gazownik gdzie pan lejesz ten gaz.Pozdrawiam.Oczywiście ze dobry gazownik to podstawa.Do wspomnianego magic III według mnie to lipa bo miałem takich dwa.Problem polega na tym że jak będzie się jeżdzic czasem na V-tecu to będą wachania cisnien-no może ze teraz nowe poprawili.Prawda jest taka ze instalacja Stag kosztuje 1300zł komplet w hurcie dla gaziarza, a same wtryski LR 1000.
Dodam, że mam jeszcze drugi wynalazek samochód Skoda felicja 1,3 68km na LR II generacja(taki juz kupiłem z LR) i powiem że lepiej jeżdzi niż moja poprzednia Honda 2,0 2004r na stagu.Poprostu nic sie nie dzieje ale za to pali duzo jak na 1,3 bo 10-11 lpg w zimie no ale zona ma krótke podjazdy 3-4km do pracy.
  • 0
donald

#40 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:21, 28.01.2011

Jaka powinna być długość wężyków od gazu? muszą być koniecznie tej samej długości? Dziś dałem ostro i się przełączyła na benzyne.

Powinny być tej samej długości,a co do przełączenia na pb podczas przygazowania to kwestia regulacji na kompie.

Prawda jest taka ze instalacja Stag kosztuje 1300zł komplet w hurcie dla gaziarza, a same wtryski LR 1000.

Krzyś,a ja mam na Stagu problemy :hmmm: dasz się przejechać do odcinki na Twoim zestawie LR?
  • 0

#41 donald1972

donald1972
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:3,2
  • Wersja:Sport
  • KM:258
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:0
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:29, 28.01.2011

Andrzej nie mówię że stag jest zły ale do LR brakuje kilka lat świetlnych.Chodzi mi że zaden gazownik przewaznie jak go nie zna jak my Marka z Modlinskiej nie założy mu listwy wtryskowej taką jak ty masz czyli matrixy najlepsze do staga.A na LR mój jedzie do 7400 ob. do odcinki jak chcesz sie przekonac to spotkamy się i na Wyszków pogonisz moją hanie.
  • 0
donald

#42 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:02, 28.01.2011

Czy jest dokładna długośc tych wezyków? Czy tylko ze równe wystarczy? Wczesniej dawałem do odcinki przed i po regulacji i dopiero raz mi sie przełączyła na benzyne. Wiem że można w ustawieniach ustawić że ma przy określonych obr na PB przechodzić. Może to być to że parownik nie wyrabia? Jest za słaby i przełacza na benzyne?
  • 0

#43 xxxmariusxxx

xxxmariusxxx
  • Forumowicz
  • 558 postów
  • Skąd:Otwock
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:30, 28.01.2011

Zaraz pewnie zostane pojechany :-P ale mam kilka pytań które mnie nurtuja odnośnie instalacji. Przez pierwsze 1000km zapalił mi sie 3 razy check. Byłem na regulacji i jest jakby dobrze. Pytanie moje jest nastepujące: Jaka powinna być długość wężyków od gazu? muszą być koniecznie tej samej długości? Dziś dałem ostro i się przełączyła na benzyne. Z tego co przejrzałem forum to może być wina parownika za słaby. Dysze mam 2.5 mm (sam sprwdzałem wiertłem) Ciśnienie miałem na parowniku 1.16 podniósł mi mieszankę bo mówił ze była troche za uboga. Temperature przełaczania mam 25stopni. W tygodniu zamierzam się do niego wybrać i chce wiedzieć co ma gość mi zmienić,napewno wtryski będę naciskał niech wymieni na Magic Jet na droższe nie bardzo mam teraz kase :-/ . O valtecach już sie naczytałem aż mnie głowa boli. Głównie chodzi mi o wężyki na początek. A jeszcze jedno. Jak byłem na przeglądzie był błąd wtryskiwacze otwarte. Coś takiego.




Jednak chyba zaklad ktory zaklada Gaz ma duze znaczenie...od 4000km nic mi sie nie dzialo z Lpg, zadnych bledow, check, nic a nic, bylem tylko na regulacji po 1000Km, chyba nic nie poprawil tylko zostawil jak jest, mam Instalke KME, Wtryski ostatnio nie polecane Magic Jety, do odcinki nie krecilem ale ponad 6tys bylo pare razy. Mialem do kupienia Hanka z moich okolic nawet jest na alledrogo z LR wlasnie oto i Ona: http://otomoto.pl/ho...-C15591763.html teraz jacys komisiarze ja kupili, miala nalatane 60 tys na gazie bezdotykowo, tylko filterki wymienial i raz byl na regulacji, zakladal tam gdzie ja :) Moglem Ja wyrwac za 13200, a teraz jak jej ladnie cena wzrosla :shock:
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq