XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
f20 z1 jak to ugryźć ?
#31
Napisano 13:13, 28.12.2010
jest "nie warto" i "bardzo nie opłacalne"
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#32
Napisano 13:46, 28.12.2010
to ze ty kardas - nawet do moich modów jesteś sceptycznie nastawiony to ja wiem ale ja chce udowodnic ze nie konicznie jednym modem musi byc wsadzenie H22 i ze da się inna metoda zdobyc troche Nm i KM.
Choć w moim wypadku zadecyodwała o takim obraniu drogi zdrowa podstawa w postaci silnika ktoremu nie dolega absolutnie nic......szkoda mi po prostu było polowac na H22 ktory zapewne przed wsadzeniem by mieć pewność na czym stoje trzeba by wyremontowac
wole tak jak jest teraz....a naprawde możliwości jest wiele
www.mkmlawyers.pl
#33
Napisano 14:34, 28.12.2010
dlatego że mi byłoby szkoda kasy, ale wiadomo, punkt widzenia zależy od punktu siedzenia
raczej pytanie co chcemy osiągnąć
moc i bezawaryjność, to podstawowe dla 99% userów na tym forum, którzy myślą o tjunigu
i żeby nie przekroczyć 30-50% wartości pojazdu
dobra, bo znowu robię oftop w czyimś temacie
pozdro
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#34
Napisano 17:19, 28.12.2010
Dlatego śledzę twój temat z autem i kibicuję jak największych przyrostówja chce udowodnic ze nie konicznie jednym modem musi byc wsadzenie H22 i ze da się inna metoda zdobyc troche Nm i KM.
#35
Napisano 17:32, 28.12.2010
www.mkmlawyers.pl
#36
Napisano 17:42, 28.12.2010
#37
Napisano 18:17, 28.12.2010
www.mkmlawyers.pl
#38
Napisano 23:45, 28.12.2010
też mam podobny zamiarja chce udowodnic ze nie konicznie jednym modem musi byc wsadzenie H22 i ze da się inna metoda zdobyc troche Nm i KM.
chociaż kolega z pracy spytał mnie dziś po co mi stożek, skoro nie mam żadnego spojlera
szarak ---> http://www.accordklu...-odsłona-druga/
#39
Napisano 23:59, 28.12.2010
www.mkmlawyers.pl
#40
Napisano 10:54, 29.12.2010
#41
Napisano 21:54, 29.12.2010
paliwo drogie, na czymś trzeba jeździć po mieście, a w trasie przełączam na benzynęmając auto zasilane czym innym niż producent przewidzia
szarak ---> http://www.accordklu...-odsłona-druga/
#42
Napisano 16:19, 31.12.2010
Ja niestety bym był bardziej brutalny.Zapytałbym po co ci stożek i takie same zamiary jak Zigi, mając auto zasilane czym innym niż producent przewidział ?
A to brzmi jak kolejna prowokacja ze LPG to zlo i tyle, ludzie montuja takie zasilanie do WRX, EVO i innych sprzetow o sporej mocy. MOdyfikacje nic do tego nie maja grunt zeby instalacja byla do nich dopasowana i dobrze wyregulowana. Tyle w temacie
#43
Napisano 02:18, 09.01.2011
może i coś w tym jest, po resecie kompa i zmianie map paliwowych gazu pod stożek jest widoczna poprawa. na tyle widoczne że dziś zawstydziłem pana z e46 .MOdyfikacje nic do tego nie maja grunt zeby instalacja byla do nich dopasowana i dobrze wyregulowana
[ Dodano: 2011-01-09, 15:24 ]
teraz najważniejszy zawias, usztywnienie i hamulce. O silniku chyba już wszystko powiedziane. Dzięki za pomoc. temat do zamknięcia
szarak ---> http://www.accordklu...-odsłona-druga/
#44 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:24, 15.01.2011
Myślałem o głowicy z f22z z vtec , myślicie że ma to jakiś sens ? jeśli nie to jaką ? pozdrawiam .
#45
Napisano 08:34, 15.01.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych