Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

f20 z1 jak to ugryźć ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
62 odpowiedzi w tym temacie

#31 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:13, 28.12.2010

Zigi, x3 jak najbardziej, tylko te obliczenia mają wspólny mianownik jeśli w liczniku jest F, to tym mianownikiem
jest "nie warto" i "bardzo nie opłacalne"
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#32 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:46, 28.12.2010

nie powiem ze nie warto bo to wszystko kwestia kasy....nawet do acco F serii sa w USA Turbo kity za cene powiedzmy 3000 USD wiec to nie jest tak ze sie nie da i nie warto.....raczej pytanie co chcemy osiągnąć :)


to ze ty kardas - nawet do moich modów jesteś sceptycznie nastawiony to ja wiem :) ale ja chce udowodnic ze nie konicznie jednym modem musi byc wsadzenie H22 i ze da się inna metoda zdobyc troche Nm i KM.

Choć w moim wypadku zadecyodwała o takim obraniu drogi zdrowa podstawa w postaci silnika ktoremu nie dolega absolutnie nic......szkoda mi po prostu było polowac na H22 ktory zapewne przed wsadzeniem by mieć pewność na czym stoje trzeba by wyremontowac

wole tak jak jest teraz....a naprawde możliwości jest wiele :)
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#33 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:34, 28.12.2010

Twoje mody mi się podobają, a że sceptycznie czasem coś tam bąknę to tylko
dlatego że mi byłoby szkoda kasy, ale wiadomo, punkt widzenia zależy od punktu siedzenia :mrgreen:

raczej pytanie co chcemy osiągnąć :)


moc i bezawaryjność, to podstawowe dla 99% userów na tym forum, którzy myślą o tjunigu
i żeby nie przekroczyć 30-50% wartości pojazdu

dobra, bo znowu robię oftop w czyimś temacie :om:

pozdro
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#34 atom

atom
  • Forumowicz
  • 205 postów
  • Skąd:wybrzeże
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:19, 28.12.2010

ja chce udowodnic ze nie konicznie jednym modem musi byc wsadzenie H22 i ze da się inna metoda zdobyc troche Nm i KM.

Dlatego śledzę twój temat z autem i kibicuję jak największych przyrostów :-)
  • 0

#35 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:32, 28.12.2010

kolektor jest przotowany pod montaż, ale doszedłem do wniosku ze skoro po montażu ma sie obdyc strojenie na hamowni - to po pierwsze zdałoby sie miec juz letnie kapcie, a skoro ma sie odbyc korekta na ulicy to przydałoby sie by nie było już sniegu :0 wiec czekam na roztopy i biorę sie do roboty :) a w miedzy czasie nosi mnie na mniejsze mody :)
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#36 atom

atom
  • Forumowicz
  • 205 postów
  • Skąd:wybrzeże
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:42, 28.12.2010

Czyli kosmetyczne ?
  • 0

#37 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:17, 28.12.2010

zabieram sie po mału do flokowania elementów wnetrza, meczą mnie rozpórki i chodzą po głowie przewody hamulcowe HEL :) - tylko usiłuje to jakoś rozplanowac by zrobić to z głowa i we włąściwej kolejności
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#38 KamilM

KamilM
  • Forumowicz
  • 511 postów
  • Skąd:Wieś Radom
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 23:45, 28.12.2010

ja chce udowodnic ze nie konicznie jednym modem musi byc wsadzenie H22 i ze da się inna metoda zdobyc troche Nm i KM.

też mam podobny zamiar
chociaż kolega z pracy spytał mnie dziś po co mi stożek, skoro nie mam żadnego spojlera :k
  • 0

#39 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 23:59, 28.12.2010

haha dobre :)
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#40 atom

atom
  • Forumowicz
  • 205 postów
  • Skąd:wybrzeże
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:54, 29.12.2010

Ja niestety bym był bardziej brutalny.Zapytałbym po co ci stożek i takie same zamiary jak Zigi, mając auto zasilane czym innym niż producent przewidział ?
  • 0

#41 KamilM

KamilM
  • Forumowicz
  • 511 postów
  • Skąd:Wieś Radom
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 21:54, 29.12.2010

mając auto zasilane czym innym niż producent przewidzia

paliwo drogie, na czymś trzeba jeździć po mieście, a w trasie przełączam na benzynę
  • 0

#42 logicsys

logicsys

    CNC Majsta

  • Forumowicz
  • 542 postów
  • Skąd:Lyngdal Norway
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GIT
  • KM:125
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:19, 31.12.2010

Ja niestety bym był bardziej brutalny.Zapytałbym po co ci stożek i takie same zamiary jak Zigi, mając auto zasilane czym innym niż producent przewidział ?


A to brzmi jak kolejna prowokacja ze LPG to zlo i tyle, ludzie montuja takie zasilanie do WRX, EVO i innych sprzetow o sporej mocy. MOdyfikacje nic do tego nie maja grunt zeby instalacja byla do nich dopasowana i dobrze wyregulowana. Tyle w temacie
  • 0

Hunda poszla w świat z SUburburu za Pan brat

8il5.jpg


#43 KamilM

KamilM
  • Forumowicz
  • 511 postów
  • Skąd:Wieś Radom
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 02:18, 09.01.2011

MOdyfikacje nic do tego nie maja grunt zeby instalacja byla do nich dopasowana i dobrze wyregulowana

może i coś w tym jest, po resecie kompa i zmianie map paliwowych gazu pod stożek jest widoczna poprawa. na tyle widoczne że dziś zawstydziłem pana z e46 8-) .

[ Dodano: 2011-01-09, 15:24 ]
teraz najważniejszy zawias, usztywnienie i hamulce. O silniku chyba już wszystko powiedziane. Dzięki za pomoc. temat do zamknięcia
  • 0

#44 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 08:24, 15.01.2011

Witam panów. Pisał jeden kolega o zmiany głowicy . Jaką głowice Macie na myśli ? planuje podnieść osiągi mojego f18 , jest w świetnej kondycji w tej chwili także myslę że warto . MAX mogę wydać to koło 3k zł .

Myślałem o głowicy z f22z z vtec , myślicie że ma to jakiś sens ? jeśli nie to jaką ? pozdrawiam .
  • 0

#45 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 08:34, 15.01.2011

nici_EZG, za 3k to nie wiele ugrasz. Możesz spróbować jakiś dobry wydech (cały, od kolektora do końca) plus dobry dolot. Ugrasz troszkę lepszą charakterystykę...potem pojedź na strojenie - i pewnie przybędzie kilka KM i Nm... Ale w głowicę ja bym się nie bawił jak masz tylko tyle kasy - nie wiem czy ta akurat podejdzie, poza tym to niesie ze sobą konieczność kombinowania...a jak masz tak ograniczony budżet - nie wiadomo czy się zmieścisz i czy to coś da, i czy w ogóle się da ;-)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq