XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
f20 z1 jak to ugryźć ?
#1
Napisano 16:15, 25.12.2010
szarak ---> http://www.accordklu...-odsłona-druga/
#2
Napisano 16:39, 25.12.2010
Jak jest zdrowy - to pomyśl nad całym wydechem + dobrym układem dolotowym....następnie jedź na strojenie...to może kilka, kilkanaście kuni przybędzie...a na pewno zmieni się charakterystyka silnika i będzie to odczuwalne...
Samym stożkiem + tłumikiem to ty kolego nic nie osiągniesz poza rykiem
#3
Napisano 16:40, 25.12.2010
#4
Napisano 16:42, 25.12.2010
Co do stożka -- masz zamiar kupować rurę? Lepiej zostawić stock'ową rurę, a zamiast zwykłego filtra zastosować np. K&N oraz wywalić rezonator z dolotu -- na pewno sprawdzi się o wiele lepiej, bo nie będzie to rura aluminiowa, która się nagrzewa i ociepla powietrze
Wróciłem... drżyjcie
#5
Napisano 16:59, 25.12.2010
trochę zajęło sprzątanie po poprzednim właścicielu i chciałbym iść trochę dalej. Na strojenie wybieram się do tecnogaragezacznij od sprawdzenia czy masz zdrowy silnik
właśnie tego chce uniknąć i zrobić coś z głowąSamym stożkiem + tłumikiem to ty kolego nic nie osiągniesz poza rykiem
narazie jest w miejscu serii razem z gumową rurąCo do stożka -- masz zamiar kupować rurę? Lepiej zostawić stock'ową rurę
atom poszukam jeszcze
szarak ---> http://www.accordklu...-odsłona-druga/
#6
Napisano 17:14, 25.12.2010
Co możesz zrobić:
-usunąć katalizator (przy takim wieku auta, może już być zużyty i przytyka wydech)
-wymiana świec, przewodów i przegląd aparatu zapłonowego (na swoim przykładzie wiem, że silnik odzyskuje elastyczność w dolnym zakresie obrotów)
-używanie lepszych olei, porządny syntetyk 5W30
-przelotowy wydech + zmiana dolotu - kosztowna i mało dająca modyfikacja. Zyskasz 3-5KM (górny zakres obrotów), stracisz trochę momentu obrotowego (dolny zakres obrotów). Na pewno zmienisz charakterystykę.
Do zobaczenia na trasie.
#7
Napisano 17:18, 25.12.2010
#8
Napisano 17:21, 25.12.2010
W f-serii nie opłaca się dłubać
Zależy w której F-serii
#9
Napisano 17:34, 25.12.2010
Nie koni a procent.Znam kilka przypadków gdzie po tych modach przybywało ponad 10 koni od serii.Jeden kumpel dawal tu nawet wykresy z hamowni.Ze 131 koni zrobiło mu się 144.Sam mam odetkany wydech i zrobiony dolot ( ale nie CAI ) i jeśli przybyłoby mi 5 koni to nie odczułbym tego nawet.Drugi kumpel ma tylko dolot a wypluło mu 138.przelotowy wydech + zmiana dolotu - kosztowna i mało dająca modyfikacja. Zyskasz 3-5KM
Pewnie każdy przypadek jest inny.Jednemu przybędzie kilka koni drugiemu natura odbierze....
#10
Napisano 17:45, 25.12.2010
Pewnie każdy przypadek jest inny.Jednemu przybędzie kilka koni drugiemu natura odbierze....
to przede wszystkim - zależy to przecież od wielu innych czynników...silnik silnikowi nie równy. Ale przede wszystkim - nie chodzi o wzrost koni czy niutów jako liczb Panowie - to jest dobre do chwalenia się. Tu bardziej chodzi o charakterystykę przebiegu. I tak CAI na pewno da więcej z dołu...SRI da więcej u góry...wywalenie rezonatora da lepszy dźwięk ale pogorszy dół itp itd.
Grunt to po przeprowadzeniu szeregu takich modów: wydech kompletny, porządny układ dolotowy itp - jechać to wystroić. Wtedy można się spodziewać faktycznego polepszenia parametrów.
#11
Napisano 18:38, 25.12.2010
aby zawstydzić panów w niemieckich turbo bunkrach (nie żeby kogoś obrażać)Ale przede wszystkim - nie chodzi o wzrost koni czy niutów jako liczb Panowie - to jest dobre do chwalenia się.
polepszyć serie narazie w dolnym zakresie obrotów , a później się zobaczy. Teraz muszę jeszcze odłożyć na tylne nadkola . Pozatym wiem że zwiększenie mocy pociąga za sobą wymianę zawieszenia na mocniejsze i usztywnienie budy.
to by oznaczało iść na łatwiznę auto zostanie ze mną do końca więc pewnie pod koniec roku zamierzam wydłubać max (być może plus turbo)Kolego, turbo albo swap silnika
szarak ---> http://www.accordklu...-odsłona-druga/
#12
Napisano 18:53, 25.12.2010
Pozatym wiem że zwiększenie mocy pociąga za sobą wymianę zawieszenia na mocniejsze i usztywnienie budy.
to proponuję zacząć od tego jako pierwszy etap zabawy w tunning bezpieczeństwo przede wszystkim....nieważne jakie mody zrobisz w przyszłości...turbo...swap - nieistotne. Inwestycja w lepsze hamulce etc - to najbardziej opłacalna inwestycja.
#13
Napisano 20:48, 25.12.2010
to proponuję zacząć od tego jako pierwszy etap zabawy w tunning bezpieczeństwo przede wszystkim....nieważne jakie mody zrobisz w przyszłości...turbo...swap - nieistotne. Inwestycja w lepsze hamulce etc - to najbardziej opłacalna inwestycja.
Ooo ten pan dobrze mówi.
Będą jeszcze z ciebie ludzie. Skoro auto ma służyć do zabawy i dłubania, to chętnie się przyjrzę efektom.polepszyć serie narazie w dolnym zakresie obrotów , a później się zobaczy.
Do zobaczenia na trasie.
#14
Napisano 20:56, 25.12.2010
jakoby auto nie jest wyposażone w ABS zapewne pójdą wydajniejsze hamulcebezpieczeństwo przede wszystkim....
i uniknąć złego tuningu typu full spojler itp pakiety stylistyczne ....auto ma służyć do zabawy i dłubania
szarak ---> http://www.accordklu...-odsłona-druga/
#15
Napisano 22:08, 25.12.2010
Bo najprostszy strzał mocy to H22A i wszystko jasne.
O wiele bardziej kosztowna bedzie rzeźba w tym silniku co masz ale nie wykluczone że metodą prób i błędów też da się coś tam ulepić z tym że jakbyś nie robił to i tak bez turbo nie dogonisz mocą H22A, za to z turbo mając nawet mniejszą moc ale więcej Nm możesz brać się za łojenie Prelud VTI czy ATR-ów czy CTR-ów a to tylko dlatego że jak ktoś kiedyś mądry powiedział:" Moc to prędkość a Nm to przyspieszenie" a w V-Teckach szał masz na V-TECku czyli dośc wysoko na obrotomierzu. W turbo masz znowu ładownie dużo niżej dlatego też moment masz od dość niskich obrotów. Dla przykładu ATR ma 212 KM ale ąz przy 7200rpm i 216Nm przy 6400rpm czyli bardzo wysoko. Co za tym idzie trzeba cisnąć auto do końca na każdym biegu żeby mieć efekt. Dla porównania Volvo V40 W wersji T4 ma 200KM przy 5500 rpm i 300Nm w zakresie od 2500 do 4000rpm czyli jak tylko turbina zaczyna ładować to jest odlot a ten odlot zaczyna się duzo wcześniej niż załączanie się V-TECka a więc łojenie ATR-a to norma. Nawet takim E46 z silnikiem M47N który ma 150 KM przy 4300 rm i aż 300Nm już od około 1750 rpm można na krótkim odcinku brać się z ATR-em. Ale to tylko takie moje gdybanie a Ty pomyśl co chcesz osiągnąć przez modzenie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych