XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#91
Napisano 14:59, 27.12.2010
szczerze? to albo bym sam sprowadzal z japoni albo kupil cos od normalnego pewnego dystrybutora, nie wierze w firmy kogucik ktore sprzedaja cos dobrego po super okazyjnych cenach.
#92
Napisano 15:03, 27.12.2010
bo tam jest opona 235/45R18
Rozumiem, że jest to odpowiedź na pytanie "Nie stosować dla wersji z 18" kołami w standardowym wyposażeniu. WVTA homologacja "
Ale jak kupujesz same felgi to możesz taką gumę zapodać a przy samej feldze to także piszą.
W komplety ładują 225/45/18.
kuzek, może to powietrze w tych oponach tak drogie.
felga 1.100 x 4, dobra opona 900 x 4 to daje 8,000 za komplet. Za co te 3.000 moja nie wiedzieć.
I nie ma tu argumentu, że to oryginał Hondy bo sama felga takim też jest. Chyba, że to pomyłka na ich stronach - mówię o cenach samych felg. Ale wątpię (widziałem fele u dealera w cenie 800 za sztukę 18-tek - na Ordona). A zobaczcie w akcesoriach Audio, są dwie mobilne nawigacje. Jedna za 1.700 druga grubo ponad 4.000 (optycznie to samo). Niezły burd... tam mają.
#93
Napisano 15:12, 27.12.2010
#94
Napisano 15:13, 27.12.2010
co do ceny za komplet to nie doliczyles najwazniejszego:) przeciez komplet zawiera oryginalne srubki i jest ich az 20szt:P do tego cale 4 wentyli oczywiscie wszystko z najlepszyc materialow no i co najwazniejsze opona jest naciagana na felge na unikalnej hondowskiej maszynce przez co opona sie wolniej zuzywa, nie starzeje prawie wcale i co najwazniejsze nigdy sie nie brudzi*
* wszystko napisane powyzej sprawdza sie tylko w warunkach salonowych, kiedy samochod co najwyzej jest przetaczany z miejsca na miejsce w celu umozliwienia wyjazdu innemu pojazdowi:)
#95
Napisano 15:28, 27.12.2010
Dopiszę jeszcze bo zamierzałem o tym wspomnieć wcześniej. Firma, jakość i cena to ważne cechy. Ale szef firmy z którą współpracuję jeździł do niedawna Oplem Vectrą 3 litry czy jakoś tak (wiecie, dwie rury 5 sek do setki). Założył sobie 19'' felaski za które płacił 3800 za sztukę. Nie wspomnę, że dwa razy do roku kupował butki (zawsze na sezon nowe) za które firma płaciła po 10 koła dwa razy w roku. Musiały być z półki Premium, świeży trend i najnowocześniejsza mieszanka. Mam Wam pokazać rachunki - kilka razy w roku prostowanie było obowiązkowe. A standard kół miał taki, że w zeszłym roku z Brukseli wracał na lawecie bo nie mogli mu opony od ręki kupić jak swoją uszkodził.
Morał oczywiście taki, że nie jest najważniejsze jak dużo za koła zapłacisz, ale jak bardzo te koła szanujesz.
Nie wiem jak kuzek, który również deklaruje chęć zakupu kompletu na lato, ale ja podchodzę do tematu lekko-chłodno. W końcu to tylko kółka. Na 100% żadne używki, nowa felga góra do 700 za sztukę, już widzę taką możliwość. Do tego kapcie też nie za drogie bo wolę po dwóch sezonach pyknąć nowe niż bujać się na drogich sezonów cztery bo szkoda się takich butów za taką kasę pozbyć (w roku przejeżdżam góra 20 tys.km).
Co do felg i ich ceny - tego również nie kupuję do końca życia. Po 2-3 sezonach można to zmienić bo i tak się opatrzą.
Nie naginam również w drugą stronę. Nie zatrzymuję wzroku na nowych za 300PLN bo i takie też widziałem.
Biorę też pod uwagę, że kola nie są ubezpieczone (jak coś to płacą polisę bez względu na jakich kołach). Mogę je doubezpieczyć jako wyposażenie dodatkowe za 10% wartości rocznie bez zniżek ale czy warto?
Ciągnę dalej. Weźmy się za ET. Na początku wątku jabłuszko podał ET=55. To coś nie tak. Wylukałem kalkulator
http://www.felgi.pl/...ulator_et.htmlx
i wynika z niego, że przy 7,5j ET powinno być 50. Rozstaw kół zwiększy się o 2x13mm czyli dopuszczalne 2%. Niestety do wewnątrz także pójdzie felga o 13mm i czy będzie na to miejsce. Bo jak ustawię do wewnątrz 0 to ET musi być 37 ale na zewnątrz idzie już 26mm czyli rozstaw zwiększa się o 5,2 cm. To za dużo wydaje mi się. Fabryczny rozstaw to 1590mm, czyli maksymalnie można o 16mm zwiększyć na stronę.
Co Wy na to. Jakie ET macie przy 17x7.5 bo zakładając, że nabędę 18x7,5 to ET powinienem mieć takie jak przy oryginalnych 17-kach.
#96
Napisano 21:05, 28.12.2010
wahaczoszuracz accord CW 3
#97
Napisano 21:10, 28.12.2010
#98
Napisano 10:30, 29.12.2010
http://www.tomason.d...nie-pojazdu.php
posiciagaj kilka pdf poczytaj i bedziesz wiedzial czego szukac i jak to wyglada na aucie.
#99
Napisano 11:18, 29.12.2010
Druga sprawa to szerokość. Najchętniej 7,5J. Ostatecznie 8J. Szersze to już według mnie przegięcie bo wyjdzie koło poza błotnik. Dlatego dopytuję jakie ET na 17'' w oryginale jest - ale tak na 100% a nie w stylu wydaje mi się.
#100
Napisano 11:28, 29.12.2010
co do et to ja mam np. na zime takie felgi
advanti 17' i nic nie wystaje i sa wytrzymale
7x17' ET40
ktore chce wlasnie zamienic na 18'
#101
Napisano 11:29, 29.12.2010
[ Dodano: 2010-12-29, 11:32 ]
http://img03.allegro...97/1384249718_3
#102
Napisano 12:16, 29.12.2010
Jakie ET ma oryginalna felga 17x7,5J. To będzie baza wyjściowa.
blackfly dał ładne foto ale także nie wiem, czy to oryginał (z tyłu trudno poznać).
#103
Napisano 12:19, 29.12.2010
#104
Napisano 12:36, 29.12.2010
Masz może zdjęcie swojego z boku. Jakie na tych 18-kach masz butki?
Więc jeśli przy 7,5 jest ET 55 to przy 8-miu powinienem dać chyba 50 aby nie zbliżać felgi do środka.
Jeżeli wewnętrzna krawędź obu felg będzie w tej samej płaszczyźnie to przy ósemce zwiększy mi się rozstaw kół o 2x13mm.
Dobrze piszę?
#105
Napisano 12:43, 29.12.2010
posumowujac ja na Twoim miejscu szukalbym felgi 18x8J ET45 i opnki 225/45R18.
ja u mnie mam opony 225/40R18 michelin pilot sport jak nie bedizesz teraz kupowal to za jakis czas jak pomaluje moje kola to zaloze na nie GY F1 225/40R18 ale podejrzewam ze beda nieco szersze niz te micheliny.
zdjecia na moich 18 sa w podpisie strona 6 i 7.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych