Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Modyfikacje silnika Hondy - Informacje


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
32 odpowiedzi w tym temacie

#16 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:28, 21.01.2009

Prawda ojj prawda :))
postanowiłem ze robie kompletny wydech, zmienie dolot i może kupie to lekkie koło zamachowe :) pojade na hamownie i zobacze ile to da :)


Najpierw to jedź na hamownię i zobacz jak seria trzyma moc.
Przy okazji wrzuć wynik tu na forum bo jestem ciekaw.

A co do modyfikacji, tak jak mówią chłopaki, w pytę kasy i roboty. Najgorsze że
nie odczujesz tego specjalnie,
nawet jak na hamowni wyjdzie że jest +7-10KM. Ale skoro masz kasę to rób co chcesz.

Choć na moje powinieneś zrobić tak, jeśli nie chcesz pozbywać sie accorda.
Czyszczenie przepustnicy i egr. Bo z wypowiedzi
chłopaków na forum wynika że autko trochę ożywa. Może Twoje dostanie większego
kopa, bo np ma bardziej zasyfiony niż mieli chłopaki.

Do tego umyj furkę, wymień filtry i płyny i bedzie napewno lepiej. Kasa zostanie w kieszeni
, a po ulicach będzie jeździł ładny i szybki accord.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#17 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:00, 21.01.2009

Chciałbym jechać na hamownie też przed modyfikacjami ale w Łodzi biorą 150 zł ;/ może znajde zakład gdzie sprawdza to za 100;/ co do czyszczenia przepustnicy to szczerze troche sie boje zrobić to samemu bo czytałem na forum że niektórzy maja problemy po tym zabiegu;/

#18 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 14:06, 21.01.2009

co do czyszczenia przepustnicy to szczerze troche sie boje zrobić to samemu bo czytałem na forum że niektórzy maja problemy po tym zabiegu;/


A kto pisał że mial probelmy po czyszczeniu przepustnicy? Bo ja jakoś sobie nie przypominam. Masz na forum manuala jak to zrobić, żaden problem.
Ja pisałem że miałem problemy bo dziwnie zapalał, ale już wyjaśniłem że po 2 miechach okazało się że winny był kluczyk, który tracił kod do immobilizera.

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#19 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:03, 21.01.2009

Chciałbym jechać na hamownie też przed modyfikacjami ale w Łodzi biorą 150 zł ;/ może znajde zakład gdzie sprawdza to za 100;/ co do czyszczenia przepustnicy to szczerze troche sie boje zrobić to samemu bo czytałem na forum że niektórzy maja problemy po tym zabiegu;/


Weź proszę odłącz neostradę.

Nie obraź się, ale szkoda Ci 150pln na shamowanie auta, a chcesz sie brać za modyfikacje
silnika?? :k

Czyszczenie przepustnicy masz w bardzo dobrym manualu napisanym przez Seth,
przy tych modyfikacjach o ktorych mówiłeś to wydaje się być dziecinnie proste, a Ty
boisz się to robić prosty zabieg? :k

Może i niektórzy maja problemy po czyszczeniu, jak nie wyregulują na nowo wolnych.
Wtedy moze byc falowanie itp.


Więc tak jak mówię, nie obraź się, ale wydajesz mi się młodym napaleńcem ze średnią wiedzą na temat tuningu.
Poczytaj, poczytaj i poczytaj. To naprawdę zaowocuje w przyszłości. Bo tak to trochę
gadanie o gdybaniu.

Kłaniam sie :B
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#20 Grzehu

Grzehu
  • Forumowicz
  • 80 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:10, 21.01.2009

po poierwsze koledzy jest kryzys i rady typy "sprzedaj accorda i kup.... " troche teraz mijają sie z celem, ponieważ jak wiadomo nie jest łatwo sprzedać auto, zreszta zapytajcie Tomiego on sprzedaje swojego od listopada i ma stan igła !!
A sprzedać za grosze i potem szukać na nowo jakiegos ITR'a to jest żmudne zajęcie.
Więc pozotaje nam troche podłubac w naszych seriach F
Temat ciekawy ale ja szczerze to sie zastanawiam na swapem na H22 od prelki. U nas te silniki sa dość tanie napewno duuuużo tansze od silników ATR. Wiec kolego jesli swap to nie na B18 od civa tylko lepiej H22 od prelki. Wieksza pojemnosci = wiekszy moment obrotowy a dla twoich 1300kg ma to kolosane znaczenie. Moc 185KM na dzien dobry myśle ze wprawi cie w osłupienie w porownaniu z tym co ma masz teraz. Ja albo kupie inne auto ale napewno bedzie to albo ATR albo jakis V6 silnik, albo zrobie swapa na H22 pomaluje accorda na białą perłe i obniżne, czyli jednym słowem ożenie sie z nim... ale bedzie to pewnie jedyny egzempalaż w Polsce co mnie też kusi. Narazie napewno kupie dolot ale nie dla mocy bo tego bym nie oczekiwał od zmiany dolotu a dla wrażeń słuchowych ktore sa bajczne co może potwierdzic kolega Blade i Łukasz :mrgreen:
Tak, że reasumując jak chcesz spore przyrosty mocy to sprzedawaj F serie i kupuj H22 :-D jesli chcesz sie pobawic i zadowoli cie przyrost do 10KM to kombinuj z dolotem i wydechem ale tylko dedykowanym moim zdaniem bo tylko taki da ci jakąś gwarancje tego ze nie ubędzie ci KM a może MOŻE coś zyskasz. Tak jak Blade pisał ten silnik jest mało rozwijalny ale wszytko da sie zrobić i sa na świece ludzie ktorzy osiągali z tych silników spore moce bo wszedzie sa rezerwy :-D
Turbo fajna sprawa, ładnie gwiżdze a silnik dostaje nagle kopa jak tak lubie :mrgreen: ale tutaj znowu taniej i lepiej wyjdzie swap na H22
Więc reasumując zobacz sobie na allegro po ile jest H22 dodaj na przekładke tego 400zł (tyle u mnie biora) i ciesz sie 185KM :mrgreen:

#21 tomi

tomi
  • Forumowicz
  • 1262 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:34, 21.01.2009

Soty ze nie w temacie :-P ale male sprostowanie

zreszta zapytajcie Tomiego on sprzedaje swojego od listopada i ma stan igła

teraz nie ma sezonu na auta... jak do grudnia nie sprzedaz to juz nie masz co liczyc ze do marca sprzedaz... chyba ze za grosze
W listopadzie mialem kilka telefonow, i dwoch klientow, pierwszy powiedzial ze auto bierze, wowczas trafil sie drugi, wiec skontaktowalem sie z pierwszym ktory napisal "w poniedzialek jade po kase" - i niespodziewanie kupil inne auto. I zostalem na lodzie. Wystawilem jeszcze w grudniu ale cisza... i tak sobie poczekam do wiosny bo narazie nie ma sensu wystawiac- szkoda kasy. Niestety rocznikowo sporo stracilem i do dzis sobie w brode pluje za zaufanie.

#22 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:40, 21.01.2009

Ja też próbuję sprzedać od miesiąca i miałem 2 telefony, jednego oglądającego a poza tym...cisza. Tak źle to jeszcze nie było a sprzedawałem już wcześniej 2 samochody. Pozostaje czekać, przecież nie można obniżać ceny w nieskończoność ;-D

#23 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:57, 21.01.2009

Grzehu , ale robiąc przekładke to też pewnie trzeba przełożyć skrzynie i całą elektronike...
te 400zł to cena za przełożenie samego silnika czy osprzętu też ?

#24 Grzehu

Grzehu
  • Forumowicz
  • 80 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:10, 21.01.2009

Swap to przełożenie silnika, skrzyni, sprzęgła elektroniki... przynajmniej ja o tym myślałem. Chociaz nawiasem mowiąc podobno nasza skrzynia podejdzie H22 gdzies mi sie tak o uszy obiło.
Pisząc 400zł miałem na myśli, że jest to kosz u mnie w moim mieście po znajomości, a czy w tej cenie jest przełożnie skrzyni ? czy sprzegła itd ? nie wiem pewnie jest bo pytałem kolego o swapa a to nie tylko silnik wiec wiedział co mowi :mrgreen: a zreszta niech ta cena wzrośnie do 600zł bo wiecej napewno nie, to i tak niewielka różnica, sztuka dostac dobry silnik i osprzęt :-D

#25 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 23:31, 23.01.2009

po poierwsze koledzy jest kryzys i rady typy "sprzedaj accorda i kup.... " troche teraz mijają sie z celem, ponieważ jak wiadomo nie jest łatwo sprzedać auto, zreszta zapytajcie Tomiego on sprzedaje swojego od listopada i ma stan igła


Skończcie z tym kryzysem, media to nakręcają a Wy przynajmniej przestańcie. Jak wiadomo wszystko zaczęło się w USA w bankach i kredytach na nieruchomości, a jak wiadomo z ekonomi cały rynek finansowy to taka sinusoida - czyli kilka lat na wzrost a potem znowu klika lat spadek itd. A u nas nic się narazie nie dzieje, wszyscy pracujemy jak pracowaliśmy, paliwo poszło w dół a ceny używanych samochodów się nie zmieniły. Teraz duże koncerny samochodowe planują zwolnienia co w przyszłości odbije się na cenie aut nowych i automatycznie używanych ale to jeszcze trochę czasu.

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#26 Blade

Blade
  • Forumowicz
  • 590 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:03, 25.01.2009

Moim zdaniej nie ma co liczyc na koszt przekladki 400-600zł - no chyba ze ktos to robi w ramach wolontariatu. 400zł to jest wymiana sprzegła => zdjęcie półosi, odkrecenie skrzyni wymiania i przykrecenie. A przy silniku to jest w chu* roboty... nie wspomne o ew. dorabianiu mocowań...

#27 Grzehu

Grzehu
  • Forumowicz
  • 80 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:15, 26.01.2009

Blade u mnie naprawde tyle kosztuje, w wielu warsztatach sie pytalem ile kosztuje przełożenie silnika to mowili od 500-600zl ja też zawsze sie dziwiłem ze to tak tanio, jak na taką robote.

#28 badyl

badyl
  • Forumowicz
  • 53 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:52, 31.01.2009

moze tyle ale za taki sam silnik a nie wmontowanie innego :idea:

#29 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:33, 19.02.2009

wiem , że jestem młody i napewno mam najmniejsze doświadczenie z was, ale moim zdaniem planowanie głowicy ( miałem w poprzednim aucie ), odchudzanie koła zamachowego, zmiana świec itp. rzeczy dużo niedają, a wręcz skracają żywotność silnika, np. koło zmachowe bardzo i nadodatek dragania nadwozia na biegu jałowym, proponuje chip :) ewentulanie jakies turbo garetta+ intercooler+komputer sterujący, najlepiej odwiedz stronke spoona- podobno najlepsze części do hondy. spoon
a jeżeli chcesz podwyższać osiągi musisz liczyć sie raczej z duuużymi kosztami :) pozdrawiam

#30 Blade

Blade
  • Forumowicz
  • 590 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:24, 20.02.2009

ale nie zrobisz tego na seryjnej F-serii. Nawet nie wiem czy sa do tego jakieś kute korbowody czy tłoki. Dobra baza do modyfikacji to H, B lub K-seria




IPB Skin By Virteq