XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Modyfikacje silnika Hondy - Informacje
#31
Napisano 12:23, 20.02.2009
najtańsza jeśli chodzi o zakup silnika.
A takie 4g z d16z6+ już niezle zapitala.
Niestety d16xx do accorda to raczej za słabe na swap.
Jest jeszcze jeden silnik F serii warty uwagi. F22Ax.
Poza tym, jeśli już jesteśmy tacy "znawcy", to wypadałoby wiedzieć, że
te wszystkie ohy i ahy i spuszczanie się nad H22XX to wynik tego że jest to
najprostszy i najtańszy spsób na uzyskanie okolic 220-230KM bez większych problemów.
Wyjście ponad to staje się naprawdę drogie i trudne.
(Blade czekamy na wyniki tych +30PS i opis).
Tu przykład F22A1 non-VTEC w accordzie.
klik
H22 się częściej swapuje, ale uturbić go już nie tak łatwo.
Z tego co wiem w PL są 3.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#32
Napisano 14:18, 20.02.2009
Później jest H i B seria.
D i F seria to juz raczej zwyczajne silniki które można delikatnie dłubać... chociaz D-seria jest tutaj lepsza lecz zastosowanie silnika 1.6L w cięzkim Accordzie to moim zdaniem słaby pomysł...
Nowy projekt: Audi A8/S8 <-- Click
#33
Napisano 19:48, 20.02.2009
Prawdziwa górna półka to K-seria i F-seria w wersji F20C1 i F22C1
Później jest H i B seria.
D i F seria to juz raczej zwyczajne silniki które można delikatnie dłubać... chociaz D-seria jest tutaj lepsza lecz zastosowanie silnika 1.6L w cięzkim Accordzie to moim zdaniem słaby pomysł...
Czy ten silnik F20A1 który tu (<-kliknij tu)
przytoczyłem jest "lekko dłubnięty"? Nie wydaje mi się.
Niestety silniki F serii (zwyczajne według Blade) są mało popularne do uturbiania
w Polsce. Choć jest ich więcej niż turbo H. Za to za kałużą (USA) są to podstawowe
silniki do dmuchania, a to dlatego że dostęp do części jest tam bardzo dobry. Części
jest więcej, patentów jest więcej. Tam nikt się nie spuszcza na swap z F20XX na H20/22XX, tylko robią turbo w F i jest dużo lepiej. No ale inne realia niestety jak w Polsce.
Więc według mnie nie należy generalizować że F seria jest słaba, bo
jak widać w linku który przytoczyłem potrafią z niej zrobić "potfora".
F18/20BX są słabe do dłubania. Tu się zgodzę.
No akurat seria F20C1 i F22C1 ma więcej wspólnego z K serią niż z F.
Nigdy nie zrozumiem japońców, dlaczego nie mające ze sobą prawie nic wspólnego
silniki są z tej samej serii. (patrz F20B6 a F20C1)
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?