Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Problem po wymianie klocków


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#16 stailaiker

stailaiker
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:southampton
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:52, 22.11.2010

no po prostu nie było szans wkręcic tłoczka bez popuszczenia odpowietrznika, teraz myśle że może trzeba było zapłon włączyc. Ps mój szwagier co z nim to robiłem jest mechanikiem i mówił że pierwszy raz tak widział. Co więcej dzwonił do polski do swojego byłego szefa a szef na to że to niemożlie. ps ręczny był odkręcony
  • 0

#17 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8881 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 19:13, 22.11.2010

A dla czego ??ja u siebie nigdy tak nie robiłem.


Wtedy masz ręczny ustawiony jak należy. Takie mam doświadczenia z Civica, źe nie zawsze później ręczny działa jak należy.
  • 0

#18 grinmint

grinmint
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Błonie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 17:00, 23.11.2010

a w civicu miałeś tarcze czy bębny?? bo w zespole zacisku wystarczy zaciągną kilkukrotnie zaciągnąć ręczny i on sam się układa. Wewnątrz zacisku jest mimośród. W bębnie jest inna sprawa.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq