XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problem po wymianie klocków
#1
Napisano 20:10, 20.11.2010
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:26, 20.11.2010
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:14, 20.11.2010
#4
Napisano 21:33, 20.11.2010
#5
Napisano 22:59, 20.11.2010
#6
Napisano 23:09, 20.11.2010
#7
Napisano 23:17, 20.11.2010
[ Dodano: 2010-11-20, 23:21 ]
apropo jak sie odpowietrza najpierw najdalej od pompy czy na odwrót bo każdy mówi inaczej
#8
Napisano 23:26, 20.11.2010
#9
Napisano 23:32, 20.11.2010
a odpowietrza się na najpierw najdalszy punk i tak aż do najbliższego(ja tak robię i jak dotąd z bardzo dobrym rezultatem)
I robisz dokładnie tak jak trzeba. Zawsze zaczyna się od koła najdalej odsuniętego.
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire
#10
Napisano 00:03, 21.11.2010
#11
Napisano 07:33, 21.11.2010
Przy wymianie klocków z tyłu jest pewien problem, gdyż jednocześnie trzeba naciskać na tłoczek z dość dużą siła (jakiś przyrząd śrubowy-śruba) i jednocześnie wkręcać tłoczek.
Lepiej niech to zrobi za nas warsztat.
R.Cz.
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:53, 21.11.2010
#13
Napisano 21:45, 21.11.2010
#14
Napisano 11:21, 22.11.2010
#15
Napisano 17:54, 22.11.2010
Przy wymianie klocków z tyłu należy zacząć od opuszczenia ręcznego - popuszczenia całkowicie na śrubie. Dopiero wtedy można wkręcać tłoczek.
A dla czego ??ja u siebie nigdy tak nie robiłem. Tłoczek mi się wciska i wkręca bez problemu. Hamulec po takiej wymianie także działa bez zarzutu. Działanie zespołu zacisku z wbudowany hamulcem ręcznym jest tak skonstruowany aby oba hamulce nie wpływały na swoje działanie. Wciskasz pedał hamulca tłoczek jest popychany płynem, zaciągasz ręczny wykręca się mimośród i w ten sposób wypychany jest tłoczek. Dla tego nie widzę zależności luzowania linki przed wymianą klocków. Po to właśnie wkręcamy i wpychamy ten tłoczek bo taka jest konstrukcja zacisku. To że pedał twardnieje po zaciągnięciu ręcznego może świadczyć i skorodowaniu zacisku i tłoczka. Tłoczek powinien się chować bez luzowania odpowietrznika.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych