XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Pukanie przy wolnej jeździe na nierównościach
#16
Napisano 22:24, 06.12.2010
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#18
Napisano 14:04, 07.12.2010
jedyne do czego się przyczepił to "zaszczany" amor.
więc to pewnie on, jeszcze tylko spec od H mi potwierdzi w czwartek
i zamówię nowe KYB
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#19
Napisano 14:49, 07.12.2010
Kiedyś jak kupiłem accordke to po czasie mi zaczęło stukać tak własnie, nie wiedziałem co to więc pojechałem na szarpaki i nic nie znaleźli, skasowali mnie tylko 40 zł i powiedzieli ze być może któraś gałka, wkurzyłem się pojechałem do domu i zacząłem kombinowac bo mi to nie dało spokoju, złapałem koło u gory i poszarpałem nim od wewnątrz na zewnątrz i zaczęło lekko pukać, właśnie wtedy wybadałem górny sworzeń, wymieniłem i stukanie znikło, nigdy nie próbowałem na podniesionych kołach, aż muszę spróbować
Własnie dla mnie to bardziej logiczne jest jak auto stoi na kołach bo wtedy jak sworzeń ma luz to jest dociskany w jedną stronę do wewnątrz, a szarpiąc kołem od wewnątrz do zewnątrz, przeciwstawiając sie siłą nacisku auta na ten sworzeń, własnie wtedy wychodzi ten luz
#20
Napisano 14:58, 07.12.2010
nie wiem jak u was, ale u mnie jest stłumione, nie ma echa
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#21
Napisano 15:05, 07.12.2010
#22
Napisano 09:41, 08.12.2010
Na szarpakach nic nie wyszło.
#23
Napisano 10:39, 08.12.2010
nie ma co szukać na siłę, skoro wyraźnie amor traci olej, to 2+2 w większości przypadków równa się 4
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#24
Napisano 23:54, 14.01.2011
#25 Guest_Wilu_*
Napisano 14:07, 15.01.2011
#26
Napisano 14:57, 15.01.2011
Pozdrawiam
[ Dodano: 2011-01-22, 09:14 ]
również miałem podobny przypadek - już chcieliśmy wahacz wymieniać, ponieważ na szarpakach nic nie wykazało, chłopaki w warsztacie znaleźli jedynie lekki luz na jakiejś wahaczowej gumie. Koniec końców pojechałem do jednego polecanego speca od zawieszenia, notabene w ASO i po chwili miałem diagnozę - guma stabilizatora i BINGO Pol godzinki roboty w garażu i po kłopocie Koszt niewielki, więc warto zacząć od tego.
U mnie tez po dzisiejszej Diagnozie wyszlo ze guma drazka stabilizatora, pozostale elementy sa sztywne, brak jakichkolwiek luzow, teraz pytanie zamawialiscie taka zwykla w sklepie motoryzacyjnym czy moze orginal z Aso, zprobuje sie dzis dodzwonic i dowiedziec jakie koszta sa w Aso.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2011-01-22, 09:32 ]
W Aso Aries Motor Warszawa, Wybrzeże Gdyńskie 15 wynosi 37zl czyli trzeba brac orginal
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych