Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Pukanie przy wolnej jeździe na nierównościach


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#16 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:24, 06.12.2010

no rzeczywiście, ale cały temat o dolnym :j
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#17 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 22:28, 06.12.2010

stukanie z górnego to słychać, jak masz taki luz, że się całe koło rusza o centymetr
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#18 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:04, 07.12.2010

byłem u diagnosty, sprawdzałem z nim, zero luzu na elementach,
jedyne do czego się przyczepił to "zaszczany" amor.

więc to pewnie on, jeszcze tylko spec od H mi potwierdzi w czwartek
i zamówię nowe KYB
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#19 grzesvtec

grzesvtec
  • Forumowicz
  • 156 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:1.8
  • Wersja:is
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:49, 07.12.2010

A ja powiem ze stukanie górnego sworznia da sie sprawdzić normalnie jak auto stoi na kołach, bo zawsze tak sprawdzam, łapie koło u góry i szarpie, nie zawsze go słychać ale jak się jedną rękę przyłoży do sworznia i druga rusza kołem to czuć lekki luz(słychać go jak ma wielki luz już), a wiadomo ze podczas jazdy są większę siły, a taki lekki luz wyczuwalny przy takim szarpaniu rekami to podczas jazdy może własnie stukać bardziej, własnie mi zaczęło pukać i wyszło ze górny sworzeń.
Kiedyś jak kupiłem accordke to po czasie mi zaczęło stukać tak własnie, nie wiedziałem co to więc pojechałem na szarpaki i nic nie znaleźli, skasowali mnie tylko 40 zł i powiedzieli ze być może któraś gałka, wkurzyłem się pojechałem do domu i zacząłem kombinowac bo mi to nie dało spokoju, złapałem koło u gory i poszarpałem nim od wewnątrz na zewnątrz i zaczęło lekko pukać, właśnie wtedy wybadałem górny sworzeń, wymieniłem i stukanie znikło, nigdy nie próbowałem na podniesionych kołach, aż muszę spróbować

Własnie dla mnie to bardziej logiczne jest jak auto stoi na kołach bo wtedy jak sworzeń ma luz to jest dociskany w jedną stronę do wewnątrz, a szarpiąc kołem od wewnątrz do zewnątrz, przeciwstawiając sie siłą nacisku auta na ten sworzeń, własnie wtedy wychodzi ten luz
  • 0
VTEC

#20 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:58, 07.12.2010

no stukanie to nie pukanie, u mnie jest stłumione puknięcie, jakby puknąć kostką palca wskazującego w czoło,

nie wiem jak u was, ale u mnie jest stłumione, nie ma echa :bag
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#21 grzesvtec

grzesvtec
  • Forumowicz
  • 156 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:1.8
  • Wersja:is
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:05, 07.12.2010

no ciężko to tak nazwać, jest to takie trochę głuche denerwujące stukanie zależne od nierówności na drodze
  • 0
VTEC

#22 mario111-75

mario111-75
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Kraków/okolice
  • Silnik:1,8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:41, 08.12.2010

Sprawdz gumy stabilizatora.Auto na kanał i szarpnij stabilizatorem(góra-dół) przy mocowaniach do nadwozia.Mnie tez pukało,po wymianie cisza.
Na szarpakach nic nie wyszło. :ok
  • 0
ACCORD .............. i długo,długo NIC!!!

#23 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:39, 08.12.2010

gumy nówki z zeszłego roku, są ok

nie ma co szukać na siłę, skoro wyraźnie amor traci olej, to 2+2 w większości przypadków równa się 4 :bag
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#24 xxxmariusxxx

xxxmariusxxx
  • Forumowicz
  • 558 postów
  • Skąd:Otwock
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:54, 14.01.2011

I ja tez musze zajzrec, tez cos puka, na takich poprzecznych nie duzych nierownosciach, prawdopodobnie gorne sworznie, wymienie odrazu 2, ewentulanie jakies gumy stabilizatora jak piszecie, zreszta z Bratem postawimy diagnoze, poki co Kanal zajety bo dlubie jakas 406, silnik padl :)
  • 0

#25 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 14:07, 15.01.2011

Poprzeczne nierówności - Sworzeń górnego wahacza. Na stacji nie wykryją tej usterki chyba że maja podnośnik i całe koło jest w górze. Łapiesz za górę i dół koła, poruszasz. jeżeli słychać metaliczne stuki to jest sworzeń górnego wahacza.
  • 0

#26 xxxmariusxxx

xxxmariusxxx
  • Forumowicz
  • 558 postów
  • Skąd:Otwock
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:57, 15.01.2011

Dzieki kolego, poki co kanal mam zajety a pogoda nie dopisuje, caly czas pada...
Pozdrawiam

[ Dodano: 2011-01-22, 09:14 ]

również miałem podobny przypadek - już chcieliśmy wahacz wymieniać, ponieważ na szarpakach nic nie wykazało, chłopaki w warsztacie znaleźli jedynie lekki luz na jakiejś wahaczowej gumie. Koniec końców pojechałem do jednego polecanego speca od zawieszenia, notabene w ASO :) i po chwili miałem diagnozę - guma stabilizatora i BINGO :) Pol godzinki roboty w garażu i po kłopocie :) Koszt niewielki, więc warto zacząć od tego.


U mnie tez po dzisiejszej Diagnozie wyszlo ze guma drazka stabilizatora, pozostale elementy sa sztywne, brak jakichkolwiek luzow, teraz pytanie zamawialiscie taka zwykla w sklepie motoryzacyjnym czy moze orginal z Aso, zprobuje sie dzis dodzwonic i dowiedziec jakie koszta sa w Aso.

Pozdrawiam

[ Dodano: 2011-01-22, 09:32 ]
W Aso Aries Motor Warszawa, Wybrzeże Gdyńskie 15 wynosi 37zl czyli trzeba brac orginal :)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq