Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Wymiana zacisków hamulca tylniego VI gen


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#16 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 23:28, 28.11.2010

Przecież masz abo zaworek albo butelke (powieszona górą do dołu) i jak puścisz hamulec to pociągnie co najwyżej płyn który wycisnąłeś a nie powietrze.
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#17 karus98

karus98
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Chotomów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:27, 08.12.2010

Witam,

mam podobny problem lub taki sam więc pozwoliłem sobie tu napisać.

Ostatnio byłem na przeglądzie dowiedziałem się że hamulec ręczny (tylni lewy) nie działa mi :( ( Przy czym nożny działa prawidłowo)

Po wizycie u mechanika, powiedział mi ze wytarła się jakaś część aluminiowa i nie opłaca się tego robić że najlepiej to olać :] lub wymienić cały zacisk.

Miał ktoś taki przypadek?
Lepiej wymienić tylko jeden zacisk czy komplet?

pozdrawiam
  • 0

#18 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 00:01, 09.12.2010

jeśli jeden zacisk trzyma Ci ok, to wystarczy wymiana niesprawnego....zastanawia mnie jednak co to za "aluminiowa część" Ci się uszkodziła? :roll: najczęściej przyczyną niesprawnego ręcznego w naszych Acco - pomijając fakt, że on jest po prostu z DUPY :k - są zardzewiałe, zniszczone linki. W zasadzie w samym zacisku nie ma się co uszkodzić, jeśli o ręczny chodzi. Jest sprężynka, jest taki uchwyt na linkę...hmm...jakoś nie chce mi się wierzyć, że nie da się tego naprawić :roll: a może pomorze nawet samo wyczyszczenie...
  • 0

#19 ekonom

ekonom
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Głogów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:47, 10.12.2010

Ja chyba tępy jestem bo tego nie rozumiem. Naciskam hamulec , schodzi powietrze ew. płyn, nikt nie musi zakręcać odpowietrznika. Jak jest nie zakręcony to z powrotem pociągnie powietrze i płyn który się wycisnęło.

Nic nie zaciągnie spowrotem jeśli na wężyku odpowietrzającym zamontujesz zawór zwrotny. Zasady jego działania chyba tłumaczyć nie trzeba. Wypuści syfiasty płyn i ewentualne powietrze, ale spowrotem tego do układu nie pozwoli zassać. Proste i skuteczne.

[ Dodano: 2010-12-10, 13:49 ]
Sorki. Nie wiem czemu, ale nie wyświetliło mi późniejszych odpowiedzi więc mój post był niepotrzebny.
  • 0
Jeśli koni dużo pod maską lepiej żeby za sterami nie siedział OSIOŁ.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq