XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wymiana zacisków hamulca tylniego VI gen
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:13, 11.11.2010
#2
Napisano 19:17, 11.11.2010
myslę że powinieneś zwrócis sie do jakiegos zaufanego mechanikaNie robiłem zbyt dużo przy jakimkolwiek samochodzie wiec pojecie mam niewielkie.
częsciowa instrukcja jest tutaj http://www.accordklu...topic.php?t=732
#3
Napisano 19:22, 11.11.2010
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:27, 11.11.2010
#5
Napisano 19:28, 11.11.2010
#6
Napisano 19:38, 11.11.2010
Seth a co takiego niebezpiecznego może sie stać podczas odpowietrzania?? :-/
jak źle odpowietrzysz to wylądujesz na drzewie Albo jak rozbierzesz i nie będziesz umiał odpowietrzyc to bez hamulców ciężko będzie dojechać do mechanika
To jest prosta czynnośc tylko trzeba wiedzieć co i jak no i najlepiej jak są dwie osoby
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:55, 11.11.2010
#8
Napisano 21:30, 11.11.2010
Sama wymiana zacisków to chwila roboty, zero problemu. Poza tym...warto od razu zregenerować te zaciski które kupiłeś, bo też nie wiadomo ile pociągną
#9
Napisano 13:08, 14.11.2010
bez hamulców ciężko będzie dojechać do mechanika
Ciężko ale nie jest to niemożliwe przerabiałem to zimą jak mi przewód strzelił. Całe miasto przejechałem tocząc sie 20-30 km/h hamując głównie silnikiem i wspomagając sie ręcznym
A wracając do tematu to odpowietrzanie wcale nie jest trudne tylko trzeba sie trochę namachać przy odkręcaniu kół chyba, że sie ma podnośnik to wtedy bez problemu.
I tak jak koledzy już napisali wcześniej 2 osoby są niezbędne. Jedna pompuje druga odkręca odpowietrzniki i sprawdza, czy w płynie nie ma już powietrza.
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire
#10
Napisano 20:07, 23.11.2010
Planuje rozebrac tylne zaciski i odlaczyc je od przewodow hamulcowych. Planuje takze zacisnac jakas zabke na przewodach aby plyn nie wylewal sie.
Czy musze pozniej odpowietrzac przednie zaciski czy wystarczy tylko tylne? Moim zdaniem powietrze nie powinno sie przedostac az tak daleko do przednich zaciskow.
#12
Napisano 21:42, 25.11.2010
Da się Tylko trzeba "przyrząd" zrobićno w pojedynkę nie odpowietrzysz nie ma bata
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#14
Napisano 19:17, 27.11.2010
1: Musimy mieć butelke 0,5l, ucinamy podstawe butelki, robimy dziurę w korku (taką żeby wężyk wchodził szczelnie), robimy haczyk na butelce i gotowy zestaw butelka +wężyk wieszamy na sprężynie zawieszenia a wężyk podłączamy do grzybka odpowietrznika. Potem to już pompowanie, w butelce zbiera się płyn co zapobiega zapowietrzeniu się układu przy puszczeniu hamulca.
2: Zamiast butelki musimy mieć zaworek zwrotny który montujemy na wężyku, działa podobnie jak butelka(zapobiega zapowietrzaniu sie układ) i dodatkowo nie pozwala cofać się płynowi który już wyleciał. Drugi sposób jest lepszy, ponieważ więcej płynu zasysane jest ze zbiorniczka
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#15
Napisano 19:39, 28.11.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych