XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
tuning pomocy
#32
Napisano 20:34, 19.11.2010
#33
Napisano 20:38, 19.11.2010
http://www.v6perform...ead.php?t=90278
ale temat chyba dobrze pokazuje, jak dużo pracy trzeba włożyć w taki swap
logicsys, V6 w automacie to niezły pomysł, ale nie jest tak ostre jak H22cośtam
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
#34
Napisano 20:54, 19.11.2010
#35
Napisano 21:56, 19.11.2010
#36
Napisano 08:30, 20.11.2010
Tylko skad tu wziac taka skrzynie w PL plus do tego sterte gratow zeby to dzialalo
... a kupić w całości i zabrać co potrzebne
http://otomoto.pl/ac...-C15455984.html
lub
http://otomoto.pl/ac...-C14464150.html
Był jeden CL-S z tiptronickiem na sprzedaż, ale ostatnio jakoś go nie widzę
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
#37
Napisano 14:33, 20.11.2010
Swoja droga jeszcze nie widzialem nawet filmiku acco cg2 z manualem. Zapewnie niezle sie buja. A na v6P znalazlem info ze do silnika j30a1 przekladaja gore z j32a. Ciekawe ile to zmienia w mocy i charakterystyce silnika i czy takie p&p jest Duzo pytan a malo mozliwosci na robienie w PL cokolwiek z tym autkiem. Chyba najpredzej kompresor wsadzic by bylo, tylko kwestia ile skrzynia pociagnie. :-/
#38
Napisano 18:02, 20.11.2010
#39
Napisano 02:24, 21.11.2010
http://www.44tuning....nda-accord.html
co wy na to 13KM i 21Nm?
#40
Napisano 07:17, 21.11.2010
Jest do zrobienia, jeśli nie patrzysz na koszty (bo te są nieadekwatne do korzyści) to rób bo 13KM to całkiem sporo.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#41
Napisano 11:52, 21.11.2010
#42
Napisano 13:10, 21.11.2010
grzesvtec, już była ta strona.
Jest do zrobienia, jeśli nie patrzysz na koszty (bo te są nieadekwatne do korzyści) to rób bo 13KM to całkiem sporo.
Dziwny ten cennik
ale za jakieś 2-2,4 tyś 13 koni to faktycznie przesada, cudów nie ma ale chyba fachowo to musi być zrobione, a tak wogóle to chipować wolnossącej jednostki się nie opłaca, chyba że towarzyszy temu zmiana wałka, sprężynek, całego kolektora, dolotu, wydechu i wtedy strojeniu, ewentualnie można by tak, ale podejrzewam że koszta pewno jeszcze większe.
Chyba lepiej swap
A tak ogólnie to nawiązuje tu do kolegi co chce wydać 5-7 tys na podniesienie mocy. pozdrawiam
#43 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:30, 21.11.2010
ale 13KM za około 2000zł?
Jeśli to gwarantowany przyrost, to na N/A jest BARDZO dobrym wynikiem i adekwatnym do wydanych złotówek
#44
Napisano 17:45, 22.11.2010
Widze ze mój temat nie umiera ;] sorka ze nie odpisuje na bieżąco ale mam dużo pracy
Znalazłem swapa h22 na allegro z mozliwościa montażu,ale sytułacja sie zmieniła i nie wiem czy warto mi dalej inwestować w autko .Niedawno wyszło na jaw ze jeden z serwisów aso kroił mnie przez 2 lata.Ale chciałbym byc pewien ze mechanik który mi teraz naprawia moje autko nie kłamie .Wiec mam kilka pytań.Nie wiem czy to własciwy dział i temat ale nie chce zasmiecać forum.I tak po upewnieniu się i przypomnieniu wszystkiego opisze bardzo szczegółowo jak wygladało serwisowanie auta przez aso honda. tylko potrzebuje kilko odpowiedzi
1.Czy półoska od hondy CRV może być taka jak od coupe
2.Czy można wymienic sam przegub zew czy trzeba wymeniać całą półoś mam na myśli prawa tą dłuższą
3.Przy jakiej usterce wymienia sie zwrotnice z przodu??Moge opisac jak było u mnie ale wstrzymam sie narazie.
4.Czy po napchaniu duzej ilości smaru pod osłone uszkodzonego przegubu można go uciszyć.
Wszystko to dotyczy Hondy accord coupe cg4 VI 2.0
Jakbym czegoś zapomniał to dopisze.Czekam takze na wszystkie faktury jak to wszystko poukładam to załoze osobny temat
sory za mała aktywnosc jeszcze raz!!
dzieki pozdrawiam
znalazłem fajnego swap http://allegro.pl/sw...1317861767.html
Można zostawić stary silnik w rozliczeniu,mozliwosc montazu wyglada to ciekawie
trudne pytania
Odp.1 : nie pasuje jest za krótka to już wiem
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych