Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

tuning pomocy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
43 odpowiedzi w tym temacie

#31 logicsys

logicsys

    CNC Majsta

  • Forumowicz
  • 542 postów
  • Skąd:Lyngdal Norway
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GIT
  • KM:125
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:19, 19.11.2010

w cenie swapa pewnie sprzedaz swoja plus to co ze new engine i masz v6 Jak nie boisz sie automatu to chyba najlepszy tuning bedzie 4U
  • 0

Hunda poszla w świat z SUburburu za Pan brat

8il5.jpg


#32 peter.pan

peter.pan
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Białobrzegi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:34, 19.11.2010

Do swapa potrzebujesz silnik, skrzynię, komputer i wszystkie kable. To będzie z 7000zł. Do tego trzeba zmienić w nim rozrząd, i zrobić standardowy przeglad z wymianą płynów, itd. No i oczywiście ktoś musi Ci to wszystko przełożyc i podłączyć. Więc koszta koszta koszta. Jak ja się dowiadywałem o swapa to niektórzy jeszcze mówili o półosiach z ATR'a, ale tak naprawdę to musisz pogadać z kimś kto coś takiego robił, a niestety jeśli chodzi o qp to możesz nikogo takiego nie znaleźć :-/
  • 0

#33 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
  • Skąd:Pruszków WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 20:38, 19.11.2010

ehhh... podaję to do znudzenia
http://www.v6perform...ead.php?t=90278
ale temat chyba dobrze pokazuje, jak dużo pracy trzeba włożyć w taki swap

logicsys, V6 w automacie to niezły pomysł, ale nie jest tak ostre jak H22cośtam
  • 0

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#34 peter.pan

peter.pan
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Białobrzegi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:54, 19.11.2010

QuicksilveR, dobry link, naprawdę widać, że to sporo roboty (tym bardziej u tamtego faceta, bo jeszcze z automatu na manual). Natomiast V6 to niby większa moc, ale także automat, a technologia tych skrzyń 10 lat temu pozostawia troche do życzenia.
  • 0

#35 logicsys

logicsys

    CNC Majsta

  • Forumowicz
  • 542 postów
  • Skąd:Lyngdal Norway
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GIT
  • KM:125
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:56, 19.11.2010

No niestey idealny to on nie jest. swoja droga ciekawe jaka roznica jest miedzy tym 4 biegowym a tym 5 c acury cls z tiptronikiem, oraz roznica miedzy automatem a manualem z cls'ki pewnie spokojnie 7 ma do 100 a spalanie tez sporo nizsze by bylo. Tylko skad tu wziac taka skrzynie w PL plus do tego sterte gratow zeby to dzialalo..
  • 0

Hunda poszla w świat z SUburburu za Pan brat

8il5.jpg


#36 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
  • Skąd:Pruszków WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 08:30, 20.11.2010

Tylko skad tu wziac taka skrzynie w PL plus do tego sterte gratow zeby to dzialalo


... a kupić w całości i zabrać co potrzebne ;-)
http://otomoto.pl/ac...-C15455984.html
lub
http://otomoto.pl/ac...-C14464150.html

Był jeden CL-S z tiptronickiem na sprzedaż, ale ostatnio jakoś go nie widzę
  • 0

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#37 logicsys

logicsys

    CNC Majsta

  • Forumowicz
  • 542 postów
  • Skąd:Lyngdal Norway
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GIT
  • KM:125
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:33, 20.11.2010

te dwie stoja juz bardzo dlugo ciekawe dlaczego. Tego cl-s'a tez widzialem i jakos szybko sie zmyl. A te wyzej obydwie z tiptronikiem, wiec z automatu na automat sie przesiadac w cenie 17 lub 27 tysi troche drogo :-P Taniej by bylo chyba z usa sciagnac manuala ;-)

Swoja droga jeszcze nie widzialem nawet filmiku acco cg2 z manualem. Zapewnie niezle sie buja. A na v6P znalazlem info ze do silnika j30a1 przekladaja gore z j32a. Ciekawe ile to zmienia w mocy i charakterystyce silnika i czy takie p&p jest :roll: Duzo pytan a malo mozliwosci na robienie w PL cokolwiek z tym autkiem. Chyba najpredzej kompresor wsadzic by bylo, tylko kwestia ile skrzynia pociagnie. :-/
  • 0

Hunda poszla w świat z SUburburu za Pan brat

8il5.jpg


#38 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 18:02, 20.11.2010

Tu macie ciekawe zestawy do V6:
http://www.ct-engine...ore/accord.html
  • 0

#39 grzesvtec

grzesvtec
  • Forumowicz
  • 156 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:1.8
  • Wersja:is
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 02:24, 21.11.2010

hmmmm a tak szperałem po necie i znalazłem coś takiego popatrzcie, może to już ktoś zna
http://www.44tuning....nda-accord.html
co wy na to 13KM i 21Nm?
  • 0
VTEC

#40 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 07:17, 21.11.2010

grzesvtec, już była ta strona.

Jest do zrobienia, jeśli nie patrzysz na koszty (bo te są nieadekwatne do korzyści) to rób bo 13KM to całkiem sporo.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#41 peter.pan

peter.pan
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Białobrzegi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:52, 21.11.2010

Ciężko rozczytać ten cennik, ale 13KM za około 2000zł? To chyba lekka przesada.
  • 0

#42 grzesvtec

grzesvtec
  • Forumowicz
  • 156 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:1.8
  • Wersja:is
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:10, 21.11.2010

grzesvtec, już była ta strona.

Jest do zrobienia, jeśli nie patrzysz na koszty (bo te są nieadekwatne do korzyści) to rób bo 13KM to całkiem sporo.


Dziwny ten cennik
ale za jakieś 2-2,4 tyś 13 koni to faktycznie przesada, cudów nie ma ale chyba fachowo to musi być zrobione, a tak wogóle to chipować wolnossącej jednostki się nie opłaca, chyba że towarzyszy temu zmiana wałka, sprężynek, całego kolektora, dolotu, wydechu i wtedy strojeniu, ewentualnie można by tak, ale podejrzewam że koszta pewno jeszcze większe.
Chyba lepiej swap

A tak ogólnie to nawiązuje tu do kolegi co chce wydać 5-7 tys na podniesienie mocy. pozdrawiam
  • 0
VTEC

#43 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:30, 21.11.2010

ale 13KM za około 2000zł?


Jeśli to gwarantowany przyrost, to na N/A jest BARDZO dobrym wynikiem i adekwatnym do wydanych złotówek ;-)
  • 0

#44 igrsan

igrsan
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:okolice szczecina
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:45, 22.11.2010

Siemka
Widze ze mój temat nie umiera ;] sorka ze nie odpisuje na bieżąco ale mam dużo pracy
Znalazłem swapa h22 na allegro z mozliwościa montażu,ale sytułacja sie zmieniła i nie wiem czy warto mi dalej inwestować w autko :-( .Niedawno wyszło na jaw ze jeden z serwisów aso kroił mnie przez 2 lata.Ale chciałbym byc pewien ze mechanik który mi teraz naprawia moje autko nie kłamie :-x .Wiec mam kilka pytań.Nie wiem czy to własciwy dział i temat ale nie chce zasmiecać forum.I tak po upewnieniu się i przypomnieniu wszystkiego opisze bardzo szczegółowo jak wygladało serwisowanie auta przez aso honda. tylko potrzebuje kilko odpowiedzi :-|

1.Czy półoska od hondy CRV może być taka jak od coupe ??
2.Czy można wymienic sam przegub zew czy trzeba wymeniać całą półoś mam na myśli prawa tą dłuższą
3.Przy jakiej usterce wymienia sie zwrotnice z przodu??Moge opisac jak było u mnie ale wstrzymam sie narazie.
4.Czy po napchaniu duzej ilości smaru pod osłone uszkodzonego przegubu można go uciszyć.

Wszystko to dotyczy Hondy accord coupe cg4 VI 2.0
Jakbym czegoś zapomniał to dopisze.Czekam takze na wszystkie faktury jak to wszystko poukładam to załoze osobny temat
sory za mała aktywnosc jeszcze raz!! :on

dzieki pozdrawiam

znalazłem fajnego swap http://allegro.pl/sw...1317861767.html
Można zostawić stary silnik w rozliczeniu,mozliwosc montazu :mrgreen: wyglada to ciekawie

trudne pytania :-D

Odp.1 : nie pasuje jest za krótka to już wiem
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq