Skocz do zawarto艣ci


RODO w HAKP

Zdj臋cie

tuning pomocy


  • Zaloguj si臋, aby doda膰 odpowied藕
43 odpowiedzi w tym temacie

#31 logicsys

logicsys

    CNC Majsta

  • Forumowicz
  • 542 post贸w
  • Sk膮d:Lyngdal Norway
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GIT
  • KM:125
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:19, 19.11.2010

w cenie swapa pewnie sprzedaz swoja plus to co ze new engine i masz v6 Jak nie boisz sie automatu to chyba najlepszy tuning bedzie 4U
  • 0

Hunda poszla w 艣wiat z SUburburu za Pan brat

8il5.jpg


#32 peter.pan

peter.pan
  • Forumowicz
  • 82 post贸w
  • Sk膮d:Bia艂obrzegi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:34, 19.11.2010

Do swapa potrzebujesz silnik, skrzyni臋, komputer i wszystkie kable. To b臋dzie z 7000z艂. Do tego trzeba zmieni膰 w nim rozrz膮d, i zrobi膰 standardowy przeglad z wymian膮 p艂yn贸w, itd. No i oczywi艣cie kto艣 musi Ci to wszystko prze艂o偶yc i pod艂膮czy膰. Wi臋c koszta koszta koszta. Jak ja si臋 dowiadywa艂em o swapa to niekt贸rzy jeszcze m贸wili o p贸艂osiach z ATR'a, ale tak naprawd臋 to musisz pogada膰 z kim艣 kto co艣 takiego robi艂, a niestety je艣li chodzi o qp to mo偶esz nikogo takiego nie znale藕膰 :-/
  • 0

#33 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 post贸w
  • Sk膮d:Pruszk贸w WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 20:38, 19.11.2010

ehhh... podaj臋 to do znudzenia
http://www.v6perform...ead.php?t=90278
ale temat chyba dobrze pokazuje, jak du偶o pracy trzeba w艂o偶y膰 w taki swap

logicsys, V6 w automacie to niez艂y pomys艂, ale nie jest tak ostre jak H22co艣tam
  • 0

By艂y:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#34 peter.pan

peter.pan
  • Forumowicz
  • 82 post贸w
  • Sk膮d:Bia艂obrzegi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:54, 19.11.2010

QuicksilveR, dobry link, naprawd臋 wida膰, 偶e to sporo roboty (tym bardziej u tamtego faceta, bo jeszcze z automatu na manual). Natomiast V6 to niby wi臋ksza moc, ale tak偶e automat, a technologia tych skrzy艅 10 lat temu pozostawia troche do 偶yczenia.
  • 0

#35 logicsys

logicsys

    CNC Majsta

  • Forumowicz
  • 542 post贸w
  • Sk膮d:Lyngdal Norway
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GIT
  • KM:125
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:56, 19.11.2010

No niestey idealny to on nie jest. swoja droga ciekawe jaka roznica jest miedzy tym 4 biegowym a tym 5 c acury cls z tiptronikiem, oraz roznica miedzy automatem a manualem z cls'ki pewnie spokojnie 7 ma do 100 a spalanie tez sporo nizsze by bylo. Tylko skad tu wziac taka skrzynie w PL plus do tego sterte gratow zeby to dzialalo..
  • 0

Hunda poszla w 艣wiat z SUburburu za Pan brat

8il5.jpg


#36 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 post贸w
  • Sk膮d:Pruszk贸w WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 08:30, 20.11.2010

Tylko skad tu wziac taka skrzynie w PL plus do tego sterte gratow zeby to dzialalo


... a kupi膰 w ca艂o艣ci i zabra膰 co potrzebne ;-)
http://otomoto.pl/ac...-C15455984.html
lub
http://otomoto.pl/ac...-C14464150.html

By艂 jeden CL-S z tiptronickiem na sprzeda偶, ale ostatnio jako艣 go nie widz臋
  • 0

By艂y:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#37 logicsys

logicsys

    CNC Majsta

  • Forumowicz
  • 542 post贸w
  • Sk膮d:Lyngdal Norway
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GIT
  • KM:125
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:33, 20.11.2010

te dwie stoja juz bardzo dlugo ciekawe dlaczego. Tego cl-s'a tez widzialem i jakos szybko sie zmyl. A te wyzej obydwie z tiptronikiem, wiec z automatu na automat sie przesiadac w cenie 17 lub 27 tysi troche drogo :-P Taniej by bylo chyba z usa sciagnac manuala ;-)

Swoja droga jeszcze nie widzialem nawet filmiku acco cg2 z manualem. Zapewnie niezle sie buja. A na v6P znalazlem info ze do silnika j30a1 przekladaja gore z j32a. Ciekawe ile to zmienia w mocy i charakterystyce silnika i czy takie p&p jest :roll: Duzo pytan a malo mozliwosci na robienie w PL cokolwiek z tym autkiem. Chyba najpredzej kompresor wsadzic by bylo, tylko kwestia ile skrzynia pociagnie. :-/
  • 0

Hunda poszla w 艣wiat z SUburburu za Pan brat

8il5.jpg


#38 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 post贸w
  • Sk膮d:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 18:02, 20.11.2010

Tu macie ciekawe zestawy do V6:
http://www.ct-engine...ore/accord.html
  • 0

#39 grzesvtec

grzesvtec
  • Forumowicz
  • 156 post贸w
  • Sk膮d:Rybnik
  • Silnik:1.8
  • Wersja:is
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 02:24, 21.11.2010

hmmmm a tak szpera艂em po necie i znalaz艂em co艣 takiego popatrzcie, mo偶e to ju偶 kto艣 zna
http://www.44tuning....nda-accord.html
co wy na to 13KM i 21Nm?
  • 0
VTEC

#40 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 post贸w
  • Sk膮d:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 07:17, 21.11.2010

grzesvtec, ju偶 by艂a ta strona.

Jest do zrobienia, je艣li nie patrzysz na koszty (bo te s膮 nieadekwatne do korzy艣ci) to r贸b bo 13KM to ca艂kiem sporo.
  • 0
Tarjei86 napisa艂:Zar贸b i wpakuj w auto troch臋 wi臋cej ni偶 kas臋 wyci膮gni臋t膮 z odszkodowa艅, to pogadamy, wtedy mo偶e zrozumiesz, 偶e takie hobby kosztuje kup臋 pracy, czasu i pieni臋dzy. I wtedy mo偶esz debatowa膰 o tym, co si臋 powinno robi膰, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#41 peter.pan

peter.pan
  • Forumowicz
  • 82 post贸w
  • Sk膮d:Bia艂obrzegi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:52, 21.11.2010

Ci臋偶ko rozczyta膰 ten cennik, ale 13KM za oko艂o 2000z艂? To chyba lekka przesada.
  • 0

#42 grzesvtec

grzesvtec
  • Forumowicz
  • 156 post贸w
  • Sk膮d:Rybnik
  • Silnik:1.8
  • Wersja:is
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:10, 21.11.2010

grzesvtec, ju偶 by艂a ta strona.

Jest do zrobienia, je艣li nie patrzysz na koszty (bo te s膮 nieadekwatne do korzy艣ci) to r贸b bo 13KM to ca艂kiem sporo.


Dziwny ten cennik
ale za jakie艣 2-2,4 ty艣 13 koni to faktycznie przesada, cud贸w nie ma ale chyba fachowo to musi by膰 zrobione, a tak wog贸le to chipowa膰 wolnoss膮cej jednostki si臋 nie op艂aca, chyba 偶e towarzyszy temu zmiana wa艂ka, spr臋偶ynek, ca艂ego kolektora, dolotu, wydechu i wtedy strojeniu, ewentualnie mo偶na by tak, ale podejrzewam 偶e koszta pewno jeszcze wi臋ksze.
Chyba lepiej swap

A tak og贸lnie to nawi膮zuje tu do kolegi co chce wyda膰 5-7 tys na podniesienie mocy. pozdrawiam
  • 0
VTEC

#43 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:30, 21.11.2010

ale 13KM za oko艂o 2000z艂?


Je艣li to gwarantowany przyrost, to na N/A jest BARDZO dobrym wynikiem i adekwatnym do wydanych z艂ot贸wek ;-)
  • 0

#44 igrsan

igrsan
  • Nowy
  • 18 post贸w
  • Sk膮d:okolice szczecina
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:45, 22.11.2010

Siemka
Widze ze m贸j temat nie umiera ;] sorka ze nie odpisuje na bie偶膮co ale mam du偶o pracy
Znalaz艂em swapa h22 na allegro z mozliwo艣cia monta偶u,ale sytu艂acja sie zmieni艂a i nie wiem czy warto mi dalej inwestowa膰 w autko :-( .Niedawno wysz艂o na jaw ze jeden z serwis贸w aso kroi艂 mnie przez 2 lata.Ale chcia艂bym byc pewien ze mechanik kt贸ry mi teraz naprawia moje autko nie k艂amie :-x .Wiec mam kilka pyta艅.Nie wiem czy to w艂asciwy dzia艂 i temat ale nie chce zasmieca膰 forum.I tak po upewnieniu si臋 i przypomnieniu wszystkiego opisze bardzo szczeg贸艂owo jak wyglada艂o serwisowanie auta przez aso honda. tylko potrzebuje kilko odpowiedzi :-|

1.Czy p贸艂oska od hondy CRV mo偶e by膰 taka jak od coupe ??
2.Czy mo偶na wymienic sam przegub zew czy trzeba wymenia膰 ca艂膮 p贸艂o艣 mam na my艣li prawa t膮 d艂u偶sz膮
3.Przy jakiej usterce wymienia sie zwrotnice z przodu??Moge opisac jak by艂o u mnie ale wstrzymam sie narazie.
4.Czy po napchaniu duzej ilo艣ci smaru pod os艂one uszkodzonego przegubu mo偶na go uciszy膰.

Wszystko to dotyczy Hondy accord coupe cg4 VI 2.0
Jakbym czego艣 zapomnia艂 to dopisze.Czekam takze na wszystkie faktury jak to wszystko pouk艂adam to za艂oze osobny temat
sory za ma艂a aktywnosc jeszcze raz!! :on

dzieki pozdrawiam

znalaz艂em fajnego swap http://allegro.pl/sw...1317861767.html
Mo偶na zostawi膰 stary silnik w rozliczeniu,mozliwosc montazu :mrgreen: wyglada to ciekawie

trudne pytania :-D

Odp.1 : nie pasuje jest za kr贸tka to ju偶 wiem
  • 0




U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten temat: 0

0 u偶ytkownik贸w, 0 go艣ci, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq