XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Dbajcie o hamulce z tyłu tak samo jak i z przodu...
#16
Napisano 21:02, 06.11.2010
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#17
Napisano 22:43, 06.11.2010
#18
Napisano 10:35, 07.11.2010
i ogólnie tył zostanie użyty
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#19
Napisano 10:57, 07.11.2010
Zima na noc nie zostawiamy zaciagnietego na parkingu, bo moze juz tak zostac do wiosny jak przymrozi.
Powiedz to ludziom z automatem. Zawsze na postoju należy zaciągać hamulec ręczny a z automatem to raczej obowiązek. Poza tym gdzieś kiedyś ktoś mi powiedział, że zamarzają tylko te, które są mało używane bo kierowca nawet nie wie, że ręczny ma niesprawny i coś w tym musi być. Od 14 lat zaciągam ręczny w swoich autach i nigdy mi nie przymarzł. Tak jak ktoś już wcześniej tu napisał czasy poloneza się skończyły.
Sorry za OT.
#20
Napisano 20:29, 07.11.2010
po raz kolejny podkresle ze chodzi o zaciski hamulcowe, nie o tarcze..., a tym nie pomoze nic, zadne zaciaganie recznego, przyhamowywanie i inne propozycje, na nie zarzuca z drogi, a jak sa cieple i mokre to korozja nastepuje tylko i wylacznie szybciejtak jak pisze logicsys, przy dojeździe do świateł zaciągnąć lekko ręczny i wtedy "przeczyści" tarcze z rdzy
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#21
Napisano 21:12, 07.11.2010
Zima na noc nie zostawiamy zaciagnietego na parkingu, bo moze juz tak zostac do wiosny jak przymrozi.
Powiedz to ludziom z automatem. Zawsze na postoju należy zaciągać hamulec ręczny a z automatem to raczej obowiązek. Poza tym gdzieś kiedyś ktoś mi powiedział, że zamarzają tylko te, które są mało używane bo kierowca nawet nie wie, że ręczny ma niesprawny i coś w tym musi być. Od 14 lat zaciągam ręczny w swoich autach i nigdy mi nie przymarzł. Tak jak ktoś już wcześniej tu napisał czasy poloneza się skończyły.
Sorry za OT.
Nie zgodze sie do konca. Owszem, na wzniesieniu zaciagam zawsze reczny. Na plaskim auto zostawiam na biegu, nawet jesli zeskoczy z biegu (chociaz nie wiem jakim sposobem mialoby do tego dojsc) to auto i tak bedzie stalo w miejscu. Swoja droga bardzo mi sie podobaja tego typu wyrazenia :
gdzieś kiedyś ktoś mi powiedział
#22
Napisano 21:20, 08.11.2010
tyle ze jezeli dobrze pierwszy post zrozumialem to chodzi o zapieczenie cylinderkow w zaciskach tylnych hamulcow, nie o reczny, ani jego zimowe zastosowanie i nie o rdzewienie tarcz ktore tylko optycznym problemem jest, i u mnie zaciski tez sa bez rewelacji, a na cylinderkach widac juz ruda na wystajacych powierzchniach, powierzchnie robocze zabezpieczylem smarem do tloczkow firmy ATE, aby jak najdluzej pozstalo tam czysto
pozdr
tak jest, cylinderki są w stanie krytycznym. wymienilem tylko tarcze i klocki i w sobote mialem jechac do londynu, ale na postoju okazalo sie ze tarcze sie palą, byly dosłownie spieczone wiec zawrocilem aby zmienic samochod...
nowe zaciski (regenerowane) kosztują 105GBP troche duzo , ale musi to byc zrobione.
jak z wysp ktos szuka sklepu z częściami to ja kupuje od www.eurocarparts.co.uk mają dobry serwis i ceny
#23
Napisano 21:43, 08.11.2010
jak to cena za 2 zaciski to jest calkiem przyzwoitanowe zaciski (regenerowane) kosztują 105GBP troche duzo
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#24
Napisano 23:32, 08.11.2010
Niby czemu, skoro z tego co się orientuję, pozycja P blokuje skrzynie i auto nigdzie nie ruszy więc ręczny można sobie darować.Powiedz to ludziom z automatem. Zawsze na postoju należy zaciągać hamulec ręczny a z automatem to raczej obowiązek.
I to też nie jest zasada, bo w mojej starej, zdezelowanej drezynie marki Renault 19 przez cały jej żywot ręczny był zaciagnięty na największych mrozach, nawet na dłuższy czas i nigdy nie zamarzłTak, w polonezach, dużych fiatach,i skodach favorit.
#25
Napisano 02:59, 10.11.2010
Niby czemu, skoro z tego co się orientuję, pozycja P blokuje skrzynie i auto nigdzie nie ruszy więc ręczny można sobie darować.
A kolega ma automat? Oczywiście, że P blokuje skrzynię tyle że bez ręcznego może zablokować tak, że będzie problem z włączeniem biegu. Nie piszę tego z powodu możliwości ruszenia auta na postoju a właśnie z powodu braku możliwości włączenia biegu jak już będziemy chcieli odjechać. Oczywiście przy założeniu, że auto stoi na wzniesieniu. Na płaskim terenie nie ma to żadnego znaczenia.
#26
Napisano 17:02, 10.11.2010
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#27
Napisano 22:28, 10.11.2010
<<<<
a zestaw naprawczy mi nie pomoze bo po pierwsze czasu nie mam aby sie z tą bryłą rdzy bawić a po drugie to mysle ze nie da rady ich uratowac....
#28
Napisano 18:24, 11.11.2010
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych