XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
po regulacji....
#1
Napisano 09:52, 29.12.2008
Po regulacji zaworów ostatnio zauwazyłem, że silnik poniżej 2000 obr jak przykładowo jade w korku na 2 bądz 3 biegu to tak jak by mi przerywał.... nie jest to regułą ale zdaża sie to. Samochód nie jedzie tak płynnie tylko tak "skacze" lekko. Zawory raczej nie sa za ciasno ustawione bo tak miałem przed tem i teraz miałem poprawione. Wcześniej tego nie było czyli jak były ciaśniej ustawione. Raczej pomijam błąd w ich ustawiniu przez tego gościa. Co to może być ?
#2
Napisano 10:01, 29.12.2008
Filtr paliwa wymieniałeś, bo może masz zanieczyszczony bardzo.
Ew może to być wina sprzęgła, takie szarpanie na wolnych obrotach.Choć u mnie nic nie przerywa.
Zawory to raczej bym wykluczył, no chyba że są źle ustawione.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#3
Napisano 10:04, 29.12.2008
Własnie musze jechac sprawdzic kable bo moze to one.
#4
Napisano 16:16, 29.12.2008
że silnik poniżej 2000 obr jak przykładowo jade w korku na 2 bądz 3 biegu to tak jak by mi przerywał.... nie jest to regułą ale zdaża sie to
jak tak jeździsz swoją Hanią to nie ma dziwne, że się obraża :> A tak poważnie to wszyscy sami piszecie, że Hondy lubią i dopiero budzą się pow 4 tys. Proponuję jechać na 1 w korku i w okolicach 3 tys. Oj Grzechu chyba znowu dopada Cię choroba Accordziarza Ja mam podobne szarpnięcia czasami - jeżdżę na LPG a na PB nie sprawdzałem.
Dodatkowo jeszcze napiszę że właśnie dziś jechałem służbowym Leonem 2008r. i też ma podobnie na wolnych obrotach i w dodatku na jałowym zdarza mu się szarpnąć delikatnie silnikiem aż w środku czuć.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:34, 29.12.2008
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 00:38, 30.12.2008
no to widzę że nie tylko ja tak mam, też się zastanawiałem od czego i myślę że to wina sprzęgłaponiżej 2000 obr jak przykładowo jade w korku na 2 bądz 3 biegu to tak jak by mi przerywał....
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:09, 30.12.2008
dokładnie to chodzi o to że jak jadę np. na dwójce, mam 3tys obrotów i zdejmuję całkiem nogę z gazu, jak obroty spadną mniej więcej do 2tys zaczyna szarpać potem jak już mam tysiąc samochód jedzie równo
no trochę się opisałem ale tak to mniej więcej wygląda
#9
Napisano 22:19, 30.12.2008
siimon: Twój opis to jest wg mnie właśnie normalna praca komputera wtrysku. Masz np. 3000 obr, zdejmujesz noge z gazu, komputer odcina dopływ paliwa - hamowanie silnikiem, tak długo aż dojdzie do wolnych obrotów i wtedy komputer znów zaczyna podawać paliwo do wtryskiwaczy i auto jedzie płynnie równo na np. 1000obr... Proponuje zrobić taki test na jakimś pustym odcinku lub większym parkingu na I biegu...
były: CG8 F18B2 98 http://www.accordklu...topic.php?t=859 - z bólem sprzedany; 126p 91FL
jest: GD1 L13A; OBK BP9
#10
Napisano 23:10, 30.12.2008
Dziś nawet z ciekawości sprawdzałem jak jest u mnie i nawet jak na dwójce czy trójce przyspieszam od 1tys obrotów to płynnie przyspiesza bez najmniejszego szarpnięcia.
no u mnie przyspiesza plynnie tez od 1 tys obr ale jak jade z rownymi obrotami przykładowo 1800 obr to czasami czuje takie skoki.
To co pisze simon to tak jest to norma, komputer zaczyna dawkowac paliwo od 1500 obr i jest to wyraznie wyczuwalne do tych obr spalanie jest rowne 0
Napewno wcześniej tego nie mialem, w innych autach tez tego nie zauwazyłem, wszystko płynnie i równo a u mnie nie....
#11
Napisano 15:04, 01.01.2009
były: CG8 F18B2 98 http://www.accordklu...topic.php?t=859 - z bólem sprzedany; 126p 91FL
jest: GD1 L13A; OBK BP9
#12
Napisano 18:30, 01.01.2009
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#13
Napisano 23:37, 01.01.2009
Sprawdziłem jeszcze raz. U mnie przyspiesza płynnie,bez szarpania,niezależnie ile obrotów i jaki bieg.Czy hamuje silnikiem czy nie, wcisniecie gazu powoduje przyspieszenie bez zadnego przerywania i szarpania.
A tak z ciekawości jeszcze zapytam. A przed czyszczeniem przepustnicy miałeś jakieś szarpnięcia czy też nie było
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#15 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:53, 02.01.2009
Szarpnięcia na pewno nie przez zawory. Są dwie możliwości albo szarpie ze strony układu elek lub zasilania w paliwo. Sprawdziłbym kable, świece. Jeśli są ok to może masz troche wody w układzie: wymiana filtra paliwa + przegonić na STP (może być denaturat jeśli tylko woda)
Nie wiem czy można w Hani przeczyścić krokowy, ale można się tym zainteresować...
Pzdr!