Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

po regulacji....


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 Grzehu

Grzehu
  • Forumowicz
  • 80 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:52, 29.12.2008

Mam pytanie panowie :mrgreen:
Po regulacji zaworów ostatnio zauwazyłem, że silnik poniżej 2000 obr jak przykładowo jade w korku na 2 bądz 3 biegu to tak jak by mi przerywał.... nie jest to regułą ale zdaża sie to. Samochód nie jedzie tak płynnie tylko tak "skacze" lekko. Zawory raczej nie sa za ciasno ustawione bo tak miałem przed tem i teraz miałem poprawione. Wcześniej tego nie było czyli jak były ciaśniej ustawione. Raczej pomijam błąd w ich ustawiniu przez tego gościa. Co to może być ?

#2 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 10:01, 29.12.2008

Hmm cięzko powiedzieć. Mówiłeś że masz przewody do wymiany, może to to?
Filtr paliwa wymieniałeś, bo może masz zanieczyszczony bardzo.
Ew może to być wina sprzęgła, takie szarpanie na wolnych obrotach.Choć u mnie nic nie przerywa.
Zawory to raczej bym wykluczył, no chyba że są źle ustawione.

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#3 Grzehu

Grzehu
  • Forumowicz
  • 80 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:04, 29.12.2008

tez podejrzewałem sprzęgło bo jak wiadomo u mnie jest na wykończeniu... filtr paliwa rok temu wymieniałem, wiec nie sadze zeby sie juz zabrudził....
Własnie musze jechac sprawdzic kable bo moze to one.

#4 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 16:16, 29.12.2008

że silnik poniżej 2000 obr jak przykładowo jade w korku na 2 bądz 3 biegu to tak jak by mi przerywał.... nie jest to regułą ale zdaża sie to


:k jak tak jeździsz swoją Hanią to nie ma dziwne, że się obraża :> A tak poważnie to wszyscy sami piszecie, że Hondy lubią i dopiero budzą się pow 4 tys. Proponuję jechać na 1 w korku i w okolicach 3 tys. Oj Grzechu chyba znowu dopada Cię choroba Accordziarza :mrgreen: Ja mam podobne szarpnięcia czasami - jeżdżę na LPG a na PB nie sprawdzałem.
Dodatkowo jeszcze napiszę że właśnie dziś jechałem służbowym Leonem 2008r. i też ma podobnie na wolnych obrotach i w dodatku na jałowym zdarza mu się szarpnąć delikatnie silnikiem aż w środku czuć.

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:34, 29.12.2008

Grzehu, widzę że masz taką samą chorobę jak ja ;-) W mojej ślicznotce też tak jest. Ostatnio się nad tym zastanawiałem, ale chyba nie ma sensu szukać przyczyny. Wcześniej tak nie było, albo nie zwracałem na to uwagi.

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 00:38, 30.12.2008

poniżej 2000 obr jak przykładowo jade w korku na 2 bądz 3 biegu to tak jak by mi przerywał....

no to widzę że nie tylko ja tak mam, też się zastanawiałem od czego i myślę że to wina sprzęgła

#7 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 20:05, 30.12.2008

Dziś nawet z ciekawości sprawdzałem jak jest u mnie i nawet jak na dwójce czy trójce przyspieszam od 1tys obrotów to płynnie przyspiesza bez najmniejszego szarpnięcia.

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:09, 30.12.2008

no ta ja tez nie mam problemów z przyspieszaniem,
dokładnie to chodzi o to że jak jadę np. na dwójce, mam 3tys obrotów i zdejmuję całkiem nogę z gazu, jak obroty spadną mniej więcej do 2tys zaczyna szarpać potem jak już mam tysiąc samochód jedzie równo
no trochę się opisałem ale tak to mniej więcej wygląda ;-)

#9 adammy

adammy
  • Forumowicz
  • 34 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:19, 30.12.2008

Grzehu, też mam 1.8iS (F18B2) i nie zauważyłem poniżej 2000 obrotów żadnych przerywań w pracy silnika. Są może odczuwalne takie lekkie regularne jakby "popchnięcia" - ale to wg moich odczuć pokrywa się z normalnymi wybuchami mieszanki w cylindrach i rytmem pchnięć tłoków. Przy małych obrotach i dodawaniu gazu - jest podawane do silnika po prostu więcej paliwa. Silnik ma małe obroty, dostaje więcej paliwa dostaje większych krótkich przeciążeń. Coś jakbyś chciał szybciej przyspieszyć na rowerze z małą przerzutką z tyłu... Napisz czy coś w tym stylu czujesz, jeśli tak to chyba wg mnie norma :ok

siimon: Twój opis to jest wg mnie właśnie normalna praca komputera wtrysku. Masz np. 3000 obr, zdejmujesz noge z gazu, komputer odcina dopływ paliwa - hamowanie silnikiem, tak długo aż dojdzie do wolnych obrotów i wtedy komputer znów zaczyna podawać paliwo do wtryskiwaczy i auto jedzie płynnie równo na np. 1000obr... Proponuje zrobić taki test na jakimś pustym odcinku lub większym parkingu na I biegu...

były: CG8 F18B2 98 http://www.accordklu...topic.php?t=859 - z bólem sprzedany; 126p 91FL

jest: GD1 L13A; OBK BP9


#10 Grzehu

Grzehu
  • Forumowicz
  • 80 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:10, 30.12.2008

Dziś nawet z ciekawości sprawdzałem jak jest u mnie i nawet jak na dwójce czy trójce przyspieszam od 1tys obrotów to płynnie przyspiesza bez najmniejszego szarpnięcia.


no u mnie przyspiesza plynnie tez od 1 tys obr ale jak jade z rownymi obrotami przykładowo 1800 obr to czasami czuje takie skoki.

To co pisze simon to tak jest to norma, komputer zaczyna dawkowac paliwo od 1500 obr i jest to wyraznie wyczuwalne do tych obr spalanie jest rowne 0

Napewno wcześniej tego nie mialem, w innych autach tez tego nie zauwazyłem, wszystko płynnie i równo a u mnie nie.... :-(

#11 adammy

adammy
  • Forumowicz
  • 34 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:04, 01.01.2009

A na wolnych obrotach też przerywa? Bo może to kwesia kabli wysokiego napięcia? Jak będziesz miał okazję w absolutnej ciemności pooglądać silnik w trakcie pracy, czy nie widać przebić na przewodach (latających iskierek). Warunek - ciemność absolutna - bo dopiero wtedy masz szansę zobaczyć przebicia.

były: CG8 F18B2 98 http://www.accordklu...topic.php?t=859 - z bólem sprzedany; 126p 91FL

jest: GD1 L13A; OBK BP9


#12 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 18:30, 01.01.2009

Sprawdziłem jeszcze raz. U mnie przyspiesza płynnie,bez szarpania,niezależnie ile obrotów i jaki bieg.Czy hamuje silnikiem czy nie, wcisniecie gazu powoduje przyspieszenie bez zadnego przerywania i szarpania.

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#13 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 23:37, 01.01.2009

Sprawdziłem jeszcze raz. U mnie przyspiesza płynnie,bez szarpania,niezależnie ile obrotów i jaki bieg.Czy hamuje silnikiem czy nie, wcisniecie gazu powoduje przyspieszenie bez zadnego przerywania i szarpania.


A tak z ciekawości jeszcze zapytam. A przed czyszczeniem przepustnicy miałeś jakieś szarpnięcia czy też nie było ??

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#14 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 09:05, 02.01.2009

Przed czyszczeniem miałem szarpnięcia jak przyspieszałem, tzn jak ze schodzących obrotów zaczynałem przyspieszać.

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#15 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:53, 02.01.2009

Hej!

Szarpnięcia na pewno nie przez zawory. Są dwie możliwości albo szarpie ze strony układu elek lub zasilania w paliwo. Sprawdziłbym kable, świece. Jeśli są ok to może masz troche wody w układzie: wymiana filtra paliwa + przegonić na STP (może być denaturat jeśli tylko woda)
Nie wiem czy można w Hani przeczyścić krokowy, ale można się tym zainteresować...

Pzdr!




IPB Skin By Virteq